بازدید 1836
۱

انتقاد شدید پلیس به برگزاری نمایشگاه کتاب در مصلی

رئیس پلیس راهور فراجا با تأکید بر اینکه مصلی و نمایشگاه بین‌المللی محل مناسبی برای برگزاری نمایشگاه‌های بزرگی مانند نمایشگاه کتاب نیست، گفت: «محل برگزاری این رویداد‌ها باید به خارج از شهر تهران منتقل شود.»
کد خبر: ۱۲۳۷۳۰۲
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۱ 14 May 2024
انتقاد شدید پلیس به برگزاری نمایشگاه کتاب در مصلی

 

 به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، رئیس پلیس راهور فراجا گفت: «مصلی و نمایشگاه بین‌المللی محل مناسبی برای رویدادهای بزرگ نیست.»
 

سردار سید تیمور حسینی در حاشیه ششمین همایش بین‌المللی مدیریت ایمنی و ترافیک که با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی، نماینده سازمان بهداشت جهانی در ایران و ... در سالن همایش‌های نورالرضا برگزار شد، با حضور در جمع خبرنگاران، در پاسخ به پرسشی درباره برگزاری نمایشگاه کتاب گفت: بعضی وقت‌ها انسان از تکرار حرف‌هایی که بار‌ها به زبان آورده، ابا دارند. در مورد نمایشگاه کتاب هم همینطور است. ما بار‌ها اعلام کرده‌ایم که جای چنین نمایشگاه‌هایی در درون شهر نیست، زیرا بار ترافیک را بسیار سنگین‌تر می‌کند.

وی افزود: این محل‌ها محل مناسبی برای نمایشگاه‌های پر مخاطب نیست و به لحاظ قرارگرفتن در چند بزرگراه پرتردد و محله پر مساله است و در شرایط عادی، فوق اشباع است.

رئیس پلیس راهور فراجا ادامه داد: محل نمایشگاه کتاب و نمایشگاه بین‌المللی باید کاربری‌اش تغییر کند و منتقل شود به شهر آفتاب هر چند که در شهر آفتاب هم مشکلاتی ایاب و ذهاب و حمل و نقل عمومی داریم که باید برطرف شوند.

حسینی گفت: مصلی و نمایشگاه بین المللی محل مناسبی برای برگزاری این چنین نمایشگاه‌های بزرگ نیستند و محل برگزاری این رویداد‌ها باید به خارج از شهر تهران منتقل شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۱
مشکل اصلی مشکل پارکینگ است. هم پارکینگ خیلی کم هست و هم بعضا شهرداری می گیرد جاهای پارک تبدیل به پیاده رو می کند. پارکنیگ های شهرداری هم امسال نسبت به پارسال خیلی گران تر شدند و برای یک نصف روز 30-40 هزار تومان می گیرند. گاهی نیم ساعت شده دنبال جای خالی پارک یک خیابان را سه بار دور زدم. اینها همه باعث ترافیک می شود.
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # حج
وب گردی