بازدید 4228

رضایی: جامعه به شدت نیاز به نشاط دارد

کد خبر: ۳۰۷۹۰۲
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۳ 10 March 2013
محسن رضایی در شیراز گفت: جامعه به شدت نیاز به نشاط، امیدواری و پویایی دارد.
 
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محسن رضایی ظهر امروز در فرودگاه شهید دستغیب شیراز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح‌های در دست اجرای دولت مانند هدفمندی یارانه‌ها را می‌توان با شیوه‌های علمی و فنی هدایت کرد.

وی اضافه کرد: مبلغ هدفمند یارانه‌ها در مرحله دوم افزایش یافته و باید به سوی رفع بیکاری و برطرف شدن این معضل برود، تا شاهد جامعه‌ای بانشاط باشیم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه کارهای بزرگی در پیش داریم و سال‌های آینده جزو حساس‌ترین زمان‌ها است که نیاز به فداکاری و گذشت بیشتری دارد، افزود: جامعه به شدت نیاز به نشاط، امیدواری و پویایی دارد و باید از منازعات سیاسی که با توجه به تحریم‌های اقتصادی موجب دلسردی مردم می‌شود، پرهیز کرد و در این مورد دولت از پشتیبانی مقام معظم رهبری استفاده نکرده است.

رضایی هدف از سفر به استان فارس را دیدار با دانشجویان و دانشگاهیان برشمرد و گفت: فعالیت‌های تبلیغاتی نارضایتی را بین مردم به‌وجود آورده که باید از نصب پوستر خودداری کرد و به جای عکس امثال من از تمثال مبارک شهدا استفاده شود.

این مسئول همچنین در دیدار با خانواده مرحوم آیت‌الله زبرجد ابراز داشت: مرحوم آیت‌الله زبرجد معلم اخلاق و عالم بزرگی بود که بیشتر عمر خود را در راه احیای دین مبین اسلام گذراند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین در حاشیه این دیدار در جمع خبرنگاران گفت: مهم‌ترین برنامه‌های دولت باید در راستای رفع مشکل اقتصادی و معیشتی مردم باشد.

رضایی خاطرنشان کرد: در بازدید از جنوب شهر شیراز شاهد نامناسب بودن خیابان‌ها و کوچه‌های این منطقه بودم که باید برای مرمت و بازسازی آن اقدام جدی انجام شود.

وی در ادامه سفر خود به شیراز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز نیز طی سخنانی اذعان داشت: علما در هدایت مردم نقش برجسته و سنگین و تعیین کننده‌ای را داشته‌اند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان متذکر شد: بسیاری از طرح‌های دولت تاکنون در ایده درست و در اجرا اشتباه بوده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی