بازدید 5396

وزیر فرهنگ قرقیزستان: به ایران عشق می‌ورزم

کد خبر: ۳۱۰۶۹۶
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۵ 28 March 2013
وزیر جدید فرهنگ، اطلاع‌رسانی و گردشگری قرقیزستان در دیدار با سفیر ایران در بیشکک از علاقمندی خود به ایران و توسعه مناسبات 2 جانبه خبر داد.
 
به گزارش فارس ، «علی نجفی» سفیر ایران در قرقیزستان روز گذشته با «سلطان رائف» وزیر جدید فرهنگ، اطلاع رسانی و گردشگری قرقیزستان دیدار و گفت‌وگو کرد.
 
در این جلسه که رایزن فرهنگی سفارت نیز حضور داشت، زمینه‌های گسترش همکاری‌های فرهنگی و گردشگری 2 جانبه و همچنین برگزاری هفته فرهنگی ایران در قرقیزستان مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.
 
وزیر فرهنگ، اطلاع‌رسانی و گردشگری قرقیزستان با اشاره به اشتراکات تاریخی و فرهنگی 2 کشور تصریح کرد که به ایران عشق می‌ورزد.
 
وی همچنین بر علاقمندی‌اش برای توسعه مناسبات ایران و قرقیزستان تأکید کرد.
 
سفیر جمهوری اسلامی ایران نیز با اشاره به ظرفیت‌های موجود، ارتقاء سطح شناخت ملت‌های 2 کشور نسبت به یکدیگر و بهره‌گیری از ظرفیت‌های مذکور را حائز اهمیت خواند.
 
همچنین علی نجفی در جلسه جداگانه‌ای با «آلمامبت شیخ محمداف» وزیر دادگستری قرقیزستان نیز دیدار و گفت‌وگو کرد.
 
در این دیدار، زمینه‌های گسترش همکاری 2 کشور در بخش حقوقی و قضائی و امضاء اسناد مربوطه ، مورد بررسی و تبادل نظر طرفین قرار گرفت.
 
همچنین طرفین در خصوص تبادل اطلاعات و تجربیات و آشنایی بیشتر نسبت به قوانین و مقررات حقوقی یکدیگر و تسهیل فعالیت‌های تجاری و سرمایه‌گذاری اقتصادی گفت‌وگو کردند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی