بازدید 4985

به موی بلند گیر می‌دهند اما به بازی در امارات کاری ندارند!

کد خبر: ۳۳۳۴۹۱
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۲ 22 July 2013
گفتند که احمدی‌نژاد می‌خواهد خداحافظی کند؛ کاری نداشتم اما نیامدم


قانون: معتقد است شأن و جایگاه تیم‌ملی ۹۸ را رعایت نمی‌کنند و با اینکه کاری نداشته برای دیدار برابر تیم ملی ۲۰۱۴ نیامده با خداداد عزیزی ضمن انتقاد از شیوه برگزاری این دیدارهای نمادین معتقد است مسئولان کاری نکنند که خاطرات خوب مردم زیر سؤال برود. وی همچنین در گفت‌وگو با قانون آنلاین  از اردوهای کی‌روش انتقاد کرد و از کمیته منشور پرسید به موی بازیکنان کار دارید اما به بازیکنان ایرانی که به لیگ امارات می‌روند کار ندارید؟


ـ چه شد تصمیم گرفتید در دیدار نمادین منتخب ۹۸ با ۲۰۱۴ تصور پیدا نکنید؟
ـ من قبل هم گفته بودم که شرکت نمی‌کنم اما نفهمیدم چرا این بازی برگزار شد یا گفتند که خداحافظی احمدی‌نژاد است اما او هم که نیامد. آقایان اگر قرار است برای منتخب ۹۸ فرانسه برنامه بگذارید برابر تیمی بازی کنیم که جوان نباشند تیم ملی تازه راه یافته به جام جهانی با بازیکنان آماده معلوم است که خوب هم بازی نکنند می‌برند. بعد هم شکل دعوت کردنشان اصلاً مناسب نبود. از فدراسیون آقای ظلی تماس گرفتند و من به احترامش گفتم اگر بتوانم می‌آیم اما یعنی چه به بچه‌ها زنگ زده‌اند که فردا ساعت ۷ عصر کمپ تیم ملی باشید اینکه چطور می‌آیند و کجا اسکان پیدا می‌کنند هم به فدراسیون مربوط نیست. مگر بازی محلی است که این طور دعوت می‌کنید. من واقعاً کاری نداشتم اما دیدم نباشم شأن من و آن تیم حفظ می‌شود به اعتقاد من شأن بازیکنان جام جهانی ۹۸ فرانسه را حفظ نمی‌کنند.

ـ البته به غیر از شما ستون اصلی آن تیم هم حضور نداشتند.
ـ بله دیدم، من نمی‌دانم آن‌ها چرا نبودند اما دلیل من این بود که شأن بازیکنان تیم ملی ۹۸ حفظ نشده باشد ۹۸ بلکه ۹۴، ۷۸ و... هم باید حفظ شود یک نیمه بازی بعد هم ادامه نمی‌دهند جلوی دو هزار تماشاگر یا آن وضعیت اصلاً صحیح نبود. تیم ۹۸ برای مردم خاطره‌انگیز است و هنوز مردم آن تیم را دوست دارند. وقتی خبر این دیدار را اعلام کردند من به همراه دوستان برای شام به یک رستوران رفته بودیم و مردم می‌آمدند جلو و عکس می‌گرفتند و خیلی باب بود که می‌گفتند شما تیم ۲۰۱۴ را می‌برید... مگر این همه روز اردو گذاشت، فوتبال ایران تغییر کرد.


ـ از این بحث خارج شویم با نظرتان درخصوص برنامه‌های اردویی تیم ملی تا شروع جام جهانی چیست؟
ـ اصلاً در هیچ کجای دنیا چنین چیزی وجود ندارد که ما دومی آن باشیم. یعنی مربیان دنیا نمی‌فه‌مند یا اصلاً منطقی نیست این همه روز برای تیم ملی اردو بگذارند.
 

ـ در این خصوص می‌گویند کی‌روش برای آماده‌سازی تیم ملی می‌خواهد به شیوه باشگاهی عمل کند...
ـ حالا مگر این همه روز اردو گذاشت فوتبال ما تغییر کرد ما جز سه بازی آخر که خوب هم نبودیم اما نتیجه گرفتیم مگر خوب بازی کردیم یا تغییری در شیوه بازی تیم در این دو سال گذشته بوجود آمد. اگر منطقی باشیم و خودمان را گول نزنیم ما در دیدار برابر کره و قط فقط بردیم و اصلاً خوب نبودیم. اعتقاد دارم این اردو‌ها به فوتبالمان ضربه می‌زند. قبول دارم کی‌روش مربی بزرگی است و توانست تیم‌ملی را به جام جهانی ببرد اما این کار وظیفه‌اش بود و کار مهمی نکرد ۲۸ میلیارد تومان گرفته که تیم ملی را به جام جهانی ببرد... اگر نمی‌برد که فاجعه بود.
 

ـ به نظر می‌رسد کی‌روش کار مربیان لیگ بر‌تر را قبول ندارد
ـ حالا مگر خودش در این چند سال با این همه اردو چه تغییری بوجود آورده است. متأسفانه اختیار همه چیزمان را به دست کی‌روش داده‌ایم او گفت لیگ؟؟؟ تیمی شود سریع گوش کردیم مگر این مملکت صاحب‌نظر ندارد کار‌شناس ندارد. نشست مهاجرانی، علی پروین، حسن روشن یا همین علی دایی فوتبال نمی‌فه‌مند فقط کی‌روش فوتبال می‌فهمد. این بازیکنان فعلی لیگ که از بچگی شاگرد کی‌روش نبودند، بازیکن از دل لیگ بیرون می‌آید. اسم لیگ امارات توهین به همه مردم ایران است.


سومین بحث این مصاحبه با شما به حضور بازیکنان ایرانی در لیگ امارات برمی‌گردد که دلیل حضور ایرانی‌ها در این لیگ چیست در حالی که همین بازیکنان قبل از رفتن درخصوص کیفیت لیگ امارات انتقاد می‌کنند.
ـ شما شک نکن بازیکنان ایرانی اگر از قطر و امارات پیشنهاد داشته باشند با سر می‌روند اما وقتی خبری نیست ادا و اصول درمی‌آوریم. فصل نقل و انتقالات که می‌شود همه تیم‌های اروپایی بعضی‌ها را می‌خواهند اما در ‌‌نهایت هیچ‌جا هم نمی‌روند. زمان ما یک نفر اینگونه بود الان همه اینطوری شده‌اند.


ـ به نظر شما اگر نکونام به لیگ امارات رفته بود صحیح بود؟
ـ من نمی‌توانم بگوییم برود یا نرود تصمیم با خود جواد است اما من نظرم این است که اسم این لیگ توهین به همه ایران است و اگر کسی غیر از جواد بود که نیاز مالی داشت می‌شد کوتاه آمد ما خوشبختانه جواد دستش به دهنش می‌رسد و می‌تواند نرود. من جای جواد بودم نمی‌رفتم چرا که آن‌ها به خاک ما و همة ما ایرانی‌ها بد و بیراه گفته‌اند و نباید در این لیگ بازی کرد.


ـ اما به نظر می‌رسد خلعتبری قرار داد هم بسته است؟
ـ با تمام احترامی که برای او قائل هستم او هم نباید می‌رفت، خیلی جالب است کمیته اخلاق منشور یا هر اسمی که دارد برای موهای بلند بازیکنان و خالکوبی آن‌ها نظر می‌دهد و برخورد می‌کند اما حالا که خالکوبی می‌کنند فقط مانده النگو بی‌اندازند کاری ندارد و فدراسیون و وزارت ورزشی کلاه‌شان را بالا‌تر بگذارند که بازیکن ایرانی در چنین لیگی بازی کند، منشور فقط برای بدبخت بیچاره‌هاست نه سوگلی‌ها. خلیج فارس از چند هزار سال پیش خلیج فارس بوده و تا ابد هم خواهد بود و فدراسیون فوتبال اگر بگذارد بازیکنان ایرانی به لیگ امارات بروند خجالت‌آور و توهین‌آمیز است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # ارتحال امام خمینی
وب گردی