بازدید 9097
دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان باشگاههای اروپا؛

برتری بایرن مونیخ و تساوی بارسا و پ سن ژرمن

مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان باشگاههای اروپا دیشب (سه شنبه 13 فروردین) با برتری تیم بایرن مونیخ مقابل یوونتوس و تساوی بارسلونا برابر پاری‌سن‌ژرمن به اتمام رسید .
کد خبر: ۳۱۱۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۲ - ۰۱:۱۰ 03 April 2013
از دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا تیم فوتبال بایرن مونیخ در ورزشگاه مملو از تماشاگر آلیانس آرنا میزبان یوونتوس ایتالیا بود که این بازی در نهایت با نتیجه  2 بر صفر به سود بایرن مونیخ به پایان رسید.

به گزارش تابناک ،  دیدار تیم‌های فوتبال بایرن مونیخ و یوونتوس با پیروزی مونیخی‌ها یه پایان رسید. دیوید آلابا در دقیقه یک و مولر در دقیقه 63 زننده گلهای این دیدار بودند .

در ادامه نیز بایرن بازی را بسیار هجومی ادامه داد و موقعیت‌های زیادی را روی دروازه یوونتوس خلق کرد که با بی‌دقتی مهاجمان توپ‌ها یه گل تبدیل نشد.

نیمه اول نیز با نتیجه یک بر صفر به سود باواریایی‌ها به پایان رسید. در نیمه دوم و در دقیقه 63 توماس مولر گل دوم بایرن را به ثمر رساند تا خیال بایرنی‌ها کمی آسوده‌تر شود. در نهایت نیز بازی با نتیجه 2 بر صفر به سود بایرن به پایان رسید.

 تیم فوتبال بایرن مونیخ دیشب ، میزبان یوونتوس بود. این مسابقه، بازی رفت دو تیم برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپاست و بازی برگشت در تورین برگزار خواهد شد. 

یوونتوس در مرحله یک هشتم نهایی، سلتیک اسکاتلند را از پیش رو برداشت و بایرن مونیخ نیز با زحمت فراوان موفق به عبور از سد آرسنال شد. 

تساوی بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن

 از دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا تیم فوتبال پاری سن ژرمن در ورزشگاه خانگی خود پارک دِ پرنس میزبان بارسلونای اسپانیا بود که این بازی در پایان با نتیجه 2 بر 2 بر به پایان رسید.

 گل اول این دیدار در نیمه اول توسط لیونل مسی در دقیقه 38 به ثمر رسید. در دقیقه 79 پاری سن ژرمن توسط زلاتان ابراهيموويچ گل تساوی را زد ، دقیقه 89 بارسا با ضربه پنالتی ژاوی پیش می افتد ولی در دقیقه 90 بليز متئودي موفق شد امید را به اردوی پاری سن ژرمن بازگرداند و با گلزنی خود این بازی جذاب را به تساوی کشاند و در نهایت نیز بازی با همین نتیجه 2 بر 2 مساوی به پایان رسید.
 

بازی برگشت این دو تیم چهارشنبه 21 فروردین راس ساعت 23:15 در ورزشگاه نیو کمپ برگزار می‌شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۷
انتشار یافته: ۱۰
دنی آلوز خوب بازی کرد و متاسفانه گل اول پاری سن ژرمن هم آفساید بود وبارسا هم در خانه حریف 2-2مساوی کرد به هر حال این کار بارسا کار او را در برگشت آسانتر می کند به امید اینکه روزی سطح فوتبال ما هم به این درجه برسد
عیار بایرن مونیخ در بازی با بارسلونا مشخص میشه .ولی بایرن هم خوب بازی کرد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
عیار بارسلونا که امشب مشخص شد!
بازي زيبايي بود
از بايرن مونيخ متنفرم متنفر. بايرن مونيخ سوراخه بايرن مونيخ سوراخه
نخیر انصاف داشته باشین بارسا اصلا بارسا خوب بازی نکرد مقابل این این تیم راحت موقعیت ها رو از دست می دادند اما مسی انصاف بخواد ادم نظر بده زیاد خوب بازی نکرد
یوونتوس آخرش قهرمانه
نفرت بي حدو اندازه از بايرن مونيخ.
من يكي از طرفداري دو اتيشه بايرن والمانم ولي هيچ وقت تعصب كوركورانه نداشتم خدايش بايرين اخرفوتباله
فقط رئال مادرید....امپراطور اروپا با 9 قهرمانی
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست