بازدید 10862

تركان: توفیقی وزیر پیشنهادی علوم است

کد خبر: ۳۳۹۶۶۱
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۴ 20 August 2013
اکبر ترکان با اشاره به تخریب‌هایی که علیه سرپرست وزارت علوم صورت می‌گیرد گفت: آقای توفیقی انسان توانایی هستند و این تخریب‌ها روی عملکرد ایشان اثر منفی نخواهد داشت. انشاءالله ایشان به زودی در مجلس به عنوان وزیر پیشنهادی علوم صحبت خواهند کرد و ما از سخنان ایشان در مجلس استفاده خواهیم کرد.

مشاور رئیس‌جمهور در گفتگو با سلام نو افزود: ایشان در سخنرانی و برقراری ارتباط با نمایندگان توانایی کافی را دارند و پاسخ تخریب‌ها را هم خواهند داد. ترکان با اشاره به دستور کار جانبی که برای وزرا وجود دارد گفت: مساله مهم دیگری که در حال حاضر وجود دارد این است که وزرای مستقر شده بتوانند، اعمال دولت قبلی در 45 روز گذشته را استخراج کنند و به عنوان یک پرونده در اختیار مردم قرار دهند.

قائم مقام رئیس ستاد انتخاباتی روحانی تصریح کرد: دولت احمدی‌نژاد در 45 روز 24 خرداد تا 12 مرداد خیلی از شرکت‌ها را جابجا و منتقل کرد. همچنین استخدام‌هایی صورت گرفت که بر خلاف قانون مدیریت کشور بود. انتقال دارایی‌ها و تغییر مدیران هم جمله اقدامات خلافی بود که صورت گرفت.

ترکان در پایان گفت: وزرا اسناد موجود را دقیق‌تر بررسی کنند و به مردم ارائه دهند. جابجایی‌هایی که در اموال صورت گرفته باید به مردم اعلام شوند که در تاریخ ثبت شود تا بعدا کسان دیگری اشتباها مقصر شناخته نشوند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی