بازدید 35967
۳

وعده وزیر براي رفع مشكل اينترنت

کد خبر: ۳۴۵۵۲۱
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۷ 17 September 2013
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار داشت: توسعه زیرساخت ها به منظور برطرف کردن نیازهای مردم از طریق افزایش پهنای باند داخلی و بین المللی یکی از موضوعات مورد توجه در این حوزه است؛ از سوی دیگر، راه اندازی شبکه ملی اطلاعات به منظور ارائه سرویسی که مردم بتوانند از طریق آن همه نیازهای خود را با سرعت بالا مرتفع کنند از دیگر برنامه ها در این حوزه است.

وی خاطر نشان کرد: تصمیم بر آن است تا با راه اندازی شبکه ملی اطلاعات، دسترسی پهنای باند دو مگا بایت بر ثانیه برای خانه ها تامین شود.

این مقام ارشد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد: با برنامه ریزی های صورت گرفته و با تلاش های دردست انجام امیدواریم طی 18 ماه آینده فعالیت های خوبی در این حوزه عملیاتی شود.

واعظی شبکه ملی اطلاعات را یکی از اولویت های وزرات ارتباطات عنوان کرد و اظهار داشت: با ایجاد این شبکه، یک شبکه جامع پرسرعت در سراسر کشور مستقر می شود که بواسطه آن بسیاری از نیازهای مردم در فضای مجازی تأمین خواهد شد؛ شبکه ملی اطلاعات جایگزین اینترنت نخواهد شد و این شبکه پر قدرت و با سرعت بالا در اختیار مردم قرار خواهد گرفت و به واسطه آن می توانند به تمام امکانات سایت هایی که در داخل میزبانی می شوند یا از طریق این شبکه یا شبکه های بین المللی در ارتباط هستند دسترسی داشته باشند.

وی تاکید کرد: در عین حال در صورتی که اطلاعات مورد نیاز مخاطبان در این شبکه موجود نباشد می توانند از طریق اینترنت به منابع دیگر جهانی دسترسی پیدا کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۳
ولمون کن با باااا دلتون خوشه .تو عصر ارتباطات ماهواره حرومه .اینترنت فیلتره
اینترنت اصلا با dial up وصل نمی شود.آقای وزیر تا حالا چک کردند این موضوع رو تا ببینند تکلیف آنهایی که پول خرید اینترنت پرسرعت را ندارند چیست؟
دوصد گفته چون نيم كردار نيست.
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی