بازدید 5712
۱

همسرم را كشتم تا ديگر به من نگويد معتاد

کد خبر: ۳۱۷۳۰۹
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۱ 05 May 2013
«چرا مادرم در كانال آب افتاده، چشمانش چرا باز مانده؟ چرا همه داريد او را تماشا مي كنيد؟، اينجا چه خبر است»، الناز اين سوال ها را مي پرسيد. آن روز از خانه خانواده شوهرش به شفت آمده بود تا روز مادر را در كنار مادر 37 ساله اش باشد. همه اعضاي خانواده دور جسد مادر حلقه زده بودند. «الناز» جيغ مي زد. مي گفت سياه بخت مي شدم نمي ديدم اين روز را. همه اين جملات را عروس جوان به گيلكي مي گفت.
   
به گزارش اعتماد، همه ديگر شنيده بودند كه حسين پدر 44 ساله الناز اين كار را كرده است. همه ديده بودند كه «شهناز» مثل هر روز براي سركشي به شاليزار همراه همسرش رفته بود. «شهناز» مشغول كار شده بود و نمي دانست در «بيجار» آنها قرار است چه اتفاقي روي دهد. ضربه بيل، سبزي نشاهاي برنج را به آخرين تصويري كه اين زن جوان از دنيا ديد تبديل كرد و نتوانست شاهد تبريك گفتن 3 فرزندش در روز مادر باشد.

ماجرا از كجا آغاز شد

   
صبح يازدهمين روز از ارديبهشت ماه سال 92 بود كه حسين و همسرش براي نشاي برنج به بيجار روستاي خود رفتند. هنوز كارشان تمام نشده بود كه حسين از پشت سر و با بيل دو ضربه به سر همسر 37 ساله اش وارد كرد و او را بر زمين انداخت. پدر شهناز گفت كه دامادش اين گونه اعتراف كرده است. هنوز همسرش تكان مي خورد و با اينكه توان سخن گفتن نداشت، با نگاهي متعجب به او مي نگريست حسين طنابي كه از قبل تهيه كرده بود را دور گردن همسر خود انداخت به صورت ضربدري دور گردنش تا آنجايي فشرد كه رنگ همسرش كبود شد. وقتي از مرگ همسر خود مطمئن شد دست و پاي او را با طناب بست و جسد او را به كانال عميقي در روستاي خودشان انداخت.

جسد كجا كشف شد

دايي بزرگ شهناز (مقتول) مشغول كار در بيجاري در نزديكي بيجار خواهر زاده اش بود كه صداي «شهناز را كشتم، بياييد جنازه اش را ببريد» را از دور شنيد كه مدام تكرار مي شد. وقتي به سمت صدا دويد از دور داماد خواهرش را ديد كه با دستان خوني و صورتي آشفته مي گويد: «كشتمش تا ديگر به من تهمت نزند» دايي شهناز كه ابوالحسن نام دارد به سرعت به سمت كانال رفت و جسد خواهرزاده اش را در آن ديد كه با سري خوني و چشماني باز در آب افتاده است. به سرعت به سمت حسين رفت و با او گلاويز شد. هنوز مدت زيادي از شروع درگيري نگذشته بود كه همه اهالي روستا دور اين دو نفر جمع شدند. كمي بعد نيز پليس به جمع شان اضافه شد.

فرزندان، جسد مادر خود را ديدند
   
هنوز پنج ماه از عقدكنان «الناز» كه تنها فرزند متاهل اين زوج بود نگذشته بود كه اين اتفاق براي مادرش افتاد. وي درباره لحظه يي كه متوجه اين خبر شد به خبرنگار «اعتماد» گفت: شب قبل از حادثه خانه پدري همسرم بودم. ساعت 10 صبح با همسرم به مناسبت روز مادر به سمت خانه پدري ام در روستاي شالدره در حركت بوديم كه به محض نزديك شدن به كوچه خودمان افراد زيادي را ديديم كه دور كانال وليعصر(عج) جمع شده بودند. الناز افزود: با ديدن خاله هايم، خواهر و دختر دايي هايم به سمت آنها رفتم و مادرم را ديدم كه در كانال عميق شالدره افتاده، روي آب آمده و چشمانش نيمه باز است. الناز همان طور كه گريه مي كرد، ادامه داد: خواهرم به من گفت: بابا، مامان را كشته است. جيغ مي زدم و همه را به كنار هل مي دادم تا به مادرم برسم و او را از آب بيرون بكشم كه پدرم به من و همسرم حمله كرد و ما را كتك زد.

تا پدرمان قصاص نشود آرام نمي گيريم
   
الناز در ادامه گفت: «در اين روستا از هر كس بپرسيد تاييد مي كند مادر من آزارش به مورچه هم نمي رسيد و بسيار مهربان بود». وي افزود: «من هرگز از خون مادرم نمي گذرم و تا پدرم قصاص نشود آرام نمي گيرم». فرزندان ديگر اين زن جوان و همچنين پدر او نيز خواستار قصاص همسر شهناز هستند و هيچ يك حاضر به دادن رضايت نيستند.

مرد معتاد دست بزن نيز داشت
   
حسين يازدهمين روز از ارديبهشت امسال دوباره گرفتار پليس و ماموران كلانتري مركزي شهرستان شفت شد. بار اولي نبود كه دستبند بر دست خود مي ديد. گزارش ها حاكي از آن است كه حسين 44 ساله كه اعتياد به كرك نيز دارد بارها همسر و فرزندانش را به شدت مورد ضرب و جرح قرار داده است تا جايي كه آخرين بار در دي ماه سال گذشته توسط ماموران كلانتري مركزي بازداشت شده، به زندان افتاده و درست 20 روز به نوروز 92 باقيمانده آزاد شده است.

ايزدپناه، پدر شهناز درباره دامادش كه اكنون متهم به قتل است گفت: وي به شدت اعتياد دارد، كارهاي نادرستي مي كند و روي همسر و فرزندانش هم دست بلند مي كرد. پدر شهناز ادامه داد: در روستاي ما طلاق اتفاق بسيار بدي است ولي آنقدر كه حسين دخترم را كتك مي زد و آزار مي داد همه ما از او مي خواستيم به خانه من بيايد و از همسرش جدا شود ولي او هميشه مي گفت من سه فرزند دارم و براي آنها هرگز اين كار را نمي كنم.

پرس و جوهاي خبرنگار «اعتماد» از محل زندگي مقتول در روستاي شالدره و منزل پدري او (كه به فاصله 50 متري هم بودند) حاكي از آن است كه مقتول زندگي بسيار ساده و دور از رفاهي را داشته كه همان اندازه از رفاه را نيز پدرش برايش تهيه كرده بود. بر اساس اين گزارش شهناز اين منزل بدون حمام و بدون هيچ امكانات ديگري را در حالي تاب آورده بود كه همسرش اوستاكار نجاري بود و درآمد نسبتا خوبي داشت.

يازدهم ارديبهشت ماه امسال حسين به اتهام قتل همسرش بازداشت و فرداي آن روز روانه زندان در رشت شد. وي در اعترافات خود انگيزه اش را از اين قتل اين گونه اعلام كرده بود: همه به من تهمت معتاد بودن به كرك مي زدند، تصميم داشتم پس از كشتن همسرم فرزندانم را نيز بكشم ولي مردم نگذاشتند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۱
اخه همچین ادمی با این تصورات و عقیده ارزش زنده ماندن دارد؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
آخرین اخبار
وب گردی