بازدید 8396
کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان جهان ـ صربستان

روسیه قهرمان شد، ایران یک طلا گرفت

تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در پایان رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان جهان به مقامی بهتر از هشتمی نرسید. محمد سلطانی، فرنگی کار وزن ۴۶ کیلوگرم ایران به مدال طلای رقابت‌های کشتی قهرمانی نوجوانان جهان دست یافت.
کد خبر: ۳۳۹۹۹۳
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۱:۲۲ 22 August 2013
 روسیه قهرمان شد، ایران یک طلا گرفتدر پایان رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان جهان که از سه‌شنبه به میزبانی صربستان آغاز شده بود، محمد سلطانی منفرد با غلبه بر حریف روس در فینال، مدال طلای وزن ۴۶ کیلو را بر گردن آویخت.

به گزارش «تابناک»، در روز دوم رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان جهان در زرنیانین صربستان، محمد سلطانی در فینال وزن ۴۶ کیلوگرم، موفق شد ولادیسلاو ملنیکوف از روسیه را با نتیجه ۴ بر ۳ شکست دهد. او تنها مدال ایران در این رقابت‌ها را به دست آورد و ایران با ۲۷ امتیاز در رتبه هشتم قرار گرفت.

محمد سلطانی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۲ بر یک ماکسیم، نهودا از بلاروس را شکست داد و به دور سوم راه یافت. وی در این دور با نتیجه یک بر یک، راجیش دالال از هند را مغلوب کرد. سلطانی در مرحله نیمه نهایی با نتیجه ۷ بر ۵ کانان صفراف از آذربایجان را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت.

محمد بیرانوند نیز با شکست در دیدار رده‌بندی وزن ۸۵ کیلوگرم و محمد مراد الیاسی در ۵۴ کیلو هر دو پنجم شدند. پویا ناصرپور در ۴۲ کیلو هشتم شد و حسین اسدی در ۵۸ کیلوگرم به عنوان نهم رسید.

بنا بر این گزارش، دیگر فرنگی‌کاران کشورمان ‌حتی در میان ده کشتی‌گیر بر‌تر وزن خود قرار نگرفتند.

در پایان مسابقات هم روسیه با ۶۲ امتیاز قهرمان شد؛ تیم‌های آذربایجان و قرقیزستان هم به ترتیب با ۵۳ و ۴۱ امتیاز دوم و سوم شدند. تیم‌های اوکراین، گرجستان، ترکیه و بلاروس هم چهارم تا هفتم شدند و بالا‌تر از ایران قرار گرفتند. تیم ایران هم با ۲۷ امتیاز به مقامی بهتر از هشتمی نرسید. مجارستان با ۲۷ و ارمنستان با ۲۵ امتیاز نهم و دهم شدند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
آخرین اخبار
وب گردی