بازدید 5838

تدابیر ویژه پلیس برای مراسم تحلیف

کد خبر: ۳۳۶۱۶۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۷ 03 August 2013
رییس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی از آمادگی کامل پلیس برای تامین امنیت مراسم تحلیف رییس جمهور منتخب خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار " تقی مهری" درباره مراسم تحلیف رییس جمهور منتخب کشورمان، اظهار داشت: سران و مقامات عالی بیش از ۴۰ کشور برای حضور در این مراسم به کشورمان سفر خواهند کرد؛ لذا براساس ابلاغیه صادره از سوی فرمانده نیروی انتظامی و نیز برنامه ریزی های اتخاذ شده، مسئولیت یگان های متولی برقراری نظم و امنیت در محل مراسم تحلیف ریاست جمهوری و نیز مسیر های منتهی به مراسم مشخص شده است.

رییس پلیس پیشگیری ناجا از آمادگی کامل پلیس برای تامین امنیت مراسم تحلیف خبرداد و تصریح کرد: یگان های تابعه این پلیس ضمن تشدید اقدامات انتظامی و اطلاعاتی، افزایش ایستگاه های ایست و بازرسی ثابت و موقت، با هوشیاری کامل از بروز هرگونه تحرکات مشکوک پیشگیری می نمایند.

سردار مهری در ادامه با اشاره به آماده باش پلیس فرودگاه های مهرآباد و امام(ره) تا پایان مراسم، گفت: با توجه به ورود پروازهای اختصاصی مدعوین، پلیس فرودگاه های کشور برای حفظ نظم و امنیت مهمانان شرکت کننده در مراسم تحلیف رئیس جمهور منتخب، آمادگی کامل دارند.

گفتنی است روز گذشته هم سردار حسین رحیمی از تدابیر ویژه ترافیکی برای روز تحلیف معابر در اطراف بهارستان و سعدآباد خبر داده بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم
آخرین اخبار