بازدید 101824
کیوسک بین‌المللی «تابناک»

«حمله به ایران تنها چند ساعت طول خواهد کشید»!

تصمیم دولت هند برای حمایت از شرکت‌های بیمه کننده نفت ایران، تکذیب انتقال نفت خام از منطقه خودمختار کردستان عراق به ایران و کشورهای آسیایی، ادعاهای یک مقام ارشد اسرائیلی درباره برنامه هسته‌ای ایران و عزم دولت اسپانیا برای گسترش روابط با ایران، از جمله مهم‌ترین مطالب امروز مطبوعات جهان درباره ایران است.
کد خبر: ۳۳۷۳۴۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۰ 09 August 2013
«حمله به ایران تنها چند ساعت طول خواهد کشید»!
تصمیم دولت هند برای حمایت از شرکت‌های بیمه کننده نفت ایران، تکذیب انتقال نفت خام از منطقه خودمختار کردستان عراق به ایران و کشورهای آسیایی، ادعاهای یک مقام ارشد اسرائیلی درباره برنامه هسته‌ای ایران و عزم دولت اسپانیا برای گسترش روابط با ایران، از جمله مهم‌ترین مطالب امروز مطبوعات جهان درباره ایران است.

«حمله به ایران تنها چند ساعت طول خواهد کشید»!

به گزارش «تابناک»، بخش عمده‌ای از مطالب امروز مطبوعات جهان درباره ایران‌ به اخبار اقتصادی مربوط می‌شود. خبرگزاری «رویترز» در مطلبی از تصمیم دولت هند برای ارائه تضمین‌های دولتی به بیمه کنندگان نفت وارداتی ایران به این کشور خبر داده است.

به نوشته این خبرگزاری، دولت هند در حال بررسی طرحی است که بر پایه آن، بیست میلیارد روپیه را به عنوان تضمین دولتی در اختیار شرکت‌های بیمه داخلی این کشور می‌گذارد که پالایشگاه‌های استفاده کننده از نفت ایران را تحت پوشش قرار می‌دهند و به همین دلیل و با توجه به تحریم‌های غرب، نمی‌توانند از منابع مالی خارجی استفاده کنند. دولت هند پیش از این، از انجام چنین کاری خودداری کرده بود، اما افت ارزش پول ملی این کشور، دولت هند را به افزایش واردات نفت از ایران واداشته، زیرا پرداخت پول نفت به دلار ـ که در مورد دیگر کشور‌ها انجام می‌شود ـ برایش هزینه‌زا‌ست.

«حمله به ایران تنها چند ساعت طول خواهد کشید»!

در مطلبی دیگر، روزنامه «الشرق‌الاوسط» از تکذیب شایعه انتقال نفت خام منطقه خودمختار کردستان عراق از طریق ایران خبر داده است. به نوشته این روزنامه، منبعی در وزارت منابع طبیعی منطقه خودمختار کردستان عراق، گزارش‌های منتشره مبنی بر انتقال نفت خام عراق توسط این دولت و از طریق خاک ایران به کشورهای آسیایی را تکذیب کرده است. البته این منبع اشاره نموده که کامیون‌هایی هر روزه از این منطقه به ایران می‌روند، اما بار آن‌ها نه نفت خام، بلکه نفت سیاه است و این نقل و انتقال که چندین سال است انجام می‌گیرد، با آگاهی کامل دولت مرکزی عراق در جریان است. در این مطلب جزئیات دیگری از چگونگی انتقال نفت از منطقه کردستان عراق نیز مورد اشاره قرار گرفته است.

«حمله به ایران تنها چند ساعت طول خواهد کشید»!

اما در میان دیگر مطالب، روزنامه «اسرائیل حایوم» اظهارات یکی از مقامات ارشد رژیم اسرائیل را درباره حمله نظامی احتمالی این رژیم به تأسیسات هسته‌ای ایران منتشر کرده است. به نوشته این روزنامه، «یووال استینیتز»، وزیر اطلاعات و امور راهبردی رژیم اسرائیل مدعی شده، حسن روحانی با شیوه‌ای حیله‌گرانه و مکارانه، راه ایران را به سوی بمب هسته‌ای هموار می‌کند.

وی گفته غرب و آمریکا باید به جای مذاکره و تعامل با ایران، تحریم‌های اقتصادی شدیدتری را علیه این کشور اعمال کنند و این تنها راه جلوگیری از دسترسی این کشور به سلاح هسته‌ای است. از سوی دیگر، این مقام اسرائیلی مدعی شده که می‌توان تنها تا چند ساعت و از طریق حمله هوایی، تأسیسات هسته‌ای ایران را از میان برد.

«حمله به ایران تنها چند ساعت طول خواهد کشید»!

در پایان خبرگزاری «ترند» از عزم دولت اسپانیا برای گسترش روابط با ایران خبر داده است. به نوشته این خبرگزاری، نخست وزیر اسپانیا با فرستادن پیامی برای حسن روحانی، رئیس جمهور ایران، اظهار داشته مادرید آماده همکاری با دولت جدید ایران جهت ارتقای بیشتر پیوندهای دوجانبه است. وی در این پیام با اشاره به روابط تاریخی دو کشور، اظهار اطمینان کرده این روابط در دوره ریاست جمهوری روحانی بیش از پیش توسعه خواهد یافت. پیام نخست وزیر اسپانیا‌ توسط سفیر این کشور در تهران به معاون امور غرب اروپای وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران تحویل داده شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۴۴۸
انتشار یافته: ۱۱۵
يكي از پايه هاي بقاي اسرائيل در گرو دامن زدن به اختلافات كشورهاي منطقه و همچنين سروصدا راه انداختن در مورد حمله به ايران ميباشد.با اين كار باعث ميشود تا اقتدار ايران زير سوال بره و يك نفر دييگه مثل صدام يا گروهي تروريست در فكر حمله به ايران بيفتند.با اين كار هم ايران و اعراب رو سرگرم ميكنه و هم اين كشورها رو باز چند سال درگير بازسازي و اثرات مخرب جنگ ميكنه.
پاسخ ها
دادا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۸
با قسمت آخر حرفت موافقم ولي بعيد ميدونم با بلايي كه هشت سال سر رژيم بعث اومد ديگه كسي جرات كنه " مثل صدام " به ايران حمله كنه.
پس نه منفي ميدم نه مثبت
اینها چقدر رو دارن ما هرچقدر حیله گر باشیم به یه انگشت شماهم نمیرسیم حکومتی از دروغ زور تجاوز درست کردین وهی هم از دموکراسی حرف میزنین.
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۸
اتفاقا در برابر دشمن حیله گر باید حیله گری کرد چه بسا که الله هم در برابر مکاران مکر کرد و خود را بهترین مکرکنندگان نامید
صدام هم از اين ... ها زياد ميكرد ولي بعد 8 سال هيچ غلطي نتونست بكنه.هر مشكلي داشته باشيم وطن عزيزتر از جونمونه
اسرائیل وامریکا هیچ غلطی نمی کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۸
غلط که زیاد می کنند ولی هیچ غلطی نمی توانند بکنند
ومحو شدن اسرائیل چند ثانیه.
iایشون درست گفته چون سر و ته اسراینل خیلی نیست
توی چند ساعت کلا نابود میشه
حفظ جان همیشه مهتر از حفظ مال است و مال را انسان برای حفظ جان می خواهد انرژی هسته ای داشتن یعنی حفظ جان و مال مردم در مقابل کسانی که طمع تجاوز به ایران بزرگ را دارند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۸
این خارجیا هم مثل شما بمب اتمی رو با انرژی هستهای اشتباه گرفتن هاااااا که همش تهدید میکنن
اون اسراییلیه نگفت تا قبل از این که دست به کار شوند ظرف چند دقیقه اسراییل از صحنه روزگار محو میشه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۸
احتمالا شما زمان جنگ بدنیا نیومده بودی
حمله به ایران بلی چند ساعت طول می کشد اما پاسخ ایران چقدر طول خواهد کشید؟؟؟
آره. اونوقت نابودی اسرائیل هم تنها چند دقیقه طول خواهد کشید. نابودی اسرائیل احتیاجی به سلاح هسته ای ندارد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۸
آره دو تا گلوله کلاش بخوره تو نقشه جهان اسراییل از روش پاک میشه
اسرائیل اگر جرعت داره تنها با یک خمپاره بیاد و این حمله را تجربه کنه تا ببینه چطوری دودمان صهیونیست را دود میدهیم
ای اسراییل بدان که ایرانی هستیم وبه فرمایش رهبرم چنانچه دست ازپاخطا کنی همان چند ساعتی که زررش رازدی سرنوشت تو است و بعد از آن آمریکاست که در زمینش اوراتعقیب خواهیم کرد وبه صاحبان اصلی آن یعنی سرخ پوستان قاره خواهیم سپرد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۸
گفتن این مطلب درست نیست. چون اینجا و در این مطلب امریکا مارو تهدید به حمله نکرده. ما هم به دنبال جنگ نیستیم. بله اگر هر کشوری به ما حمله کنه با تمام توان بهش حمله میکنیم.
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۸
دوست عزیزمون راست میگه نباید کشوری که مارو تهدید نکرده درموردش این جوری بگیم.
اسرائیل تهدید کرده و اگه غلطی ازش سر بزنه باید جوابشو داد ولی آمریکا و دیگر کشور ها که تهدیدی نکردن نباید این جوری در موردشون حرف زد.
واینو هم بگم ما پشتیبان رهبرمون هستیم و هیچ موقع با جنگ وکشت وکشتار موافق نیستیم و باید با دنیا تعامل داشته باشیم.
و فرهنگ ایرانیو به جهان نشون بدیم همون جور که رهبر عزیز گفته.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۸
جناب ناشناس گفتنش هم خیلی درست است آمریکا و اسرایل هیچ تفاوتی برای ما ندارند درسته ما جنگ طلب نیستیم ولی پاش بی افته تا قلب نیویورک هم پیش می ریم . تازه ما کاری با این مطلب نداریم و به خاطر این مطلب هم تصمیم نمی گیریم.
يادشون رفته كه صدام هم ميخواست ظرف چند روز تهران را بگيره!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۸
صدام می خواست تهران را تصرف کنه ولی روش اسراییلی ها اینه که بزنن و در برن
اگر رژيم صهيونيستي دولت ايران را متهم به حيله گري ميكند در مقابل درست كردن كشور، پرچم و دولتي جعلي چه پاسخي دارد؟؟؟؟؟؟
دعوت رسمی از کلیه دانشمندان هسته ای کشورهای مختلف و با نفوذ به ایران با هماهنگی دولتها و سران حکومتی برای بازدید از تأسیسات هسته ای ایران... مشخص خواهد کرد که دوست و دشمن کیستند ...
سخنان نکبت باره این حیوانات انسان نما ( بنیامین نتانیاهو ، شیمون پرز ، آریل شارونه دجال (لعنت الله علیه) و ...) خون انسان را به جوش می آورد ...
مانند همان ضرب المثل مشهوره که، ایران میگوید این گاو نر است ... و اسرائیل به آمریکا میگوید دروغ میگوید بدوش ...
و جالب اینجاست که امریکا هنوز گاو را ندیده میگوید باید دوشید ....
کاری که کشورهای جهان سوم را جهان سوم کرد و عقب انداخت گسترش فساد و جنگ بود تا با سرگرم کردن انها به فساد و خشونت و کشتار و تفرقه فرصتها را از انها بگیرند و بر انان مسلط شوند و از انجا که سیاست موفقی بود امروز نیز با ماهواره ها و ابزارهای فرهنگی به فساد و جنگ دامن می زنند تا به اهداف بلند مدت خود برسند و زهی خیال باطل که ساده لوحانی در کشورهای مسلمان دل به اراجیف انها خوش کرده و ذهنشان در کنترل و خدمت به این شیادان قرار می گیرد و دلخوشند که انها برایشان دمکراسی می اورند در حالیکه انها کیسه هایشان را دوخته اند تا غارتشان کنند!
اینا این همه اطلاعات دارند نمی دونم چرا از روزگار و داستان سردار قادسیه خبر ندارند!چرا؟!
آخ چقدر دلم می خواد حمله کنه تا یکبار برای همیشه جوابشو بگیره که دیگه ..... نزنه
اسرائیل وامریکا هیچ غلطی نمی کنند
شکر خورده
الکی میگه
هیچ غلطی نمیتونی بکنی، بگو خب...
درست گفته چون تو این چند ساعت اسراییل نابود میشه وحملات تموم میشه
رفیق تو حریف یک حزب کوچکی بنام حزب ا... نشدی الان میخوای....
هه بیچاره ها نمیدونن وقتی هواپیماهاشون به نزدیک مرز ایران رسید مجبورن عقب نشینی کنن و اگه شانس بیارن در برن دیگه اسراییلی و فرودگاهی نیست که بخوان توش فرود بیان!
راست میگوید که حمله به ایران تنها چند ساعت طول خواهد کشید.چون ایران چند ثانیه بعد از حمله دشمن را به کلی نابود خواهد کرد.
اسرائیل مگه نمی دونه موشکهای بالستیک ایران آماده با خاک یکسان کردن اسرائیل است لطفا به اونا اطلاع دهید تا دیگه غلطکاری نکنند
اسرائیل باید بداند که ایران سوریه نیست و ایرانیان در طول تاریخ نشان داده اند که در زمان خطر همه در کنار هم برای حفظ منافع ملی تلاش می کنند. این حماسه سیاسی اخیر هم شاهد این مدعا.
ای مگسسس ( اسرائیل زبون ) عرصه سیمرغ ( ایران عزیز) نه جولانگه توست *** عرض خود میبری و زحمت ما میداری . والسلام نامه تمام .
ماهم ظرف 5 دقیقه هواپیماهاشون رو میزنیم و ظرف 15 دقیقه هم کل اسرائیل رو . جمعا 20 دقیقه مبارکشون باشه
حمله به ایران ساعت ومحو اسراییل چند دقیقه آقای یاهو انتخاب کن
ما با اسپانیا چه روابط تاریخی داشتیم؟
آقا برید قایم شید اگه اسراییل حمله کنه ظرف چند ساعت با خاک یکسان میشه!!!!!!!!
بنیامین بگو ظرف چند ساعت جنگ تموم میشه چون چیزی از اسراییل باقی نمیمونه
به قولی : اسراییل در نظر ما مثل یک پادگان نظامی است
اسرائیل ممکنه ظرف چند ساعت تاسسیات ما را نابود کند اما یادش باشه که خود کشور اسرائیل مثل یک تخم مرغ گندیده می مونه که با یک تلنگر می شکنه و بوی گندش کل منطقه را برمیداره.
خیلی جالب وهیجان انگیزه که چندساله هی میگه تاسیسات هسته ای ایران رو اینطوری میزنم ، اونطوری میزنم.اسراییل فقط لغزمیخونه وخودشم میدونه در آن پازشدیدافتاده.نمیدونیم به چه زبونی بگیم اگه مردی- که نیستی-مردوحرفش جوجه!!!
این مقام اسرائیلی مدعی شده که می توان تنها ظرف چند ساعت و از طریق حمله هوایی، تأسیسات هسته ای ایران را از میان برد
وتنها ساعتی پس از آن نابودی کل اسراییل،
البته مقام فوق ذکرپس ازحمله درقیدحیات نبودند تا نتایج را بررسی کنند.
عید عبادت وبندگی بر کلیه دست اندرکاران وخواننده گان سایت مبارک باد.
منظورش اینه که بعد چند ساعت دیگه چیزی از اسراییل برای ادامه حمله باقی نمی مونه.کاملا درست گفته!
شاید منظورش خیابان ایران بوده . اونجا هم شده بورس لوازم خانگی که دیدن قیمتهای
نجومی اجناسش از دیدن عزرائیل هم بدتره.
نادان اینقدر تکراری حرف نزن برو پیش رئیست نقاشی بمب اتمی بهت یاد بده نقاشیش خیلی خوبه ها
در صورت حماقت رژیم جعلی صیهونیستی رزمندگان اسلام در غزه - لبنان و ایران توان زیر و رو کردن و نابودی تمامی زیر ساختهای نظامی و اقتصادی این رژیم رو ظرف 1 هفته خواهند داشت و قطعآ روزانه چندین هزار موشک به سمت اهداف در سرزمینهای اشغالی شلیک خواهد شد .
از قدیم یه ضرب المثل زیبای پارسی داریم (سگی که وق وق می کنه هیچوقت گاز نمی گیره ) واسلام
اسراییل آمریکا و .....
شما یک گزینه رو سر میزتون برای حمله به ایران فراموش کردین
>>غیرت ایرانی
اگر اجلش رسیده اینکار را بکندوبا دست خودش قبرشو بکنه وبدونه اینجا ایرانه سرزمین شیران غران که هر متجاوز گری را نابود می کنه
اسرائیل بداند هر وقت به تاسیسات هسته ای ایران حمله کند فرزندان این مرزبوم در نیروهای مسلح اسرائیل را از روی نقشه زمین محو خواهند کرد
ايران دنبال تسليحات هسته اي نيست . همين ميهن پرستي از هر قدرتي قدرتمند تره ، درود بر هر ايراني با غيرت .
دشمنان اسلام وقرآن درجنگی که رودر روی حزب االله قرارگرفتندباپیشرفته ترین ادوات نظامی مانندتانک مرکاوا،هواپیمای اف16وهلی کوپترآپاچی شکست خوردند.درحالی که حزب االله بادست خالی وفقط بانیروی ایمان میجنگید.
واقعا برای اینا متاسفم
آخه قسم میخورم اگه یک درصد احتمال پیروزی میدادین مهلت نمیدادین سریع حمله میکردین
ولی ی مشت مردم بزدل ترسو دارین
ی مشت متجاوز
ی مشت مظلوم نما

شما اصلاح پذیر نیستید ..........
حمله به ایران همانا واسرائیل باخاک یکی شدن همانا دیگر منتظر پاسخ ایرا ن نباشند تا ما جوانان را ایرا ن دارد غم مباد.
یه جوری از محو اسراییل از صفحه روزگار حرف می زنید انگار می خواهید 10 ، 100 یا حداکثر 1000 نفر را از بین ببرید درحالیکه امروز میلیونها انسان در اسراییل زندگی می کند وازین تعداد شاید چند تن از سران آنها (صهیونیست ) باشند و بدکار مابقی مردم مثلا زنان وکودکان چه گناهی مرتکب شده اند آیا همه جانی و پست هستند ما هموطن یهودی داریم انسانهای شریف ومحترمی هستند در انقلاب و جنگ با ما همراه بوده اند حاکمیت اسلامی ما را پذیرفته اند نمی توانیم بگوییم همه بد پست هستند علاج بیماری مهلکی بنام صهیونیست برنامه ، هوشمندی واقدام اساسی می خواهد نه شعار
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۸
صهیونیست ها یهودی نیستند.
یهودیان از صهیونیست ها دل خوشی ندارند.
در فلسطین هم یهودی هست.
ما به زنان و کودکان آزاری نمیرسونیم.
تل آویو و هیفا تمامن صهیونیست نشین هستند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۸
دوست عزیز.فکر کردی اگه اسراییل حماقت کنه و به ایران حمله کنه فقط پادگانهارو میزنه؟ میدونی اسراییل 400 بمب اتم و دهها بمب هیدروژنی داره؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۸
هموطن سلام این حرفو به روباهان صهیونیستی باید بگید که ایران را تهدید می کنند.
هواپیماهای اسراییلی میان و و به طور قطع می تونن ظرف چند ساعت نیروگاه های مارو نابود کنند ولی وقتی بر می گردند باید برن امریکا پارک کنن چون دیگه اسراییلی وجود نداره چه برسه به فرودگاه خخخخخخخخخخخخ
اسرائیل همانند سگ هارى است كه هرنفسش جهنمه بقا
وبه رسميت شناختنش توهين به تمام بشريت است
اسرائیل ببر کاغزی خاور میانه است
چند ساعت طول میشکه !!!!!!!
همه بخندن...........
جک سال بود خداییش
ایرانیان برای پیشرفت کشورشان حتما از روی خردورزی تصمیم خواهند گرفت..
ما برای داشتن ایران خون دلها خورده ایم ...
پیامم به اعراب و همسایه گان محترم است: که اسراییل را برای اینکه تمامیت ارضی کشورشان را حافط باشند جدی تر بگیرند و مکر نکنند و پشت پرده همکارش نباشند که وفایی از ان نمی بینند .
ایران با همه عظمتش جاودانه ماندگار است ...... لازم است که با ایران صادقتر باشید ای همکیشان .
ما تجربه های داریم و تکرارش بینظیز تر خواهد بود
به اسراییل بگویید این گوی و این میدان اگر حمله به ایران چند" ساعت بیشتر زمان نمیخواهد!!
سرو جانم و هستی ام فدای ایران خواهم نمود گرچه در غربتم اما شرافتمندانه قول میدهم با توجه به تخصصم در زمان چنگ فورا به ایران برگردم و جانم را در دفاع از ایران همیشه جاویدان ایثار کنم.
با کمال احترام هموطن شما از هندوستا ن
نابودی اسرائیل احتیاجی به سلاح هسته ای ندارد.....آره چون کلاهک های مورد نیاز ایران تو دیمونای اسرائیل انبار شده..... کشور احمقی که عمق استراتژیک نداره 200 تا کلاهک هسته ای نباید انبار کنه(بلای جونش می شه)
به یقیـــن نابودی اسرائیل از رگ گردن به آنها نزدیکتر است!
چقد جرات به خودش داده که تونسته این بی ادبی را رو ابراز کنه
با سلام و تبریک عید فطر بر همه هموطنان . به مزدوران اسرائیلی بفهمانید که تا اخر عمرتان از ایران و ایرانیها ترس خواهید داشت شاید دزدانه در چند ساعت چند نقطه حتی مناطق هسته ای را بزنید ولی بدانید دیگر بعد از آن بر روی نقشه جغرافیایی دیگری آثاری از وجود شما صهیونیست ها نخواهد بود . از ترس ایرانیها مثل سگ ها واق واق نکنید .
هرمسلمانی که یک سی سی آب به اسرائیل بریزد دیگه اسائیلی وجود نخواهد داشت
سنگ بزرگ نشونه نزدنه
بابا ترسیدیم !!!اگر واقعا مرد عمل هستید فقط تنها یک گلوله آنهم به نوار مرزی ما شلیک کنید بعد بابا ولش کنید ادامه را چون هنوز تو اولشی مانندن مرگ بر اسرائیل
اسراییل توانایی نظامی حمله به تاسیسات ایرا ن را ندارد فقط بوق بقی ! می کند چون اگر می توانست راجع به آن حرف نمی زد !
منم جمله این آقا رو تائید میکنم چون پس از چند ساعت کل اسرائیل با خاک یکسان میشود و دیگر کسی نیست تا حمله کند
الله اکبر
خیلی خوشحالم وقتی میبینم کسی در مورد ایران حرف میزنه همه کاربرای سایت با هر گرایش فکری و علاقه سیاسی متحد میشن و نظرشون یکی میشه. واقعا به تمام هموطنان خودم می بالم و دستشون رو می بوسم
من هم با نظر دوستان موافقم اسرائیل به اندازه ای کوچک است که نیازی به جنگ چند روزه نیست فعلاً افتضاح 33 روزه لبنان را جبران نمایند.
مرگ بر اسرائیلللللللللللللللللللللللللللللل
وارد شدن در جنگ با خودته ولی خارج شدن از ان دست تو نیست ای اسرائیل
حدود 10 سال است که اسرائیل و آمریکا دم از حمله به ایران می زنند و حتی آمریکا جرات نکرده در این ده سال یک عدد خمپاره به سمت ایران شلیک کند با اینکه ایران در خلیج فارس بارها پهباد های آمریکا را مورد هجوم قرار داده و بعضی از آنها را ساقط و یا به زمین نشانده مردم ایران افتخار کنید به خودتان که آمریکا با ان همه قدرت پوشالی از شما می ترسد و اگر نمی ترسید شک نکنید که همانند پاکستان و افغانستان هر روز پهباد های آنان به ما حمله می کردند
شاید حمله به تاسیسات هسته ای فقط چند ساعت زمان لازم داشته باشه ولی جنگی که به وجود میاره چندین سال طول خواهد کشید.
اسراییل از ایران و عواقب جنگ با ایران میترسه وگرنه مثل برنامه اتمی سوریه و عراق چندین سال پیشتر به تاسیسات ایران حمله کرده بود.
مثل اینکهمیخوان ایران بزرگترین قبرستان جهان رو در اسراییل افتتاح کنه اسراییلی ها نابود شده هستند
زمانی که تازه انقلاب شده بود،نیروهای نظامی هنوز درست شکل نگرفته بود،هیچ تجهیزاتی نداشتیم،صدام میخاس سه روزه برسه به تهران.رسید؟حالا بعد این سالها وپیشرفتهای نظامی وتجهیزاتی ایران،اسراعیل میخاد چندساعته پایگاه هسته ای ایران را نابودکنه.میتونه؟کاری که صدام هشت ساله نتونست بکنه،اسراعیل چندساعته میخاد بکنه.خیلی جالبه والبته نده دار.برو بزار با بیاد
تا نعمت ولایت داریم و مردم غیور ایران هم در صحنه هستند اسراییل هیچ غلطی نمی تواند بکند
ما همیشه کشور دفاعی بودیم و هستیم . برای نابودی اسرائیل نیازی به بمب هسته ای نداریم همون موشک سجیل کفایف میکنه
درسته ما مشکل اقتصادی داریم گرونی و کمبود دارو و اجاره خونه و هزار جور مشکل دیگر...ولی وقتی پای اینجور مسائل میاد وسط با هیچ احدی شوخی نداریم از اصلاح طلب و اصولگرا و حزب الهی و غیر حزب الهی بالاشهر و جنوب شهر و از همه جا حاضریم جونمون رو فدای این خاک مقدس بکنیم همون طور که همت و باکری و صیاد و دوران و یاسینی و چمران و...کردن
من ایرانی هستم و برای کشورم که از لحاظ امنیت حرف اول را میزنه و هیچ کشوری اگر بخواهد به طرف ایران نشانه بگیرد که کشور ایران قطعا قبل از نشانه گیری اورا زده افتخار میکنم.
اسراییل و امریکا در برابر ایرن عددی نیست.
یادمون باشه اگه اسرائیل جنگی رو شروع کنه و به قول خودش چند ساعت وقت صرف آغاز این جنگ کنه، پایان دهنده جنگ نخواهد بود، فدایی های همچون بنده حاضر به جان دادن در راه وطن خواهیم بود و ظرف مدتی کوتاه رژیم جعلی صهیونیستی را به زباله دان تاریخ می فرستیم...
اسراییل فرزند نامشروع امریکا و بریتانیا هست حتی خود امریکا هم میدونه اسراییل واسش هزینه زیادی داره امیدوارم روزی این رژیم منحوس از حمایت امریکا بیرون بیاد .
ایران عزیز دوست دارم و همیشه دوستت خواهم داشت و در مقابل کوچک ترین تهدیدات حالا چه از طرف امریکا یا اسرائیل یا هر کشور که بخواهد به این آب خاک دست درازی بکنه با جوانای این مملکت طرف هستن جوانایی که در زمان صدام اجازه ندادن که حتی یک متر از خاک این مملکت به دست رژیم بعثی بیفته و برای دفاع از مملکت جون خودشون را فدای ایران عزیز کردن . جانم فدای ایران، زنده باد ایران و ایرانی
این مقام اسرائیلی مدعی شده که می توان تنها ظرف چند ساعت و از طریق حمله هوایی، تأسیسات هسته ای ایران را از میان برد.
بقیه اش چی؟!ایران وایرانی هم دست روی دست میگذارد وتماشا میکند!؟ اینها چقدر احمق ونادانند فکر نمی کنند با این کار احمقانه شان دیگر رژیمی بنام اسرائیل در روی کره زمین نخواهد بود؟؟!!!
نکات مثبت درون صحبت های اسرائیلی:
1- تا وقتی که بلند بلند آرزوهاشون رو میگن معلومه که زیر زیرکی چیز خاصی تو کلشون نیست
2- با این کار انسجام ایرانی ها و مسلمون ها بیشتر میشه که کمتر نمیشه
3- با این حرف های حساب نشده و احمقانه تنها هشیاری یگان های دفاعی ما رو بالاتر میبرن
به خدا قسم تو همون چند ساعت که اسراییل جنایتکار که میگه میتونن این دنیا رو ببینن،فقط تو 4،5ساعت اسراییل رو با خاک یکسان میکنیم،فقط. رهبر عزیزم حکم جهاد دهد،فقط تو چند ساعت....
اسرائیل اگر از این حرفا نزنه که دیگه اسرائیل نیست.
إسرائيل هيج غلطي نمي تواند بكند،شايد هم اين غلط را بكند بد نباشد ايران شر اين موجودات كثيف را از زمين كم كنه يك جهان از اين موجودات نجس كم بشه!!!!
اسرائیل خودش بهتر از هر کسی میدونه که حریف ایران نیست. خوراکش چندتا شهاب 3 ــه. سگی که زیاد پارس میکنه گاز نمیگیره
من نمیدونم اینها ایرانو چی تصور کردن؟
فکر میکنن افغانستان یا عراقه؟ضمنا عراق و افغانستانو امریکا بود که اشغال کرد.
اسراذلیل عرضه نداره غزه و لبنانو بگیره واقعا اینها چی فکر میکنن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ایرانو اینها توی تلویزیونشون اونقدر عقب مانده نشون دادن که خودشون هم باور کردن.
پدافند هوایی ما ضعیف نیست و قدرت دفاع از تاسیسات مارو خوب داره . بر اساس اطلاعات موثقی که دارم به قول دوستمون محو شدن نتنها اسرائیل بلکه تمام کشور های عربی عضو ناتو وبرخی کشورهای اروپایی در حدود 8ساعت با خاک یکسان میشن.از آن بترس که سر به توی دارد...
با سلام
جهان چقدر باید هزینه حفظ این رژیم جعلی را به پردازد ، آخه کودن اگر حمله به تأسیسات اتمی باب شود ازهمه بیشتر خودت وهمپالگی هایت که بیشترین تأسیسات را دارند آسیب خواهند دید ، شاید تصورت این است که این حمله احمقانه احتمالی بی پاسخ خواهد ماند؟ زهی خیال باطل
با سلام
ما بهتر است کشور خود را بسازیم از این حرفها زیاد گفته خواهد شد اگر ما در داخل کشور اوضاع اقتصادی موجود را اصلاح و به وضعیت مردم خود رسیدگی کنیم اسراپیل سهل است جدش امریکا هم بیاید کاری از دستش بر نخواهد آمد
ما همه جنگ دیده ایم و تجربه کافی داریم و هر کس جرات دارد تشریف بیاورد
و ببیند سزای خویش............
خداییش کاری ندارم ولی امار میگه
جنگ اول ۳۳ روز
جنگ دوم ۲۲ روز
جنگ سوم ۸ روز
اقای موشه خودت انتخاب کن، چقدیشو دوست داری؟
۳۳ ثانیه
۲۳ ثانیه
۸ ثانیه
حق انختب با خودت اقا موشه.
گوش ما ازین حرفا پره. هرروز یکیشون تحدید میکنه دیگه اینقدر تکراری شده که حتی یه ذره هم مارو نمیتونه بترسونه. برعکس این ترسشون رو از ایران نشون میده.ماکه ازخدامونه اسرائیل همچین غلطی کنه تا برای همیشه ازشرش خلاص شیم
ما مرد روزهای سختیم.مارو از حمله نترسون مردک.که ما مرد جنگیم...
لانه عنکبوت با یک فوت از بین میرود.
آقای اسرائیل . لطفا برو کنار بذار هوا بیاد ! ... اسرائیل کیلوئی چند؟ نکنه کشتن زن و بچه بی دفاع در فلسطین این ها را هوائی کرده ؟
مدت زمان نابودی اسراییل درصورت بروزجنگ یبه انازه پلک زدنی بلکه کمترخواهدبود....
ما آغازگرجنگ نیستیم ولی اگراسراییل این محبت را کنددرچنددساعت ما هم مردم دنیا راازدست وحشیهای اسراییل راحت مکنیم.ودیگر مردم دنیابابرادری کنار هم زندگی میکند.به امیدآن روز
اسراييل كه هيچي نيست_ عربستان و قطر و اماراتم هيچ غلطي نميكنن
مملکتی که امام زمان دارد اسرائیل که هیچ آمریکا هم هیچ غلطی نمی تواند بکند مملکت ما مملکت ولایتی است
آدم را یاد ادعاهای فتح سه روزه صدام می اندازد.چه میگفت وچه شد.
طبق محاسبات نظامی خودآمریکاییها ایران میتونه درعرض57ثانیه حیفا رو با خاک یکی کنه وگرنه مطمعن باشین تا الان به ایران حمله کرده بود
منتظر كوچكترين بد أخلاقي هستيم
میگن مرد عمل میکنه

نامرد حرف میزنه
اسراییل اگر می توانست غلطی بکند تا الان کرده بود پس قمپوز الکی می کند
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # حج
وب گردی