بازدید 13101

ديدار محرمانه مقامات حزب منحله بعث در ايران!

کد خبر: ۳۳۹۵۵۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۵ 20 August 2013
به گزارش شيعه آنلاين،‌ "عبدالهادي الخفاجي" از نمايندگان پارلمان عراق مدعي شد که مقامات ارشد حزب منحله بعث عراق و همچنين مقامات برخي از گروه هاي وهابي - تکفيري و تروريستي در خاک جمهوري اسلامي ايران با يکديگر ديدارهايي داشته و جلسات برگزار کرده اند.

وي در ادامه افزود:‌ اين مقامات حزب منحله بعث عراق و مقامات گروه هاي وهابي - تکفيري در گذشته جلسات و ديدارهاي خود را در خاک کشور سوريه انجام مي دادند. اما با توجه به اوضاع داخلي سوريه و درگيري هاي مسلحانه موجود در اين کشور،‌ مدتي است که جلسات ديداري آنان به ايران منتقل شده است.

"الخفاجي" همچنين گفت:‌ آنها در گذشته مناطق جنوبي سوريه که در نزديکي مرز عراق قرار داشت را محل و نقطه جلسات خود انتخاب کرده بودند زيرا نزديک عراق بود اما چندي است که محل جلسات و ديدارهاي خود را به مناطق جنوب غربي ايران که در نزديکي مرز عراق است منتقل کرده اند.

اين نمايندگان پارلمان عراق افزود:‌ آنها از زياد بودن زائران و مسافران عراقي به ايران سوء استفاده مي کنند و وارد خاک ايران مي شوند در حالي که شناختن و تشخيص دادن آنان از ديگر عراقي ها تقريبا غير ممکن است زيرا از نظر ظاهري تفاوت چنداني با شهروندان عادي که براي زيارت يا گردش به ايران سفر مي کنند، ندارند.

"عبدالهادي الخفاجي" بدون ارائه سندي مشخص گفت: برخي اخبار و اطلاعات موجود حاکي از آن است که تعدادي از توطئه هاي حزب منحله بعث و گروه هاي وهابي – تکفيري، عليه ملت و کشور عراق در همين جلساتي که در خاک ايران برگزار شد،‌ آماده و طراحي شده است.

وي در پايان افزود: جا دارد همکاري ميان دستگاه هاي اطلاعاتي – امنيتي ايران و عراق در اين زمينه افزايش يابد تا بتوانند هر چه سريع تر معلوماتي درباره جلسات و ديدارهاي اين بعثي ها و تکفيري ها بدست بياورند از برگزاري جلسات بعدي آنان جلوگيري کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # حج # رفح
وب گردی