بازدید 8038
۶

زورگير معتاد: بايد شبي ۵۰ هزار تومان باج بدهيد!

کد خبر: ۳۳۰۷۰۲
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۱ 09 July 2013
شاکيان زورگير ۲۶ساله اي که با شليک حدود ۵گلوله توسط مأموران کلانتري شهرک ناجا دستگير شده است، هر روز افزايش مي يابد.

به گزارش خراسان، اواسط هفته گذشته يک مغازه دار با پليس تماس گرفت و گفت: سردسته زورگيراني را که چند شب قبل کافه ام را به هم ريختند مدعي بودند که بايد شبي ۵۰هزار تومان به آن ها باج بدهم، باز هم در نزديکي مغازه ام مشاهده کرده ام و مي ترسم دوباره به مغازه حمله کنند!

در پي دريافت اين خبر و به دستور سرهنگ جامي (رئيس کلانتري شهرک ناجا) گروهي از مأموران به محل اعلام شده واقع در منطقه قلعه وکيل آباد عزيمت کردند اما متهم ۲۶ساله با ديدن مأموران، پا به فرار گذاشت و به سمت ايستگاه مترو رفت.

با فرار وي مأموران نيز به تعقيب او پرداختند و فرمان «ايست»، دادند ولي متهم بدون توجه به اخطارهاي پليس، ناگهان روي پله هاي ايستگاه ايستاد و در حالي که قمه اي را در دست مي فشرد، تهديد کرد اگر جلوتر بياييد شما را با قمه مي زنم! من به خودم هم رحم نمي کنم چه رسد به شما!اين گزارش حاکي است، اگرچه مأموران سعي داشتند با ارشاد و نصيحت او را از ارتکاب جرايم ديگر باز دارند ولي جوان معتاد ناگهان به سمت يکي از شهرونداني که در ايستگاه منتظر رسيدن قطارشهري بود، رفت و قصد داشت او را گروگان بگيرد. صداي مأموران انتظامي خطاب به شهروند مذکور در فضا پيچيد، فرار کن، فرار کن!

با فرار اين مرد از چنگ زورگير، مأموران انتظامي چند تير هوايي شليک کردند تا او را متوقف و خلع سلاح کنند اما او به صداي گلوله هايي که فضا را مي شکافت هم اهميتي نداد و دوباره با قمه اي که در دست داشت، به سمت مأموران حمله ور شد تا بتواند اسلحه را اين گونه از چنگ آن ها خارج کند. در اين هنگام مأموران تجسس که ديگر چاره اي جز شليک نداشتند گلوله اي به يکي از پاهاي او شليک کردند اما وي که قمه را با کش به دستش بسته بود تا از او جدا نشود، دوباره به حمله خود ادامه داد و اين گونه بود که او با شليک چند گلوله ديگر به زمين افتاد و حلقه هاي قانون بر دستانش گره خورد.

مأموران انتظامي بلافاصله با نيروهاي امدادي اورژانس تماس گرفتند و دقايقي بعد متهم به زورگيري و باج خواهي، به بيمارستان منتقل شد تا مورد مداوا قرار بگیرد.

زورگير معتاد: بايد شبي ۵۰ هزار تومان باج بدهيد!

او که بهبودي نسبي خود را بازيافته بود، روز گذشته درباره چگونگي ماجرا گفت: من ۲۶ساله ام و ۵ برادر دارم و در محدوده محل دستگيري ام زندگي مي کنم.

چه نوع موادمخدري مصرف مي کني؟ شيشه مي کشم.

سابقه کيفري هم داري؟ ۵-۴سابقه دارم که مربوط به موادمخدر است.

چطور شد که معتاد شدي؟ بيشتر دوستانم مرا به اين روز انداختند. آن ها مرا جلو مي انداختند و خودشان کنار مي ايستادند.

چرا تصميم به باج گيري گرفتي؟ آخرين باري که مي خواستيم مواد مصرف کنيم به منزل (پاتوق) يکي از دوستانم رفته بوديم. وقتي شيشه کشيديم از خود بيخود شدم، از خانه که بيرون آمديم، به داخل کافه اي که در همان نزديکي بود رفتيم.

چرا اين کار را کردي؟ حالت طبيعي نداشتيم، نمي دانستم چه کار مي کنم.

ازدواج کرده اي؟ بله يک فرزند هم دارم ولي...

این گزارش حاکي است: بررسي هاي مأموران تجسس کلانتري شهرک ناجا نشان مي دهد که متهمان پس از به هم ريختن کافه مذکور، به مالک آن گفته اند بايد هر شب که اين جا مي آييم ۵۰هزار تومان بدهي وگرنه مغازه ات را به هم مي ريزيم و سپس از محل فرار کرده اند. آن ها پس از ارتکاب اين جرم و در حالي که از خيابان عبور مي کردند، شاگرد کافه را هنگام بازگشت به منزل مشاهده مي کنند و به قصد زورگيري او را متوقف مي کنند. متهمان دندان او را مي شکنند و سپس گوشي تلفنش را از او مي  گيرند.

همدستان زورگير تحت تعقيب هستند

پس از دستگيري متهم به باج خواهي و زورگيري، تعداد ديگري از شهروندان که وي از آن ها زورگيري کرده است، با مراجعه به کلانتري از وي شکايت کردند. اگرچه برخي از شاکيان مدعي هستند که مالباختگان به خاطر ترس از وي حاضر به شکايت نيستند. اما با اين وجود ۲تن از شاکياني که ادعا دارند متهم گوشي تلفن آن ها را با تهديد قمه زورگيري کرده است نيز از وي اعلام شکايت کردند.

اين در حالي است که تحقيقات پليس با دستورات قضايي براي دستگيري ديگر همدستان متهم همچنان ادامه دارد. سرهنگ کريمي(رئيس پليس مشهد) نيز چهارشنبه گذشته در جمع خبرنگاران و با اشاره به دستگيري اين زورگير با شليک چند گلوله گفت: با متخلفاني که قصد برهم زدن امنيت عمومي شهروندان را داشته باشند، به شدت برخورد مي کنيم و به هيچ کس اجازه نمي دهيم با گردن کشي و شرارت آسايش مردم را بر هم زند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۰
انتشار یافته: ۶
باید هر چه زودتر از شرش خلاص شددیگه پروندهاش از هر شکایتی پر است.
به سرش میزدندهم خودش راحت می شدهم جامعه
در جواب آن ناشناس اگر میکشتنش زن وبچه اش چه گناهی کردند ضمن اینکه پلیس کارشو بلده باتشکر
با سلام. بنظر من باید اردوگاههای کار اجباری احداث شود از کارشناسان کمک گرفته شود اکثر این اتفاقات ناشی از بیکاری و سرخوردگی است انشاا... مسئولین چاره ای بیندیشند . با کشتن دردی دوا نمیشه
نوی خیلی از محله ها تهران مردم از ترس بعد و آینده از این مجرمین و زورگیران شکایت نمیکنند
اعدام
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی