بازدید 9912

وقتی دولت آمریکا تعطیل است!

کد خبر: ۳۴۸۷۷۰
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۳ 03 October 2013
در پی مخالفت مجلس نمایندگان آمریکا با بودجه پیشنهادی رئیس جمهور برای سال آینده مالی، اوباما طی سخنانی، تعطیلی دولت فدرال آمریکا را برای نخستین بار در ۱۷ سال گذشته اعلام کرد.

به گزارش انتخاب، به این ترتیب بیش از ۷۰۰ هزار کارمند دولت آمریکا فعلا مجبورند به مرخصی بروند و هیچ تضمینی وجود ندارد که بعدا پرداختی در قبال این مرخصی‌های اجباری از سوی دولت صورت گیرد. در سیاست آمریکا رخدادی موسوم به «تعطیلی دولت» به موقعیتی گفته می‌شود که دولت ارائه تمامی خدمات را به جز خدمات ضروری را متوقف می‌کند. به طور معمول سرویس‌هایی که به کار خود ادامه می‌دهند شامل نیروهای پلیس،‌ آتش‌نشانی، خدمات ملی آب و هوا، خدمات درمانی،‌ شرکت پست، نیروهای مسلح،‌ شرکت آب و برق و مدیریت ترافیک هوایی هستند.

در پی این اقدام، همچنین فعالیت سازمان ملی هوانوردی و فضا (ناسا) به طور کلی متوقف شد و صدور گذرنامه به حالت تعلیق درآمد. تعطیلی دولت زمانی روی می‌دهد که قانونگذاران آمریکایی نتوانند بر روی بودجه مالی برای سال مالی جدید به توافق برسند. در نتیجه زمانی که بودجه کافی وجود نداشته باشد، دولت آمریکا می‌تواند خدمات غیر ضروری را در ابتدای سال مالی جدید متوقف کند. کارمندان دولتی که خدمات ضروری ارائه می‌دهند، اغلب با نام «کارمندان ضروری» شناخته می‌شوند و لازم است که به فعالیت خود ادامه دهند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
آخرین اخبار
وب گردی