بازدید 184468

فیلم کامل سخنان علی لاریجانی در نشست داغ مجلس

وب‌سایت شخصی علی لاریجانی، فیلم کامل سخنان وی در نشست داغ روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سخنان رئیس‌جمهور را منتشر کرد؛ فیلمی که به دلیل پخش نشدن از صداو‌سیما، برخی حاشیه‌های نشست آن روز مجلس را به تصویر می‌کشد.
کد خبر: ۳۰۰۸۱۹
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۶:۴۵ 05 February 2013
وب‌سایت شخصی دکتر علی لاریجانی، فیلم کامل سخنان رییس مجلس شورای اسلامی در جلسه استیضاح وزیر کار، رفاه و تأمین اجتماعی را که در پاسخ به سخنان رئیس‌جمهور مطرح شد، منتشر ساخت.

به گزارش «تابناک»، هنگامی که طرح استیضاح شیخ‌الاسلام، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دستور جلسه نشست روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی قرار گرفت، کمتر کسی گمان می‌کرد که سخنان رئیس جمهور با انتشار یک فیلم همراه شده و رئیس مجلس در پاسخ به آن، سنگ تمام بگذارد؛ اما جدای از سخنان مطرح در آن نشست، از آنجا که تنها راه‌های آگاهی مردم از مباحث مطرح، گوش دادن به رادیو فرهنگ ـ که سخنان مجلسیان را زنده پخش می‌کند ـ و یا مراجعه به گزارش‌های لحظه به لحظه رسانه‌های آنلاین بود، اشتیاق دیدن تصاویر این نشست عجیب بی‌پاسخ ماند؛ اشتیاقی که اکنون با انتشار بخش‌هایی از مکالمات آن روز در سایت رسمی رئیس مجلس تا اندازه‌ای پاسخ داده شد.


دانلود
(حجم: MB 21.2)

گفتنی است، لحظه‌های پایانی حضور رئیس جمهور در صحن علنی مجلس در روز استیضاح که از زاویه دیگری تصویر‌برداری شده است، در ادامه خبر می‌آید.


دانلود
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی