بازدید 19701

بدهی عجیب یک دانشجوی پیام نور

کد خبر: ۳۴۶۰۳۴
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۴ 20 September 2013
یک دانشجوی اهل اصلاندوز از توابع استان اردبیل، هنگام بررسی نتیجه ثبت نام خود در سایت دانشگاه پیام نور با یک بدهی عجیب اما واقعی مواجه شد.

به گزارش ایسنا به نقل از ارس‌تبار، اسماعیل اسلامی دانشجوی ترم چهارم رشته حسابداری دانشگاه پیام نور شهرستان پارس‌آباد، یکشنبه هفته گذشته جهت بررسی نتیجه ثبت نام تغییر رشته خود به سایت دانشگاه پیام نور (گلستان) مراجعه کرد و با یک بدهی عجیب یک ریالی مواجه شد.

وی در این‌باره می‌گوید: با توجه به داشتن چنین بدهی حیرت‌انگیزی ورود به برنامه کاربری در سایت گلستان ناممکن شد و نتوانستم از نتیجه ثبت نام تغییر رشته خود باخبر شوم.

این دانشجو با بیان اینکه این بدهی شاید بی‌سابقه باشد، می‌افزاید: بعد از گرفتن پرینت بدهی از سایت، به امور مالی دانشگاه مراجعه کردم و با نشان دادن آن اعلام کردند که طبق قانون باید این شهریه را واریز کنم.

اسلامی با بیان اینکه کارمند بانک نیز از مشاهده چنین فیش واریزی متحیر شده بود، خاطرنشان می‌کند: به خاطر این یک ریال، 15 هزار تومان هزینه کردم و بعد از 2 ساعت معطلی در صف بانک موفق به واریز یک ریال شدم.

بدهی عجیب یک دانشجوی پیام نور
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸۶
انتشار یافته: ۱۰
برادر من هزار ميليارد تومان نيست كه ببخشنش!!!!!!يك رياله وبايد پرداخت بشه!!!!!!
البته حسابداری حق داره چون یک ریال کم یا زیاد باشه باید تمام اسناد حسابداری رو بریزن بیرون از اول حسابرسی کنن و دردسرای زیادی داره . این 15 هزارتومان و 2 ساعت وقت دوست عزیزمون خیلی کمتر از وقت و ساعت و هزینه ای هست که برای بررسی دوباره تمام اسناد خرج میشه تا معلوم بشه یک ریال چرا کمه. چون ممکنه از همین یک ریال به مبالغ بالاتری بربخوریم. حسابدارا میدونن چی میگم
چقدر قشنگ مو رو از ماست می کشند!
آفرین!
حالا کجا یک ریالی گیر آوردی؟
یک بار هم همچین اتفاقی برای دوست من در دانشگاه آزاد ایلخچی افتاده بود.
یاد 3000000000000 افتادم..
با سلام و تشکر فراوان اتفاقاً نمونه چنین چیزی را در بدهی یکی از بانکها آن هم زمانی که یک نفر به خاطر وام خودرو ضامن برادرش شده بود مشاهده گردید و حدود نصف روز باعث تأخیر در انجام کار شد در حالی که فرد ضامن چندین سال قبل وام خود را در بانک تسویه کرده بود ولی مبلغ یک ریال باقی مانده بود که منجر به اختلال و تسویه حساب پس از حدود سه سال گردید
واقعا واسه وقت مردم ارزش قايل نيستند
واسه گرفتن ازمون مجدد گواهينامه هم بايد ٥٠٠ تك تومن ريخت كه بايد كلي تو صف شلوغ بانك واسه ٥٠٠ تومن معطل شد
مملکت قانون داره و کسی نمیتونه از پرداخت حتی یک ریال بدهی هم فرار کنه !!!
بس که ما آدم هاى دقيقي هستيم!!!!
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی