بازدید 3055

حماسه سیاسی حضور حداکثری در انتخابات است

کد خبر: ۳۱۰۳۵۳
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۸ 25 March 2013
عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به نام گذاری سال ۱۳۹۲ به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی از سوی مقام معظم رهبری، گفت: منظور از حماسه سیاسی حضور حداکثری و بدون فتنه انگیزی در انتخابات است.

محمد‌حسن آصفری در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت، ضمن اشاره به نام گذاری سال ۱۳۹۲ به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی از سوی مقام معظم رهبری، توضیح داد: ملت با بصیرت ایران در سال جاری در دو عرصه یعنی در انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای شهر و روستا باید با حرکت حماسی خود توطئه‌های دشمنان جمهوری اسلامی را نقش بر آب کنند.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: از مدت‌ها پیش رسانه‌های بیگانه و معارضان نظام اسلامی ایران سعی دارند تا با ایجاد جوی متشنج اوضاع را به ضرر ایران تغییر دهند و انتخابات یازدهم ریاست جمهوری را با مشکل مواجه سازند که نهایتاً با پاسخ کوبنده ملت ایران مواجه خواهند شد.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در نام‌های که برای سال‌های گذشته انتخاب می‌کردند بیشتر ابعاد اقتصادی را محور قرار داده بودند و امسال نیز ایشان بحث حماسه اقتصادی را مورد توجه قرار دادند تا هم ملت و هم مسئولین نظام متوجه مشکلات اقتصادی باشند و همه آحاد مردم دست در دست یکدیگر تحریم‌ها را دور زده و شرایط را به نفع جمهوری اسلامی تغییر دهند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس، گفت:  منظور از حماسه سیاسی حضور حداکثری و بدون فتنه انگیزی در انتخابات است و منتخبین انتخابات ریاست جمهوری دور یازدهم و همچنین احزاب باید تلاش کنند تا انتخاباتی با مشارکت بالا و در عین حال سالم و آرام ا تجربه کنیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی