بازدید 23366
۹
با وجود تأکیدات مکرر

چرا دقیقا عکس نصایح رهبر انقلاب عمل می‌کنید؟

مگر این سخن رهبری نیست که این حرفى که من امروز زدم و از بعضى از مسئولان و سران کشور گله‌گذارى کردم، موجب نشود که حالا یک عده‌اى راه بیفتند، بنا کنند علیه این و آن شعار دادن؛ نه، بنده با این کار هم مخالفم؟ چرا حالا عده‌ای دنبال دهان زدن دیگران هستند؟ چرا نصایح رهبری را گوش نمی‌کنید؟
کد خبر: ۳۰۳۴۴۴
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۲:۳۴ 18 February 2013
کمتر از یک روز پس از بیانات رهبر انقلاب در جمع مردم آذربایجان شرقی، چند تشکلی که اکنون در دانشگاه‌های کشور فعالند، بیانیه‌ای صادر کردند که قضاوت درباره آن را به خود آن‌ها وامی‌گذاریم.

به گزارش «تابناک»، رهبر انقلاب در فرازهای پایانی سخنرانی خود و پس از گله‌های خود از مسئولین کشور، اظهار داشتند:

«این حرفى که من امروز زدم و از بعضى از مسئولان و سران کشور گله‌گذارى کردم، موجب نشود که حالا یک عده‌اى راه بیفتند، بنا کنند علیه این و آن شعار دادن؛ نه، بنده با این کار هم مخالفم».

این تشکل‌های دانشجوی اما در بیانیه خود نوشته‌اند: «جنبش دانشجویی همچنان که در بیانیه‌های متعدد رفتار رؤسای قوا و نمایندگان در قضیه استیضاح وزیر کار را نادرست اعلام کرده بود، از آنان به ویژه جناب آقای احمدی‌نژاد خواستار است توبه و به صورت رسمی از ملت ایران عذر خواهی کنند».

رهبر انقلاب در ادامه درباره واکنش‌های غیرقانونی نسبت به سخنان و مجالس دیگران نیز ابراز داشتند: «اینکه شما یک نفر را به عنوان ضد ولایت، ضد بصیرت، ضد چه، مشخص کنید، بعد یک عده‌اى راه بیفتند علیه او شعار بدهند، مجلس را به هم بزنند، بنده با این کار‌ها هم مخالفم؛ این را من صریح بگویم. این کارهایى که در قم اتفاق افتاد، بنده با اینجور کار‌ها مخالفم. آن کارهایى که در مرقد امام اتفاق افتاد، بنده با اینجور کار‌ها مخالفم. بار‌ها به مسئولین و کسانى که می‌توانند جلوى این چیز‌ها را بگیرند، تذکر داده‌ام. آن کسانى که این کار‌ها را می‌کنند، اگر واقعاً حزب‌اللَّهى و مؤمنند، خب نکنند».

اما دوستان دانشجو در بیانیه خود نوشته‌اند: «سیاسیون باید بدانند که رفتار‌های آن‌ها مورد قضاوت مردم قرار خواهد گرفت و در مقابل دشمنی آشکار آمریکا و هم‌پیمانانش نباید کاری کنند که رهبر معظم انقلاب خود را هزینه اختلافات آن‌ها کند که اگر این رفتار‌ها تکرار شود به نصیحت و تذکر بسنده نخواهیم کرد».

رهبر انقلاب در ادامه چرایی مخالفت خود با این حرکات این گونه تبیین می‌کنند که: «مى‌بینید که تشخیص ما این است که این کار‌ها به ضرر کشور است، این کار‌ها به نفع نیست. با احساساتشان راه بیفتند اینجا، آنجا، علیه این شعار بدهند، علیه آن شعار بدهند؛ این شعار دادن‌ها کارى از پیش نمی‌برد. این خشم‌ها را، این احساسات را براى جاى لازم نگه دارید. در دوران دفاع مقدس اگر بسیجى‌ها می‌خواستند همین طور بروند یک جایى، طبق میل خودشان حمله کنند، که خب پدر کشور درمى‌آمد. نظمى لازم است، انضباطى لازم است، مراعاتى لازم است».

اما برادران و خواهران دانشجو در بیانیه خود صریحا می‌گویند: «ما دانشجویان مدتهاست که دندان طمع ارتباط با آمریکا را کشیده‌ایم و اعلام می‌داریم که در دهان کسانی خواهیم زد که بخواهند به بهانه مذاکره با آمریکا خط مقاومت را تضعیف کنند».

قضاوت با شما، چرا شما فورا تصمیم می‌گیرید در دهان دیگران بزنید؟
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۳۷
انتشار یافته: ۹
جمله آخر عالی
چـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرا (((((فــــــــــــــــــــــــورا تصمیم میگیرید بر دهان دیگران بزنید))))
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
این آقایان فقط آن قسمت از حرف های آقا که خودشان دوست دارند را شنیدند. لطف کنند قسمت آخر سخنان ارزشمند ایشان در خصوص اینکه به دیگران انگ نزنند و خشم شان را کنترل کنند را هم بشنوند.
والا به خدا ما هم دانشجو هستیم. اینقدر درس و تمرین داریم که برای این کارها وقت نداریم. اینها چه جور دانشجویانی هستند که درس و تمرین ندارن کار ندارن مشکل مالی ندارن و هرروز به دنبال تجمع و شعار دادن هستند؟
با تشکر از نوشته هوشیارانه شما متاسفانه برخلاف رهنمودهای رهبری این روزها هر گروهی می خواهد ابراز وجود کند رییس جمهور را مورد پرخاش و توهین قرار می دهد.
تابناک جانجدی نگیر من خودم تا یک دو سال قبل دانشجو بودم .بهشون سخت نگیر . تا وقتی دانشجو وارد فضارکارنشه حرکت احساسی زیاد انجام میده
شما مگر قیوم ملت ایران هستید آقایان دانشجو . ملت ایران فقط گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند. وکار الان شما کمتر از واقعه مجلس و قم نیست . مگر شما قیوم ملت هستید که در باره سیاست خارجی اظهار نظر میکنید .شما چکاره هستید وقتی حضرت آقا بالاسرمان هستند و خداوند حفظشان بفرماید. ما همه گوش به فرمان آقا هستیم وشما هم کاری نکنید دل آقا را به درد آورید آن موقع با ملت طرف هستید.
تابناك جان اگر قرار است حرفي زده نشود ازهمه طرف خواسته شده شما با اين تيتر زدن به اختلافات دامن مي زنيد اگر احمدي نژادفيلم نشان داد لاريجاني بايد سكوت مي كرد بهمين ترتيب اگر دانشجويان بيانيه دادندتابناك بايد سكوت كنه
"«تقوا، تقوا، تقوا. صبر، صبر، میدان ندادن به احساسات سرکش، ملاحظه مسائل کشور و تمرکز همه توان برای حل مشکلات مردم و کشور جزو توقعات ماست»ا" شخاصی که مدعی تفهیم و تودهنی به دیگرانند؛ خود بشدت نیازمندند که این فرمایش رهبر انقلاب به آنها تفهیم شود
کاملا موافقم با نظر شما چرا فورا تصمیم میگیرید در دهان دیگران بزنید؟؟؟؟؟ واقعا چرا؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
آخرین اخبار
وب گردی