بازدید 2399

تحقق حماسه اقتصادی با اصلاح‌ الگوی مصرف

کد خبر: ۳۱۰۳۹۲
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۴ 25 March 2013
عضو هیأت رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، سال ۹۲ را سال تحول اقتصادی در کشور خواند و گفت: به طور حتم توجه به موضوعاتی از قبیل اصلاح‌ الگوی مصرف، مصرف تولیدات داخلی و اقتصاد مقاومتی می‌تواند کشور را برای تحقق حماسه‌ اقتصادی کمک کند.

محمدجواد نظری‌مهر، با یادآوری نامگذاری سال ۹۲ با شعار حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، گفت: به طور حتم نامگذاری امسال به این عنوان نشان‌دهنده اهمیت سال ۹۲ است.

نماینده مردم کردکوی، بندر گز و بندرترکمن در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در سال جاری یکی از مهم ترین حوادث سال ۹۲ به شمار می‌آید، افزود: به طور حتم مردم با حضور گسترده در این انتخابات، حماسه تاریخی دیگری را رقم می‌زنند.

وی با تأکید بر افزایش تحریم‌ها در سال گذشته، گفت: خوشبختانه مردم با صبر و بینش دقیق مقابل این تحریم‌ها ایستادند، همچنین رهبر معظم انقلاب با درایت همیشگی و مثال زدنی مقابل این تحریم‌های ظالمانه ایستاده‌اند.

نظری‌مهر با اعلام اینکه باید از تمامی توانایی‌ها و ظرفیت‌ها برای مقابله با فشارهای کشورهای غربی در سال "حماسه سیاسی حماسه اقتصادی " استفاده کرد، یادآور شد: تحقق این موضوع تنها در گرو حمایت مردم از مسئولان و نظام است.

این نماینده مردم در مجلس نهم، سال ۹۲ را سال تحول اقتصادی در کشور خواند و افزود: مسئولان باید با برنامه‌ریزی حماسه اقتصادی را در کشور محقق کنند.

نظری‌مهر گفت: به طور حتم توجه به موضوعاتی از  قبیل اصلاح‌ الگوی مصرف، مصرف تولیدات داخلی و اقتصاد مقاومتی می‌تواند کشور را برای تحقق حماسه‌ اقتصادی کمک کند.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، ادامه داد: مردم و تشکل‌های صنفی و اجتماعی باید با حضور پرشور خود در عرصه انتخابات ریاست جمهوری این حماسه سیاسی را رقم بزنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست