بازدید 4387

اطلاعيه باشگاه پرسپوليس در مورد بازيکنان مازاد

کد خبر: ۳۲۴۲۳۰
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۲ 07 June 2013
باشگاه پرسپوليس ضمن تقدير از زحمات بازيکناني که قراردادشان تمديد نشده، اعلام کرد براي صدور رضايت‌نامه اين نفرات نهايت همکاري را خواهد داشت.

به نقل از سايت رسمي باشگاه پرسپوليس، در اطلاعيه اين باشگاه آمده است: پس از انتخاب سرمربي جديد پرسپوليس و پس از ليست ارائه شده از سوي علي دايي اقدامات گسترده اي براي تمديد قرارداد بازيکنان فصل گذشته و جذب بازيکنان جديدي انجام شد و در سايه فعاليت هاي شبنانه روزي انجام شده با ميثم حسيني مدافع نفت تهران، مهرداد کفشگري هافيک راه اهن، قاسم دهنوي هافيک تراکتورسازي، ميلاد غريبي هافيک سايپا، عباس زاده آقاي گل ليگ دسته اول باشگاه کشور از تيم صنعت ساري و يونس شاکري مهاجم تيم ابومسلم قراردادهايي به امضا رسيده و حضور اين نفرات در پرسپوليس قطعي شده است.

همچنين با چند بازيکن ليگ برتري ديگر هم مذاکرات بسيار خوبي انجام شده و مشکل خاصي براي پيوستن آنها به پرسپوليس وجود ندارد که پس از رفع برخي موانع که مشکلي در رسميت يافتن حضورشان در پرسپوليس ايجاد نمي کند اخبار رسمي پس از عقد قرارداد رسمي متعاقبا اعلام خواهد شد.

همچنين در مورد ليست اعلام شده از سوي سرمربي نسبت به تمديد قرارداد بازيکنان فصل گذشته اقدام قانوني لازم به عمل آمده ولي به واسطه برگزاري اردوي هاي تيم ملي قرارداد چند بازيکن رسما تمديد نشده و قطعا با اين نفرات نيز مذاکرات خوبي صورت گرفته و توافقات ابتدايي به منظور تمديد قرار داد حاصل شده است.

در اين ميان همچون سالهاي گذشته جدايي برخي بازيکنان از تيم قطعي شده که برخي از اين نفرات به مدت يک يا دو فصل ديگر با پرسپوليس قرارداد دارند اما همانطور که پيش از اين اعلام شده بود باشگاه به منظور حفظ احترام و شان بازيکنان از اعلام ليست مازاد خودداري خواهد کرد.

باشگاه فرهنگي ورزشي پرسپوليس مراتب تقدير خود از زحمات اين بازيکنان را اعلام داشته و آمادگي خود براي صدور رضايت نامه اين نفرات که زحمات زيادي در فصل گذشته متحمل شده اند را اعلام ميدارد و بر اساس تاکيد مديريت باشگاه پرسپوليس رضايت نامه اين بازيکنان با نهايت همکاري و بدون هيچ قيد و شرطي صادر خواهد شد تا اين نفرات براي ادامه فعاليت ورزشي خود با موانعي مواجه نشوند.

باشگاه پرسپوليس ضمن آرزوي موفقيت براي اين بازيکنان آمادگي خود براي صدور رضايت نامه را اعلام مي‌دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج