بازدید 49737

چرا در تلویزیون ملی ایران کریستین امان‌پور نداریم؟! + فیلم

مجریان تلویزیون بیش از یک سطح ـ که شاید آن را «آستانه حذف» بتوان خواند ـ رشد نکرده‌اند. علی درستکار، محمدرضا شهیدی فرد، محمد صالح اعلا، جواد یحیوی، ساعد باقری، سهیل محمودی، فرزاد حسنی، رضا رشیدپور، آزاده نامداری و یک لیست بلندبالا از مجریان، سرمایه انسانی بودند که در دو دهه گذشته در رسانه ملی مخاطبان بسیاری یافتند و این ظرفیت شکل گرفته به شکل عجیبی نادیده انگاشته شد...
کد خبر: ۳۳۶۶۵۷
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۲ - ۲۲:۲۷ 06 October 2013
یکی از ظرفیت‌های افزایش قدرت رسانه‌ای، سرمایه انسانی رسانه‌های کنونی است که غول‌های رسانه‌های جهان برای حفظ این ظرفیت و جذب این ظرفیت موجود در دیگر رسانه‌ها، هزینه‌های کلانی ‌متحمل می‌شوند؛ اما آیا اساساً چنین ظرفیتی در رسانه‌های داخلی پرورش داده شده و از آن بهره‌برداری ‌می‌‌شود و مجموعاً اعتقادی در سطح رسانه‌ ملی به عنوان مهم‌ترین و اثرگذار‌ترین رسانه داخلی هست؟

به گزارش «تابناک»، یکی از سه عامل کلیدی تولید که در همه نهاد‌ها از جمله نهادهای خبری به عنوان یک عامل بسیار اثرگذار در سطح کیفی و کمی تولید قابل ارزیابی است، سرمایه انسانی است. این سرمایه لزوماً با یک رزومه خاص به دست نمی‌آید و ‌تجربه عملی و کارآمد یک نیروی انسانی در بسیاری از اوقات به ویژه در حوزه رسانه، با هیچ دانش آکادمیکی قابل قیاس نیست؛ بنابراین، از این حیث، تجربه و سر‌شناسی برای مخاطب عام و خاص، یکی از ویژگی‌های برجسته نیروی انسانی کارآمد در حوزه‌هایی به ویژه حوزه خبر است که عموماً در یک واژه تخلیص می‌شود: «اعتبار».

با این اوصاف، نیروی انسانی که از ظرفیت یک مجموعه و مشخصاً یک مجموعه رسانه‌ای به عنوان بستر کسب این «اعتبار» بهره برده، بخشی از سرمایه ‌آن رسانه است که هرچه بر اعتبار این نیروی انسانی افزوده شود و نزد مخاطب عام و خاص دارای ظرفیت توجه ویژه‌ای باشد، در واقع اعتبار رسانه افزایش می‌یابد و به دنبال آن، کمیت و کیفیت مخاطبان یک مجموعه رسانه‌ای رو به فزونی می‌گذارد؛ رویکردی که شاید در کشورمان به قدر کفایت مورد توجه قرار نمی‌گیرد و سبقه دارای کیفیت در حوزه رسانه، کمترین درجه از اهمیت را در جذب یا حفظ یک تیم رسانه‌ای دارد!

کمترین توجه به سرمایه انسانی در ‌کشور نیز متوجه رسانه ملی است و سازمان صداوسیما، بی‌گمان بیش از هر رسانه دیگری بسترساز معرفی چهره‌های گوناگون به ویژه در قالب مجری بوده و این مجریان را یک به یک از میدان به در کرده و به همین دلیل، مجریان تلویزیون بیش از یک سطح که شاید آن را «آستانه حذف» بتوان خواند، رشد نکرده‌اند و به محض رسیدن به یک سطح مشخص از مقبولیت و محبوبیت از روی آنتن جارو شده‌اند. به عبارت ساده‌تر، دقیقاً وقتی مجری به برنامه وزن می‌دهد و این ظرفیت را می‌یابد که نامش به خودیِ خود توان جذب مخاطب را داشته باشد و به تجربه و پختگی لازم رسیده، ‌حذف می‌شود.

چرا در تلویزیون ملی ایران، کریستین امان پور نداریم؟! + فیلم

البته استثناهایی نظیر مرتضی حیدری یا بهرام شفیع و عادل فردوسی‌پور هستند که ثباتشان محل نقد بوده، ولی نزدیک به همه مجریان تلویزیون نتوانسته‌اند روی آنتن تلویزیون دوام بیاورند و متأسفانه دلیل مشخصی نیز برای حذف آن‌ها نیست. این اتفاق باعث شده، صداوسیما به چهره‌های تازه‌ای میدان دهد که بیشتر آن‌ها نتوانسته‌اند کمترین انتظار مخاطب را برآورده کنند و اگر به این موفقیت رسیدند، کم کم به «آستانه حذف» نزدیک می‌شوند و به گذشتگان می‌پیوندند!

علی درستکار، محمدرضا شهیدی فرد، محمد صالح اعلا، جواد یحیوی، حمید باباوند، ساعد باقری، سهیل محمودی، فرزاد حسنی، رضا رشیدپور، آزاده نامداری و یک لیست بلندبالا از مجریان، سرمایه انسانی بودند که در دو دهه گذشته در رسانه ملی مخاطبان بسیاری یافتند و این ظرفیت شکل گرفته، ناباورانه نادیده انگاشته‌ و این چهره‌ها حذف شدند؛ چهره‌هایی که اجرا‌هایشان برای مخاطب جذاب بود و چه در مقام مجری و چه در مقام تهیه کننده یا کارگردان، حضوری کارآمد داشتند، ولی از غیبت برخی‌شان در رسانه ملی چندین سال می‌گذرد و مدیران نیز لزومی برای پاسخگویی پیرامون علل وقوع این غیبت نیافته‌اند.

این رویداد، یکی از محکم‌ترین ضربه‌هایی است که همواره بر تلویزیون ملی ایران وارد آمده و می‌آید. هیچ ‌گاه کار‌شناسان این نهاد عریض و طویل‌ برآورد نکرده‌اند که ‌هزینه وارده از چنین تصمیماتی ‌به چند میلیارد‌ خواهد رسید و این اتفاق غیرمرسوم که در رسانه ملی کاملاً مرسوم شده، چه عوارضی‌ دارد و چه لطماتی را متوجه رسانه بی‌رقیب کشور می‌کند. خلاصه آن که باید گفت، همین سنجیده نشدن هزینه تصمیمات مدیریتی در این نهاد، باعث شده این تصمیم‌گیری متوقف نشود.

اگر قرار باشد در این زمینه‌ بر مبنای بهبود تطبیقی یا‌‌ همان «Benchmarking» ‌‌عمل کرد، شاید «سی‌ان‌ان»‌ (یکی از ده رسانه پرمخاطب جهان) ‌یک الگوی مشخصی باشد که با حفظ و برجسته‌سازی مجریانش و حتی هزینه‌های کلان در این حوزه، این ظرفیت را به طور ویژه مورد توجه و بهره‌برداری قرار داده است. یک نمونه روشن و کاملاً شفاف برای ایرانیان، کریستین امان‌پور، مجری و گزارشگر ارشد این شبکه است که با حمایت مدیران سی‌ان‌ان موفق به تهیه گزارش‌های بی‌نظیر در دشوار‌ترین شرایط همچون موقعیت‌های جنگی از جمله جنگ بالکان و یا گفت‌و‌گو با رهبران رؤسای‌جمهور‌‌ جهان از جمله دو رئیس جمهور پیشین و رئیس‌جمهور کنونی ایران شد.

این مجری ایرانی ـ انگلیسی که بابت همین گزارش‌هایش شبکه سی‌ان‌ان بار‌ها متحمل هزینه‌های کلانی شده تا از رقبا در انجام مصاحبه پیشی بگیرد، ده‌ها جایزه روزنامه نگاری و تلویزیونی از جمله دو جایزه امی دریافت کرده و آنچنان شاخص شده که بخشی از زمان هر روز سی‌ان‌ان به تبلیغ زمان برنامه او بگذرد و اسپانسرهای بزرگی صرفاً حامی مالی برنامه‌هایی شوند که امان‌پور به اجرایش می‌پردازد و البته نظیر امان‌پور در این شبکه بسیارند که فرید زکریا شاید نام‌آشنا‌ترین آن‌ها برای ایرانیان باشد.

در اینجا هدف مشخصاً اشاره سطح توانمندی یک مجری نیست، بلکه ‌ظرفیت و توانمندی مدیریت است که یک شبکه تلویزیونی از آن برخوردار است و منجر به آن شده تا مجریانش در حد چهره‌های اثرگذار بین‌المللی رشد ‌کنند و پس از این‌ نیز‌ به عنوان یک سرمایه حفظ شده‌اند.

اکنون این پرسش مطرح است، آیا این ظرفیت در مجریان داخلی نبود که به سطحی از مقبولیت برسند که نامشان به خودیِ خود، مخاطب را جذب تلویزیون کند؟ اندکی به آنچه از دست رفته، بیندیشیم و دریابیم که آیا نمی‌توان این فرصت‌ها را از هم اکنون جدی گرفت و ضرر را از نقطه‌ای متوقف ساخت؟

دانلود
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۹
در انتظار بررسی: ۲۵۹
انتشار یافته: ۷۱
چون به جای سی ان ان , صدا و سیما داریم !
پاسخ ها
سارا
| Belgium |
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
احسنت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
دقيقا به همون علت كه تو سي ان ان عزت ا... ضرغامي نداريم!!!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
و قس علی هذا.....
علي
| Australia |
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
دمت گرم چه به جا و چه به موقع گفتي خيلي خوشم اومد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
يك رسانه دولتي نيازي به مخاطب ندارد. و هيچ رقابتي با خودش نداره.
مشکل تابناک اینه که نمی خواد قبول کنه این اقدام کاملا برنامه ریزی شده است و برای مقابله با قدرت گرفتن افراد و توانایی ایجاد یک پایگاه اجتماعی برای انهاست...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
صدتا مثبت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
اگه میشد 1000 مثبت می دادم.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
ضرب‌المثل " پاتو از گليم خودت دراز نكن " همينطوري بوجود نيومده !!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
منم جزو هزار امتیازیام..هزار..هزار
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
قدرت گرفتن این افراد واسه خود ماها دردسر ساز می شه آقای فرزاد جمشیدی رو که یادتون نرفته دوستان ........
پس یک کمی با احتیاط 100 تا 100 تا مثبت بدین
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
زنده یاد رشید پور و برنامه مثلث شیشه ای. مصاحبه با افراد سیاسی. در کمال تسلط و اوج فن بیان و تعداد زیادی مخاطب که برای 1ساعت ماهواره رو گذاشته بودن کنار! اما به ناگهان قطع برنامه و هیچ پاسخی!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
یعنی اینها نباید نزد مردم محبوب تر از مسئولین شوند .
یک اصل مهم در ایران وجود دارد و آن اصل شیرین استعداد سوزی است.
چون مجریا شاخ میشن و در راستای منافع صدا و سیما و بعضا کشور کار نمیکنن.
مطمئن باشید امانپور هم اگر مخالف سی ان ان کار کنه فوری یه بهانه جور میکنن تا از انسانیت ساقطش کنن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
كاملاً موافقم
ما فقط عادت داريم خودمان را متهم كنيم به نظر شما يكبار بوده كه امان پور مطلبي بر ضد دولت انگليس يا آمريكا بگه مطمئن باشيد بگويد همان و اخراجش همان
میشه مثل فرزاد حسنی که تا بیاد دو کلام حرف حساب علیه فلانی بزنه بزارنش کنار.....
من که خداروشکر میکنم این مجریا کنار گذاشته شدن؛ تابناک حداقل 2تا مجری درست حسابی نام میبردی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
اصلا شوخیه خوبی نبودا. صالح اعلا بهترین مجری هست که من تو تلویزیون ایرران دیدم.
ali
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
ازمطهرنیا میرفخرایی و شهیدی فر باید نام برد حقن میرفخرایی و مطهرنیا خود از کارشناسان بالاتر بودند
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
منظورت از درست حسابی اونایی هستن که موندن؟؟؟؟!!! مثلا برنامه های هر روزه عصرگاهی یا حدود ظهر؟؟؟؟
اگه با یکی دو تا موافق نیستی همه رو با یه چوب نزن انصاف داشته باش
مرد مومن صداو سیما رو با سی ان ان مقایسه میکنن!!!

اگه مجریاای ما درحد امانپور بودن الان ایران.... بود
مرتضی حیدری مجری توانمندی نیست. مصاحبه های ایشان با ریس جمهور پیشین فقط در نقش موجودی در مقابل ایشان بود!!
پاسخ ها
بیکار ترین مرد زمین
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
اقای حیدری مجری هستن نه تهیه کننده برنامه
من و شما از حرفای پشت صحنه خبر نداریم
ناشناس
| United States |
۰۷:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
حیدری اینجوری نبود. گفتند اینجوری باش.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
حیدری بخاطر حفظ موقعیت اش ، جایگاه خودش را خراب کرد. خوب شروع کرد و لی بد تمام کرد.
چون بعد یه مدت آقایون که بوسیله تلویزیون ملی معروف میشوند می رند دنیال کاسبی با اجرای برنامه های ...
این نتیجه انحصار رسانه است. صدا و سیما رقیبی نداره که بخواد برای رقابت سالم شایسته سالاری کنه.
پاسخ ها
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۴:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
این بهترین نظری بود که می شد داد
مثل اینه که بپرسی چرا ایران تو جمع مدالهای المپیک اول نمیشه......

به هزارویک دلیل
داریم دیگه خودت نام بردی. مرتضی حیدری:))))خخخخخخخ
صالح علاء عزيز، سهيل جان محمودي، ساعد باقري صميمي و من يكي كه براي صداي شماها در راديو بدجوري تنگ شده! حيف كه به مفت شما را از دست داديم! اين صداهاي مهربان و مطلع و با ادب و گيرا آيا باز هم تكرار خواهند شد.
ساعد هدایتی چی بود این وسط؟!!!
سلام.ازاين كه درگروه خادمين مردم وميهن شريفم جامى گيرم شكرفراوان خداوشمارا!… و خدامى داندتنهابه حترام اين همه مهرصافى مردم وسنگينى وظيفه الهى وملى ام خدمت مى كنم؛ براى رنجيده ماندن دلايل زيادى هست اماشورشيرين اين مردم وجوش خروشان آن همه ايثارگرغايب وحاضر،چه حجت بالغه اى است!
ازتلاش شماشادان وسپاس گزارم.......؛ مردم، راضى باشيد!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
آقای درستکار دوستت داریم، حتی اگر توی تلویزیون نباشی.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
آقاي درستكار اميدوارم باز هم برنامه هاي شما رو ببينيم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
درودبرشما....مردم میفهمند ومیبینند همه چیز را!
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
سلام و درود بر آقای درستکار و دیگر همکاران دانایشان که صدا و سیما برایشان خیلی کوچیکه
از وحید یامین پور هم بگین
اگه یه نظرسنجی در مورد رضایت مردم از صدا و سیما بگذارید همه چی معلوم میشه
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom |
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
مردم ما رو نميشناسي؟ همه راضي هستن
در رادیو نیز به همین گونه است. فاطمه صداقتی را که هر روز صبح، میلیونها ایرانی با صدای توانا و پر انرژی او به سر کار می رفتند، خانه نشین کرده اند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
ببخشيد خوب حقش بود.
ما احتیاجی به زحمت کشیدن نداریم . شب می خوابیم صبح که بیدار می شویم در اخبار می شنویم که حماسه آفریدید!
خوش بحالمان!!!
خیلی از این آدما کنار گذاشته نشدن خسته شدن از یه کار که البته این خستگی هم قابل بررسی هست ولی بعضیا مثل آقای حسنی کنار گذاشته میشن این رو نمیشه بهش ایراد گرفت شما اگر پرس تیوی رو هم ببینی خیلی از این مجریای اخراجی از بی بی سی و سی ان ان رو میبینی در ضمن شما برنامه هایی مثل رادیو هفت یا ساعت 25 و آسمان شب و خیلی آدم ها رو میبینی که با رعایت یه اصولی پا برجان و بیننده دارن دیگه فردوسی پور و حیدری و امثال اینا رو که دیدن همه به نظر من بیشتر باید دنبال علت اون خستگیه رفت که باعث کنار رفتن مجریا میشه تا اونایی که تخلف دارن و حذف شدن
من یک مجری و تهیه کننده هستم ( البته بگم بودم بهتره ) که بواسطه ...بینی مدیران تلویزیون کارم رو رها کردم و الان در بخش خصوصی فعالیت میکنم . روی سخنم با اون دوستیه که میگه اینا مجری درست و حسابی نیستن .
عزیزم ، اگر ساعد باقری و سهیل محمودی و صالح علا مجری برنامه های ادبی با اون همه مخاطبی که داشتن نبودن . پس کی مجری خوب کیه ؟ اگر شهیدیفر مجری خوبی نبوده پس برنامه ( مردم ایران سلام ) اون همه مخاطب رو واسه کی به دست آورد ؟ ( پرسمان ، خانه ملت ") مخاطبشون رو واسه کی به دست آوردن ؟ کوله پشتی بعد از فرزاد موفق شد مخاطب بگیره یا با فرزاد .
این درد جامعه ماست . همه چیز رو با سنگ خودمون میسنجیم . به اکثریت احترام نمیزاریم . زور میگیم .حرف حرف خودمونه . و الی آخر
مدیران تلوزیون و رادیو هم تابعی از همین مردم هستن و همین عادات و روحیات خودشون رو دائم توی محیط کار و تخصصشون بروز میدن .
من توی جلساتی بودم که یه مدیر گفته فلانی رو تا وقتی زیر ابروش رو ور میداره به تلوزیون راه نمیدیم ، بهد در عین حال دنبال یه مجری جذاب بودن که بزارن سر برنامه ای که مخاطب هاش نوجوانها هستن .
من لزوما با زیر ابرو برداشتن موافق نیستم اما آیا برای یک مدیر گروه برنامه ساز که میخاد برنامه ای فرهنگی بسازه و خودش رو متولی قسمتی از فرهنگ جامعه میدونه ، ابروی مجریش باید مهم باشه یا تسلط مجریش به مباحث تخصصی ای مثل پاسخ گویی به شبهات دینی و مذهبی و سیاسی و اجتماعی؟
چرا مجری های ما نباید تابعی از جامعه ما باشند ؟
...
آقایون و خانم های مخاطب . کسانی که پاسخ من رو میدین یا اونهایی که فقط این متن رو میخونید و سر تکون میدین . دل ما بچه های صدا و سیما که عمرمون رو گذاشتیم تا توی رسانه تخصص بگیریم ، خیلی پره .
شاکی هستیم از... که توی صدا و سیما ، سالهاست یکی شده .شاکی هستیم از وضعیت استعدادهایی که میدان برای رشد و بلوغ بیشتر و بیشتر پیدا نمیکنن چون به قول ماها ،پایه میکروفن نیستن ، بلدن فکر کنن و از راه خودشون به سر منزل مقصود برسن . ...
خلاصه اینکه... اصلان ولش کن ... چقدر حرف زدم . توی هر ساعتی از شبانه روز که هستین ،
شبتون به خیر
پاسخ ها
سعید
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
سلام آقای رشیدپور
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
بی خود جوش نزن
در رابطه با مقصر بودن صدا سیما در مدیریت استعدادها و ظرفیتها شکی نیست
اما ...
متاسفانه مجریان حذف شده (نه همشان ولی حداقل 60 درصد) قدر خودشان را خودشان ندانستند .
فردوسی پور حداقل 5 سال به صورت هفتگی کاملا دست به عصا میرفت بعد که کاملا جا افتاد شروع کرد به انتقادهای آنچنانی حتی از نماینده مجلس و ...
ولی خیلی از این مجریان 2 یا 3 برنامه نگذشته خط قرمز خود را به امید موفقیت بیشتر رد کردند و طبیعتا حذف شدند . خیلی ها در سی ان ان هم برای موفقیت عجله داشتند ولی مانند عزیزانی که اسم بردید حذف شدند چون برای موفقیت عجله داشتند .
دوست داشتم تابناک دلایل حذف شدن را به صورت فنی بررسی میکرد نه انتقادی که فقط سطحی نگرها را به سخنان سطحی تر وادارد.
مجريان دراين رسانه مجري دستور اند نه
مجري برنامه.وتادربراين پاشنه مي گردد
آش همين است كه هست ! بخوري پاته
نخوري پاته!!!!!؟؟؟؟؟
تا وقتي صدا و سيما مثل خودرو سازي انحصاريه وضع همينه و بدتر هم ميشه. دومي جون مردم رو ميگيره و اولي روحشون رو. (اينم ميشه نوشته من كه ترتيبش به هم ريخته)
جانا چون دانی و پرسی خطاست!!!
بهرام شفیع ؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
مرتضی حیدری؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!
بعضی اوقات آدم به شما شک میکنه که در ایران زندگی میکنید یا خارج از ایران وبدور از هر نوع ارتباط ویا اصولا در در عصر حاضر!...
فقط در دنیای رقابت واقعی استعداد ها کشف و شکوفا و ساخته می شوند.صدا و سیما ی دیگری نیز باید باشد.
من متوجه نیستم که چرا خانم امانپور را مثال میزنید؟ شاید بخاطر اینستکه ایشان صورت و ظاهر بی آلایشی دارند و خیلی بی تکلف و ساده لباس می پوشند. وگرنه از نظر قدرت تحلیل سیاسی و توان مصاحبه ایشان برتری فاحشی نسبت به سایر مجریان شبکه های بین المللی ندارند.
آقا فراموش کردید ما یه مجری داریم که از نظر محبوبیت کریستین امان پور به گرد پاشم نمیرسه اونم عمو قناده....یه کف و یه هورا به عمو قناد.یه برنامه.....یه برنامه.....یه برنامه....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
احتملا منظور شما این نیست که عمو قناد با مقامات مصاحبه خبرب داشته باشه!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
نکنه انتظار دارید عمو قناد بره و با روسای جمهور مصاحبه کنه!!؟؟ شاید هم باهاشون بتونه برنامه فیتیله راه بندازه؟!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
ایول زدی تو خال
اگر صدا و سیما اینطوری که شبکه های خارجی عمل کرده بود الان از بی بی سی و سی ان ان جلو زده بودیم و آی آر آی بی میشد غول رسانه
سوالتون از پایه اشتباه است.ما صدا و سیما داریم ولی تلویزیون ملی نه
فردوسي پور بحثهاي ورزشي مطرح مي كند حيدري وارد بحث هاي چالشي سياسي نمي شود پس تا حالا ماندگارند
کی گفته ما مثل "کریستین امانپور" نداریم ؟؟ تو تلویزیون "عزت خان" یه " دکتر عابدینی" داریم به امانپور گفته: " برو کنار بزار باد بیاد!!". بنظر من حق این ادم رو خوردن !!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
ماشالا تو همه موارد صاحب نظرن .کارشناس رسانه خاورمیانه اروپا امریکا او با ما ..او با اونا ... خارج داخل تو همه بخش های خبری هم هستن مجری میشن مصاحبه می کنن باهاشون مصاحبه میشه . همش جلسه کارشناسی ... والا من هر اخباری زدم این اقا داشت کارشناسی می کرد قحط کارشناس داریم ملت...
عمو پورنگ فراموش نشه 1000 60 16
چه جای مقایسه است بین دانش، توانایی ها و شخصیت "آزاده نامداری" و کسی مثل کریستین امان پور؟
ضمنا نه تنها صدا و سیما، که هیچ نهاد بی رقیبی پیشرفت نمی کنه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
آقا بد نیست سن این دونفر رو هم مقایسه کنیم. تازه محدودیتهای اجرای برنامه اونم توسط خانما تو ایران رو هم باید درنظر گرفت. خانم نامداری برنامهای خوب وایده های خوبی داشتن وپر مخاطب هم بودند. خانمی که شما باشی یکی از بهتریناش بود وجمع ما
مشکل تنها از صدا وسیما نیست خود مجریها بیشتر مقصرن یک مجری یا نباید اصول اساسی یک رسانه رو بپذیره و توش فعالیت کنه ویا وقتی پذیرفت تو نهادی مثل صداوسیما فعالیت کنه باید به اون اصول پایبند باشه حالا خیلی از اون اصول شاید غلط هم باشند ولی خود مجری با ورودش به اون سازمان اون اصول رو میپذیره
هیچ جای دنیا شما سراغ ندارین که یه مجری یا خبرنگار برخلاف اصول یک رسانه عمل کنه و کاری بهش نداشته باشن
اگه کریستین امانپور و سایرین موندن در درجه اول بخاطر توانمدیها ودانششون بوده و در درجه دوم بخاطر پایبندی به همون اصولی بوده که مالکین اون رسانه ها ازشون میخوان
خب دیگه خود تابناک نوشته" رسانه بی‌رقیب کشور"
به خیال خودش داره تو کشور یکه تازی میکنه...
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی