بازدید 90736

تهدید به تخریب حرم حضرت زینب (س)؛ غیرت شیعه کجا رفته است؟

این شورشی می‌گوید: «ببین فرزندان خمینی و ایرانی‌ها الآن چه حالی دارند وقتی می‌بینند که چه بلایی بر سر قبور روافض (شیعیان) آورده‌ایم؛ اما نمی‌دانند که به زودی همین کار را با بقیه قبور آنان هم خواهیم کرد و به زودی سراغ قبر سیده زینب و رقیه هم می‌رویم و پیکر آنان را هم از خاک بیرون می‌کشیم...». فیلم این مقابر را پیش از تخریب در «تابناک» مشاهده کنید.
کد خبر: ۳۱۷۱۵۳
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۷ 04 May 2013
در روزهای اخیر، درگیری‌ها در سوریه بعدی جدید به خود گرفته و وارد مرحله‌ای شده که می‌توان آن را روشن‌ترین تأیید بر ماهیت واقعی درگیری‌ها در این کشور دانست. کارهای غیرانسانی گروه‌های شورشی سوری در هتک حرمت آرامگاه‌های صحابه پیامبر و بزرگان اسلام، در حالی احساسات میلیون‌ها مسلمان را جریحه‌دار کرده که جامعه جهانی در برابر آن سکوت کامل در پیش گرفته است.

به گزارش «تابناک»، در پی انتشار خبری در روز پنجشنبه مبنی بر حمله گروه‌های شورشی سوری به آرامگاه حجر بن عدی و نبش قبر این صحابه پیامبر اسلام (ص)، امروز نیز رسانه‌های منطقه، اخباری از تعدی گروه‌های تکفیری به مرقد جعفر طیار در جنوب اردن و به آتش کشیدن این مقبره منتشر کردند.

گفتنی است، اذعان رسمی گروه‌های شورشی سوری به انجام این کارها، جای هیچ تردیدی را درباره متهم اصلی این وقایع باقی نگذاشته است. در این راستا، جبهه «النصره»، از گروه‌های وهابی وابسته به القاعده در سوریه، با انتشار بیانیه‌ای در شبکه‌های اجتماعی تأیید کردند پیکر حجر بن عدی را به جای دیگری منتقل کرده‌اند.

این کار در پی آن صورت گرفت که شورشیان وابسته به جبهه النصره، توانستند منطقه «عدرا» در استان «ریف دمشق»، یعنی جایی که پیکر حجر بن عدی در آن مدفون بود، در کنترل بگیرند. این گروه و عناصر وابسته به آن پیش از این نیز تهدید کرده بودند آرامگاه‌ها و مکان‌های مذهبی و زیارتی را در سوریه تخریب خواهند کرد.

از سوی دیگر، خبر می‌رسد برخی عناصر وابسته به این گروه‌ها، با انتشار مطالبی در سطح اینترنت، تهدید کرده‌اند در صورت تحت کنترل درآوردن دمشق، مشابه این کارها را با مقبره حضرت زینب (س) نیز انجام خواهند داد.

یکی از عناصر وابسته به این گروه که‌مستقیم در ماجرای نبش قبر حجر بن عدی نقش داشته، ضمن این که با افتخار عکسی از خود را در کنار مقبره خالی ایشان منتشر کرده، در فیس‌بوک می‌نویسد: «ببین فرزندان خمینی و ایرانی‌ها الآن چه حالی دارند وقتی می‌بینند که چه بلایی بر سر قبور روافض (شیعیان) آورده‌ایم اما نمی‌دانند که به زودی همین کار را با بقیه قبور آنان هم خواهیم کرد و به زودی سراغ قبر سیده زینب و رقیه هم می‌رویم و پیکر آنان را هم از خاک بیرون می‌کشیم...».

وی در توضیح عکس دیگری از خود می‌نویسد: «ما تا کنون از دفاع از عایشه هم واهمه داشتیم اما این روز‌ها به قدری مقتدر شده‌ایم که مزار‌هایشان را هم نابود می‌کنیم و قبور طواغیت آنان را ویران می‌کنیم و می‌بینید که هیچ اتفاقی هم برایمان نیفتاده است».

اما همه این اقدامات بی‌سابقه در حالی صورت می‌گیرد که جامعه جهانی نه تنها در قبال این موضوع سکوت کرده، بلکه ضمن نادیده گرفتن مجموع جنایات شورشیان سوری، تمرکز خود را تنها بر یافتن بهانه‌ای برای حمله به این کشور و برانداختن دولت اسد معطوف نموده است.

این در حالی است که در این شرایط، غرب نیز ـ اگر بتواند در درک ماهیت گروه‌های وهابی موفقیتی به دست آورد ـ باید هم‌پای کشورهای منطقه از قدرت گرفتن این گروه‌ها نگران باشد، زیرا در صورت به قدرت رسیدن این گروه‌ها، در فردای سوریه چشم انداز هر نوع دولتی محتمل خواهد بود، جز دولتی که بتواند با جهان به گونه‌ای منطقی وارد تعامل شود.

در حقیقت، آینده سوریه در صورت تسلط این گروه‌ها، «در بهترین حالت» چیزی مثل افغانستان در دوران حاکمیت طالبان خواهد بود؛ با این تفاوت که گروه‌های وهابی سوریه به واسطه عقده‌های دیرین خود از معتقدان به تشیع در این کشور ـ و شیعیان به طور کلی ـ بدون تردید به چنان جنایت‌ها و نسل کشی‌هایی دست خواهند زد که در تاریخ نظیر نداشته باشد.

در این شرایط، از یک سو از دولت ایران به عنوان منادی حقوق شیعیان جهان انتظار می‌رود با ‌موضعی سنجیده و بنیادین، ضمن حفاظت از جان و ناموس و مقدسات شیعیان، جلوی جری‌تر شدن گروه‌های وهابی در اقدامات خود علیه شیعیان را بگیرد و از سوی دیگر، بر علمای اسلام ـ چه شیعه و چه اهل تسنن ـ است که با اعلام مواضعی محکم، شیعیان جهان را به دفاع از مقدسات خود به هر وسیله ممکن ترغیب کنند. بی‌تردید اقدامات اخیر این گروه‌ها، نه تنها چیزی از ماجرای فیلم موهن به پیامبر اسلام ـ که سبب تظاهرات میلیونی مسلمانان شد ـ کم ندارد، بلکه با توجه به تکرار و ابعاد ماجرا، حتی دارای جنبه‌هایی خطرناک‌تر است.

می‌توان گفت، چندین سده است که شیعه در معرض چنین تهدید و توهین‌های بزرگی قرار نگرفته است؛ بنابراین، اگر بنا بر اقدام و موضع‌گیری در این زمینه باشد، به نظر می‌رسد حتی فردا نیز دیر باشد.

دانلود
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۱۱۹۹
انتشار یافته: ۱۱۹
سلام حواسمان باشد نبایستی با این کله شق های بی ایمان مستقیم برخورد کنیم و احساسی شویم. تدبیر نظام وبزرگان در تعاملات بیشتر با برخی از حاکمان و نیز ارتباط بیشتر علمای شیعه و سنی بدور از سیاست زدگی است که انشاالله این وضعیت که مطلوب دشمنان اسلام است، ختم بخیر شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
حرف درستی است. ما صاحب داریم و رهبر داریم. نباید احساسی شد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
اندکی صبر... سحر نزدیک است
فرهاد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
اتفاقا به نظر من بايد با يك حركت ضربتي و چكشي جلوي اينها را گرفت وگرنه اگر روزي خداي نكرده قبر ناموس سادات را بازكنند ديگر سنگ روي سنگ بند نمي شود و مردم خودشان با چوب و دشنه براي قتل اين كافران اقدام خواهند كردو آنوقت اوضاع ديگر قابل كنترل نخواهد بود
امید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
برادران شیعه و سنی باید جلوی این خوکان با دین غیر اسلامی انگلیسی را هر چه سریع تر بگیرند.
مرگ بر وهابیون
آماده اذن جهادیم
ایرانی ها امروز هم مانند قیام مختار پا در رکاب اهل بیت هستند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
هر چه دستور مراجع بزرگوار شیعه و رهبر انقلاب باشد همان می کنیم اگر فتوای جهاد دادند که ما می مانیم و صهیونیستها و سگ زنجیر بریده شان یعنی وهابیهای کثیف و اگر امر به سکوت و مدیریت اوضاع با روش دیگری بود که صبر می کنیم.
غلط كردند كه همچين فكري را تو سرشون دارند.
تنها راه جهاد بر علیه اموال و زیربناهای اقتصادی کشورهای تأمین کنند گان آنهاست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
لعنت بر قطر و عربستان که وهابیت را به نفع انگلیس ترویج می کنند
"از دولت ایران به عنوان منادی حقوق شیعیان جهان انتظار می رود ..."
مثلا میگی چیکار کنیم؟ کاری از دستمون بر نمیاد.
الآن همینطور نزده دارند برای ما میرقصند. خودشان گاز شیمیایی به تروریستها می دهند و میگویند دولت سوریه تحت فشار ایران استفاده کرده.
نبش قبر به اسم اسلام گرایی؟! ما حتی به خودمون اجازه نبش قبر ظالم ترین آدم های صدر اسلام (معاویه و ...) را نمی دهیم، بعد این ها صحابه ای که خودشون هم قبولشون دارن رو نبش قبر می کنند؟ننگ به این اسلامی که وهابی ها دارن که اسم هر چی مسلمون تو دنیا هست رو خراب می کنن.
من کاری با بشار ندارم ولی باید این سلفی ها رو یه بار واسه همیشه ادب کرد ایران بایـــــــــد دخالت کنه!
فقط خدا میدونه اینا چه جونورایی هستند حییون هم اینکارارو نمیکنه !!
پاسخ ها
من
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
اینها منتظر دخالت ایران هستند دارند ما رو تحریک میکنند عزیز باید کمی حوصله کرد
گاهی مرز بین انسان و نجاست از بین می رود، نبش قبر کرده اند و عکس گرفته اند و با افتخار تو صفحه فیس بوکشان گذاشته اند. لعنت خدا بر آن ها.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
غرب چه می گوید! با این مدرک کاملا رسوا شدند
سر عربستان سلامت. اي بي رگهاي وهابي
خدا کنه مردم سوریه بفهمن چه آینده ای در انتظارشونه و اینکه هیچکس بغیر از همت و غیرت خودشون نمیتونه بهشون کمک کنه.باید با تشکیل بسیج مردی و جان فشانی همانند آن چیزی که ما در هشت سال دفاع مقدس دیدیم شونه به شونه ارتش مظلوم سوریه با اینها بجنگن که نصر من الله و فتح قریب و بشر المومنین.
به امید روزی که همانند سالهای گذشته آسوده و در کمال امنیت و آرامش به زیارت مرقد شریفه حضرت زینب و حضرت زینب بریم.
مو به تنم سیخ شد... یا خدا... بگین ما باید چیکار کنیم... بگین کمک ما چی می تونه باشه؟ فقط زودتر جلوی این کثافت های ملعون گرفته شه...
اینها همه نشانه های ظهور آقاست. خشمی که امروز وجود من و امثال من رو فراگرفته به صغیر و کبیر این ها رحم نمی کنه.
فقط آرزو عاشورا به عاشورا آرزو ميكنيم كاش بوديم و در آنروز از حضرت حسين بن علي (ع) دفاع مي كرديم . اما مثل اينكه عرضه دفاع از مقابر مبارك آنها را هم نداريم چرا سكوت كرده ايد و فقط محكوم مينماييد ؟ بسم ا... كم كردن روي وهابيت كار شاقي نيست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
اقا سید اینبار دیگه یا لیتنا نمیگیم مطمئن باش
sajad
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
بسم الله...
ما فرزندان کورش کبیر ومرید جان برکف حیدر کراریم.
به خدا قلبم درد گرفت و اشکم درآمد، به خدا آماده شهدات در راه خدا و مبارزه با این شیطان صفت هایم، کاش مراجع حکم جهاد دهند
اینها ، به یقین کارشون تمومه واین کارها را هم برای جلب توجه وتحریک احساسات شعیان می کنن تا برادر کشی را ه بندازن واز آب گل آلود ماهی بگیرن .
روشی کاملا انگلیسی
به دستور اربابان انگلیسی
پاسخ ها
محمد
| Australia |
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
بهمن عزیز باهات کاملا موافقم.من یک سنی هستم و وقتی این مطالب رو شنیدم اشک تو چشمام جمع شد. بخدا اسم اینا رو نمی شه مسلمان گذاشت.اینا از یهود هم بدتر هستند. ان شا الله که خدا جزاشون رو بده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
انگلیسا بدونن ما با اهل سنت رفیقیم
ولی حسابمون با وهابی ها جداست...
سهندیم
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
منم تو عقیده شما بودم ولی اینا واقعا شورش درآوردن باید یه کار اساسی کرد در ضمن جای برادری نمونده دیربجنبیم این وهابی همه جا ریشه میندازه همچنان که سالها بود برخی علما هشدار میدادن
خیلی وحشتناکه. ما باید چه کار کنیم؟ الان وظیفه علما و حکومت ماست که اقدام محکم و عملی انجام بدن و به خوبی مردم رو راهنمایی کنن.
برادران صبرزینبی کنید به خداظفردرراه است
لعنت خدا و پیامبران و ملائکه والناس اجمعین بر فاعلین این فعل زشت و شنیع باد.خدای بزرگ شر این مفسدان را از سر مسلمانان کم کند الهی آمین.
پاسخ ها
محمد جعفر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
احسنت بر شما برادر، در اینجا هم شیعه و سنی مثل بقیه مواقع در کنار هم هستن.
اگر واقعا میخوان این کار رو بکنن به نظرم بهتره علما حکم جهاد بدن
قبل از اینکه این اتفاق بیفته ...
چون اگر خدایی نکرده این اتفاق بیفته بهتره نباشیم .... اصلا نه اغراق میکنم نه تندروی
حضرت زینب ناموس شیعست .... ناموس تر از مادر خونی .... ناموس ابوالفضل ....
اشکم درومد .... بسه دیگه
خسته شدیم از انفعال
از سیاست
حکم جهاد بدید تا دنیارو براشون تیره و تار کنیم ...
فقط زود
من دیوونه شدم! زودتر یه کاری کنیم! این وضع قابل تحمل نیست! ما زنده باشیم و به حرم دختر علی(ع) جسارت بشه!!!!!!!!!!!!!!!!
اللهم عجل لولیک الفرج.

هر جوری لازم باشه آماده هستیم، فقط اذن از رهبری...
بسم الله
یه عمر زیر علم امام حسین سینه نزدیم که این بی شرف ها به قبر خانم زینب اهانت کنند.
هیهات مناالذله
به خدا حاضر تا پای جان مانند ایرانیان زمان مختار از شرف شیعه و مقبره پاک این معصومین دفاع کنم بگویید شما را بخدا باید چکار کنیم.
«ببین فرزندان خمینی و ایرانی ها الآن چه حالی دارند وقتی می بینند که چه بلایی بر سر قبور روافض(شیعیان) آورده ايم اما نمي دانند که بزودی همين کار را با بقيه قبور آنان هم خواهيم کرد و بزودي سراغ قبر سيده زينب و رقيه هم مي رويم و پيکر آنان را هم از خاک بيرون مي کشيم و سرهاي بت هاي آنان را خرد مي کنيم و از بين مي بريم»
آره ایرانی ها آلان اصلاً حال خوبی ندارن اما مواظب باشید که این حالشون باعث نشه که با ضربه های مثل ذوالفقار به دو نیم تبدیلتون کنه. به حرم حضرت زینب دست بزنید خون خودتون و شیخک هاتون پای خودتونه
اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و اهلک اعدائهم اجمعین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
اهای جوجه وهابی ها پدران ما 8 سال دست خالی با تمام دنیای شما جنگیدن ما فرزندان حیدریم خمینی بزرگمون کرد زیر بیرق سید الشهدا شیر از مادر گرفتیم به ولله جسارت کنید با اشاره رهبر تکه تکه تان میکنیم
بسم رب شهدا و صديقين
بايد سرهاي اين شياطين را که اسرائيل و امريکاي جنايتکار هستند قطع کرد ,به ياري صاحب الزمان . . .
دیگه باید مردازغصه.....منتظراذنیم
بهمن جان ،چه نظر و دستور انگلیسیها باشه و چه نباشه به هرحال هیچ فرقی در اصل قضیه نمیکنه .اگه به این فرض که توطئه انگلیسیها باشه توطئه ای بزرگ بسیار کثیف است که هر چه سریعتر و به هر قیمت ممکن باید سرکوب و در نقطه خفه شود .فرصت زیادی باقی نیست و غیرت و شرف و آبروی مسلمین و شیعیان مطرح است
و بس.
برای ایرانی و شیعه باید تاسف خورد که یه عده حیوان صفت در فالب انسان این چنین هتاکی میکنند اگر دیپلماسی ما قوی بود 24 ساعته اینها را ادم می کردیم
خدا ببین علی (ع) و اولادش هنوز هم بعد از 1400 سال دشمن دارن!
منتقم کجایـــــــــــــــــــــــــــــــــــــی؟!
نامردها
تب تند زود عرق میاورد گول دلارهای نفتی قطر-عربستان را خورده اند مصداقهای شجره خبیثه
خارج در چشم و استخوان در گلو
ما گوش به فرمان خیمه ولایتیم
از او به یک اشاره از ما به جان فدایی
این ها حیوان هستند با حیوان که باید حیوانی برخورد کرد. هرچند من مخالف کشیدن خط قرمز از این چیزها که امروزه مد شذه و امثال اوباما و سگش در خاورمیانه نتانیاهو ترسیم میکنند برای کشور های دیکه ما هم باید خط قرمز خودمان را حمله این وحشی های وهابی به مقدسات شیعی بگذاریم.
به والله اگر تعرضي به حرم حضرت زينب كنند تمام آرزوهاي زندگيمو زير پا ميگذارم و به سوريه ميرم تا با خوكهاي وهابي با تمام وجود بجنگم...
کورخوندی عوضی بی دین..فرزندان خمینی و شیعیان مولا علی (ع)همیشه آماده اند.خون وگوشت ما با شهادت آغشته شده.من شخصاً آمادگی خودرا جهت فدای جان ناقابلم در راه ائمه معصومین اعلام میکنم.
اگر کوچکترین اهانتی دیگر به این بزرگواران شود انتقام شدیدی از ایشان خواهیم گرفت.
از اینکه نشستم و کاری نمی تونم بکنم شرمم می شه . آخه اگه زبونم لال اتفاقی که نباید بیفته، بیفته دیگه خون بی ارزش منم نمی تونه مرحمی بر دل مولامون صاحب الزمان باشه ... پس یا علی الان وقتش یه کاری کنیم
خارج در چشم و استخوان در گلو
ما گوش به فرمان خیمه ولایتیم
از او به یک اشاره از ما به جان فدایی
ما مانده ایم استخوان در گلو و خار در چشم! جنگ کنیم دشمن اصلی (آمریکا و اسراییل) خوشحال می شوند جنگ نکنیم هم چنین است که می بینید.
حالا اندکی می فهمم حضرت علی چی کشیده
باید پناه برد به خداوند ومنتظر حکم علما وخصوصا ولی فقیه شد اگر ایشان امر به جهاد بفرمایند. ان شاالله در این راه جان میدهیم
میهن پرستان ایرانی این کسانی که این روزها منفی میدند منافقین هستند. چند هزار تایی هم بیشتر نیستند که بیشترشان هم در امریکا و از اخور کاخ سفید نوش جان میکنند.

زنده باد ایران وایرانی
یا زهرا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
يا علي همه بايد به پا خيزيم ما هنوز نمرده ايم كه اينان اين گونه بيشرمي كنن
انشاءالله اتش به دامان خودشون میرسد وال سعود کافر خبیث و شیطانهای انها را نابود میکند
یا ایهاالمسلمین چه شیعه چه سنی به هوش باشید که توطئه ای جدید ووحشتناک در راه است جنگ جملی دیگر را تدارک دید ه اند مسلمان را بر علیه مسلمان شورانده اند واین شگرد جدید استعمارگران است برای تداوم عقب ماندگی کشورهای اسلامی.
بر سازمان ها و مؤسسات اسلامي هم واجب است که با پايان دادن به سکوت خود،‌ و اتخاذ موضعي آشکار و محکوم کردن چنين رفتارهايي،‌ جلوي وقوع فتنه ميان مسلمانان را بگيرند.
مي گويند وقتي يك آيت الله رحلت مي كند يكي از نشانه هاي خدا از روي زمين برداشته مي شود و شما دقت كنيد طي چند سال اخير چقدر ما از دست داده ايم آيت ا... بهجت ، آقا تهراني ، خوشوقت و ....بنابراين بايد منتظر چنين حوادثي باشيم و شايد بدتر از اينها به سر مردم بيايد.خدا به خير كند ياصاحب عصر والزمان ادركني.
کشتید مارا سکوت کردیم
علمای ما را کشتید سکوت کردیم
به گنبد امام ما بی حرمتی کردید سکوت کردیم
اما ای حرمزادگان تاریخ ابلیسکان یهودی اینبار
تمام وجودمان فریاد خواهد بود با قطره قطره خونمان تکه تکه تان میکنیم
نزدیک ساحت مبارکه عمه سادات شوید تمام وجودمان سجیل خواهد شد
جهنم میشویم برای بلعیدنتان ای زادگان هند و ابوسفیان
این جنایت خیلی بی شرمانه است .خط قرمز ما شعیان حرم پاک اولیا خداست مخصوصا مر قد پاک و نورانی خانم حضرت زینب (س) و دوردانه عالم خانم رقیه است . و منظر می مانیم به فرمان نایب حضرت حجت (عج) .اندک اندک جمع مستان می رسند
در درجه اول میباید که سر اژدهائی را که این افعیان را تغذیه میکند به سنگ کوبید. سران این ارازل و اوباش تروریست در بارگاه وهابیان تربیت میشوند که در مهمترین شهرهای مقدس اسلام بر سرنوشت مسلمانان حاکم شده و با چپاول سرمایه های مسلمانان, کمک به بر آورده شدن نقشه های شوم دشمنان مسلمانان میکنند.

در گیری با ریزه تفاله ها, غیر از آب به آسیاب دشمنان ریختن چیز دیگری نیست.
بعنوان يك شيعه احساس حقارت مي كنم . اي كاش بشود كاري كرد تا دير نشده .
گوش به فرمان آقا سيد علي هستم فقط اشارتي كافي است .
عمریست که از حضور او جا ماندیم . در غربت سرد خویش تنها ماندیم . او منتظر است تا که ما برگردیم. ما ایم که در غیبت کبری ماندیم. آقا راهش,التماس دسته جمعی در مساجد جهت امر فرج می باشد.
یا زینب س غریب یا رقیه س مظلوم به خدا تا پای جان ناقابلمان از حریم رسول اکرم محافظت میکنیم دشمنان بزرگ اسلام و اهل بیت رسول الله شمشیر از رو بسته اند دارند به سمت جهنم می روند منهم میگویم شیعیان دعا کنیم که ظهور مهدی عج تعجیل گردد
باید برای همیشه کار این از خدا بی خبرا را یکسره کنیم، سکوت تا کی؟؟؟؟
این جنایات همه با برنامه ریزی بلند مدت صهیونیست هاست.برای درگیری بین مسلمانان وحاشیه امن برای خودشان.ما باید گوش به فرمان ولی فقیه و اماده عمل باشیم .اللهم عجل لولیک الفرج
واقعا اشك آدم در مياد، ما اهل كوفه نيستيم زينب تنها بماند. فقط حكم جهاد دل ما رو آروم ميكنه
سلام .دوستان حواستون باشه این اقدام درست بعد از همایش علما در ایران رخ داده . باور کنید اونا طاقت ندارن ببینن ایران داره جهان اسلام رو رهبری می کنه می خوان به هر طریقی فتنه کنند مسلمان ها رو به جون هم بندازن .نباید احساساتی شد . باید منتظر دستور رهبری بود آقا خودش از همه ما غیرتی تره.لبیک یا خامنه ای .لبیک یا امام زمان(عج)
واااااااااااااااااااااااااای! وااااااای برماااا. یعنی شیعه اینقدر بی اعتبار شده که یه عده قصد اهانت به آرامگاه ناموس دو عالم زینب کبری دارند؟؟؟؟؟؟؟ وااااای بر ما! دارم خفه میشم... حکم جهاد بدید شما رو به حق زینب کبری...
خدا لعنت کنه هرچی ظالم از خدا بی خبره
خونمان می جوشد.
آهای برادران من این وهابی های سر تا
پا نجس، حرم دختران شیر احد و خیبر را می گویند.
پیکر پاک حجر را بردند، جوانان شیعه کی غیرتمان به جوش می آید.
یا الله، راه گلویم بسته.
همه متاثر و ناراحت هستیم اما مراقب باشیم مانند مردم کوفه که با شوق امام حسین رو دعوت کردن و بعد اون وضع پیش اومد نشه. نباید قدمی جلوتر از مراجع و رهبری برداشت. وگرنه میشیم مثل خوارج که شمشیر بر گردن حضرت علی گذاشتند تا از جنگ دست بکشه. نباید قدمی جلوتر از رهبری عزیز برداشت
سرکار که این مطلب رو خوندم حالم بد شده تکلیف رو روشن کنید
داریم دیونه میشیم
قلبم درد گرفته داره اشکم در میاد
خدایا ازشون نگذر همین وبس
نهروانيان ديگربارآمدند.ظالمان باتيغ وخنجرآمدند.کافران عقل وهوش راي ودين.دست برداريدازدامان دين.
باسلام-وهابیت،طالبان،النصره و...اینهاایادی امریکا وانگلیس وصهیونیسم اند. والآن آنها ازاین رفتارها بسیار خوشحالند که توطئه هایشان به بار نشسته. به نظرم باید درسوریه وارد شویم قبل از آنکه نوشدارو باشیم. باامر ولایت -آماده ام تاشهادت
اين المعز الاولياء و مذلّ الاعداء
پاسخ ها
معنی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
کجاست آن که عزّت بخش یاران و دوستان، و خوار کننده دشمنان است؟
اگر با هتک حرمت حجر فقط شیعه را جریحه دار کردید و به خاطر حفظ اسلام سکوت کردیم در صورت جرات جسارت به حضرت زینب(س) طومار وهابیون و سلفی ها را خواهیم پیچید. این گوی و این میدان بسم الله
این جنایتها غیر از صهیونیستها بر نمی اید تاریخ شیعه سراسر پراست از این ناجوانمردیها بی ادبیها ورفتارهای جاهلانه این مصیبتها تنها بدست پسر زهراء امام عصر عج الله تعالی فرجه الشریف حل خواهد شد
خداوندا به حق پاهای زخمی بی بی 3ساله حضرت رقیه (س) و ناله های حضرت زینب (س)نسل وهابیت راازروی زمین بردار امین یارب العالمین
غیرتی نمونده
ولی مسلمان را زنده آتش می زنند و ما ساکتیم

وقتی یه نفر را باقمه می زنند و ما با موبایل

فیلم می گیریم.
وقتی...

به هر حال منم امیدوارم یه حرکتی انجام بدیم
دکتر شریعتی میگه: "زینب(س) نگو که در کربلا چه گذشت چراکه آنرا خوب میدانیم بگو ما اکنون چه کنیم؟" حالا من به دوستانی که حی میگن این از علامتهای ظهوره میگم که ماهم اینو میدونیم اما الان باید گفت که ما باید چه کنیم؟
مصلحت هرچی باشد باید انجام داد

تا اونجایی که به ما مربوط است مصلحت نظام و اسلام را رهبر مشخص می کند.

رهبر امر کند سرمون را هم می دهید اگر هم بفرمایید سکوت می کنیم
هشدار ای وهابیون هشدار ذوالفقار هنوز بران است هشدار زینب ورقیه (ع) دختران علی (ع) هستند علی (ع)برای شیعه بعد از خدا وپیامبرش همه چیز است هشدار که حکم جهادی هم وجود دارد وای به حالتان هشدار
یه عمری سر سفر اهل بیت نون خوردیم و سینه زدیم و گفتیم یا لیتنا کنا معکم. روضه شنیدیم گریه کردیم. الان وقته عمله. بسم الله
ابالفضلی ها کجا هستند که تا وقتی اونها زنده اند نمیزارند کسی به ناموس شیعه توهین و دست درازی کنه...
جانمان فدایی اهل البیت صلوات الله علیهم اجمعین
بهمن جان ،چه نظر و دستور انگلیسیها باشه و چه نباشه به هرحال هیچ فرقی در اصل قضیه نمیکنه .اگه به این فرض که توطئه انگلیسیها باشه توطئه ای بزرگ بسیار کثیف است که هر چه سریعتر و به هر قیمت ممکن باید سرکوب و در نقطه خفه شود .فرصت زیادی باقی نیست و غیرت و شرف و آبروی مسلمین و شیعیان مطرح است
و بس.
آقا! این کارشان بهترین دلیل هست برای خطرناک بودن آنها برای ایران و عقاید ایرانیان...
باید ایران هر چه سریعتر در سوریه نیرو تخلیه کند و از اماکن مذهبی و از شرف اسلام دفاع کند.
چطور عربستان خبیث در بحرین نیرو می برد ما دست روی دست بگذاریم ؟!!
مسلمانان ! همتی ....
اين نقشه دشمنان اتحاد مسلمانان است مردم عامي احساساتي پاك و مقدس دارند وبرعلما بلادمسلمين است تا باتدبيروسياست درست جلوي اين وحشي گري هارا بگيرند وگرنه نقشه ها ي امريكا وصيونيست ها و وهابي ها در ايجاد جنگ فرقه اي و مذهبي بامو ففيت عملي خواهد شد
به معرفت ابوالفضل العباس قسم به مردانگی کوروش کبیر قسم به پاکی سرزمینم ایران قسم با قطره های خونمان با همه وجودمان وهابی های بی ناموس رو سلاخی میکنیم فقط منتظر اشاره رهبرمون سید علی
تو رو به مادرش بی بی فاطمه زهرا یکی بگه چکار کنیم؟
آقایون مراجع عظام بچه شیعه ها دارن میمیرن از بس خون دل خوردن.
ما آماده نبردیم.
آقا جان کجایی خسته شدیم از بس جلوی خودمونو گرفتیم.

یکی بگه ما باید چه کنیم...
این توهین به دین کامل انسان است خدا جوابشان را خواهد داد
سلام - براي بعضي از نظرها متاسفم !
ايا ما همان هاي نيستيم كه ميگفتيم اي كاش در واقعه كربلا حضور داشتيم !
حالا بايد مصلحت انديش بود و مدارا كرد؟
مگر هين وهابي ها وسلفي ها كه ديگران را سلاخي ميكنند سوري هستند ؟ هركدام از يك كشور امده اند تا برسر جهل و ناداني خود پا فشاري كنند و ادامه دهنده راه شمر ملعون و .... باشند . دير بجنبيم دود اين اتش چشمه همه را كور مي كنه
اين اختلافات برنامه ريزي شده وحساب شده است
اين توطئه استعمار است و غرب كثيف.كه ميخواهد با اين كار هاي كثيف كه توسط نادانان وهابي انجام مي شود/جهان اسلام را به جان هم بيندازد.
واقعا متاسفم که ما فقط ادعا داریم.اون از مسلمانان میانمار که زنده زنده سوزانده میشن این از نبش قبر صحابه پیامبر.اونقدر منفعل بودیم که بی شرمانه دارن وعده نبش مزار مطهر حضرت زینب رو به ما میدن! وعده بعدی چیه؟ تا کی میخوایم فقط حرف بزنیم؟؟ اگه مسلمونیم اگه شیعه اییم اگه غیرت ایرانی داریم نباید بترسیم.هم خدا با ماست هم صاحب الزمان (عج)
يا علي(ع)خودت مددي كن تا همگي دست در دست هم بساط اين همه بيشرمي را از روي زمين بردارم
درسه انسان متاثر میشه ولی نبایست باصطلاع بی گدار به اب زد غربیها منتظرند شیعیان کوچکترین اقدامی انجام بدهند بعدهمین بشود بهانه دست انها وضمینه حمله مستقیم انها به سوریه فراهم شود . کمی صبورباشیم
اي خاك برسرما .كه درخانه ايم ومصلحت انديشي مي كنيم ودنياي مان را دو دستي چسبيدهايم . اي واي برما
این بار هم خانم حضرت زینب (س) در میان نامحرمان اسیر شدند تا به کمک امام عصر بیایند و بگویند برای ظهور مهدی موعود دعا کنید به گونه ای که مستجاب شود
خدایا یعنی به قبر دختر علی بن ابی طالب جسارت شود و ما زنده باشیم!
درس و کار را کنار گذاشته، سرباز حضرتزینب و حضرت رقیه خواهم شد
اولا بسیار متاسفم از دیدن چنین خباثتی از نوع انسان که میتواند در پستی به اسفل السافلین سقوط کند.
ثانیا این وحشی گری ها از آتش زدن شیعیان در افغانستان و پاکستان شروع شد و نهضت شیعه کشی به دلیل عدم برخورد جدی از سوی ما کار را به اینجا کشاند.
ثالثا این گروهک ها اصولا آواره هستند و در هر مناقشه ای سعی می کنند از آب گل آلود ماهی بگیرند و جنگ مذهبی راه بندازند. فلذا مخالفان بشار اسد همه از این جنس نیستند، و باید مرزشان را با این وحشی ها مشخص کنند.
رابعا مشکل سوریه فقط به دست بشار اسد و با میانجیگیری ایران حل خواهد شد که در یک روند منطقی انتقال قدرت صورت بگیرد و جنگ داخلی پایان پیدا کند.
در نهایت هرچند غیرت ما زخم برداشته و آماده شهادتیم اما نباید فراموش کنیم که غیرت منهای عقلانیت نیل به مقصود را محال می سازد.
با سپاس
عزیزان ، ای مردم دل سوخته ای داغداران زینب و رقیه اگر باران نبارد نماز می خوانند و از خدا طلب رحمت الهی میکنند آیا وقت آن نشده تا دسته جمعی در بیابانها جمع شده و برای ظهور حضرت مهدی عج ندبه خوانده و از خدا بخواهیم امر ظهور را تعجیل فرماید خود آقا نیز بارها این امر را گوشزد نموده اند که برای فرج من بسیار دعا کنید همانطور که نماز دسته جمعی پاداشی بیشتر دارد دعای دسته جمعی هم با پیش رو قرار دادن پیران و کودکان نتیجه بهتری دارد و به هدف استجابت نزدیک تر بیایید رو به درگاه الهی بیاوریم
بزرگیه زینب سلا م الله علیه را عاشورایی که یزیدیان راه انداختن نتوانست کم کند ، آنوقت این احمقان وهابی از چی حرف می زنن . خدا مهلتشون نمی ده تا از این غلت ها کنن .
انا الله و انا عليه راجهون
الهم عجل الوليك الفرج
هيچگاه حتي فكر نميكرديم كه اين ها همچين گستاخي انجام دهند قطعا اين جسارت نابخشودني بي پاسخ نخواهد بود و عصيان محبان اهل بيت را به دنبال خواهد داشت اي ما ايراني ها با تمام مشكلات مالي و غيره با هر نوع طرز فكر و ديدگاهي به دور از تفرقه هيچگاه همچين ذلتي را تاب نمي اوريم و با فرمان جهاد از طرف علما همچون كوهي بر سرشان فرو ميريزيم تا 1بار براي هميشه تكليف اين حرامزادگان را روشن و به تمام ابر قدرت ها ميفهمانيم شيعه در مورد مقدساتش شوخي ندارد يا صاحب الزمان با ظهورت اين غم جدايي را پاياني ده كه همه نالانو غم باريم
امين يا ربالعالمين
این یزیدیان هم مثل اسلافشان کینه علی و اولادش را بدل دارند ونمی دانند که مهر علی دردلهایمان است و خون حسین تاقیامت می جوشدوشور حسینی شیعه ،این کوردلان را نابود کرده و می کند.یا کاشف الکرب عن وجه الحسین اکشف لی کربی بحق اخیک الحسین.
ماضمن محکوم کردن این هتک حرمت منتظر اوامر ولایت میمانیم وآماده ایم
المستغاث بک یا اباصالح المهدی
مطمئنا جرات همچین کاری رو ندارن چون مساوی با نابودی کامل وهابیت هست .اینکه اسم ایرانی رو آوردن می خوان جنگ بین شیعه و سنی راه بندازن و بعدشم احساسات ما رو در جهت دلخواه شون دربیارن.گنده تر از اینا ک آمریکا و انگلیس و اسرائیل باشه خواب این کارم نمی بینه چ برسه به چند تا خوک وحشی اسلحه آمریکایی به دست
در ضمن ارتش سوریه هم مطمئنا نمی زاره همچین اتفاقی بیافته والا یه ارتشی نشون دنیا می دیم با کمک خدا و فرمان رهبری که دنیا بفهمه زینب ناموس کیاست ....
با درفش اریایی به مقابله با ضحاک خواهیم رفت لبیک یا حسین لبیک یا زینب ما اهل کوفه نیستیم بشینیم ونظاره گر باشیم.
آخه اگه مرد هستيد بياييد مردانه بجنگيد، اگه زمانه اجازه بده بدتر از مختار سر شما درمي آوريم.
من یه سنی ام و محکوم میکنم این عمل شنیع این نادانهای بی دین را به نمایندگی از هم مذهبی هایم عاقبتشان جز ننگی و خواری چیزی نیست انشاالله!
پس اراده و قدرت ما كجا رفته يعني مي خواهيم همين طور بشينيم مثل هميشه فقط شاهد قتل عام شيعيان باشيم ..
كساني كه شيعيان را فقط به خاطر هويتشان و انچه هستند مي كشند و ان را به راحتي توجيه مي كنند ..
امروز مقابلشان نياستيم فردا نوبت ما هم ميرسد
آنان که رفتندکاری حسینی کردندوآنان که ماندندبایدکاری زینبی کنندوگرنه یزیدی اند.عاشورایی دیگردرراه است منتظرفرمان رهبریم تابه جهانیان بگوییم عاشورایعنی چه.جهادجهادجهاد...
قبر بی بی زینب کبری خط قرمز ماست. زمین را از خون وهابیت رنگین می کنیم.
قط ميتوان گفت: عجل لوليک الفرج
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
آخرین اخبار
وب گردی