بازدید 3322

برنامه و اسامی داوران هفته بیست و یکم لیگ برتر

کد خبر: ۲۹۷۰۷۶
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۵ 12 January 2013
در روز یکشنبه 8 دیدار از هفته بیست و یکم لیگ برتر برگزار می شود که پرسپولیس در قم میهمان تیم صباست و تراکتورسازی به دنبال صدرنشینی در تبریز است.
 
به گزارش خبرگزاری فارس، هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال در روزهای یکشنبه و دوشنبه برگزار می شود. 8 مسابقه روز یکشنبه انجام می شود و تک دیدار استقلال و مس کرمان هم دوشنبه برگزار می شود. نگاهی به بازی های روز یکشنبه می اندازیم؛

 

گهر دورود - پیکان؛ ضعیف ترین خط دفاع مقابل ضعیف ترین خط حمله

گهر آخرین تیم جدول لیگ برای بقا در لیگ برتر می جنگد. این تیم با تمام توان به دیدار پیکان می آید و می خواهد در حضور تماشاگران خونگرم و با فرهنگ خود سه امتیاز را بگیرد و به روزهای آینده امیدوار شود.

دورود اگر از نظر امکانات سخت افزاری کمبودهای زیادی دارد اما این شهر با فرهنگ ترین تماشاگران ایران را دارد و می توان آن را پایتخت فرهنگی فوتبال نامید.

پیکان کار سختی مقابل گهر دارد. تیمی که توانسته راه آهن را در خانه شکست بدهد می تواند از پیکان هم امتیاز بگیرد. پیکانی که با 37 گل خورده ضعیف ترین خط دفاع لیگ را دارد. البته گهر نیز با 14 گل زده به همراه آلومینیوم و مس کرمان صاحب ضعیف ترین خط حمله لیگ است و باید دید ضعیف ترین خط دفاع لیگ در این بازی پیروز می شود یا ضعیف ترین خط حمله می تواند رکورد گل های خورده پیکان را بازهم افزایش بدهد؟

هر دو تیم در هفته بیستم لیگ برتر به میدان نرفتند و به دلیل آلودگی هوا بازی گهر و پرسپولیس و پیکان داماش در تهران لغو شد.

 

صبای قم - پرسپولیس؛ سرخپوشان به دنبال هفتمی

پرسپولیس با یحیی گل‌محمدی اوج گرفته و به روزهای خوبش بازگشته است. این تیم در سه دیدار گذشته 14 گل به حریفان زده است و به همین دلیل بازیکنان پرسپولیس اعتماد به نفس زیادی پیدا کرده اند و می گویند برد با کمتر از 4 گل را پیروزی نمی دانند البته اگر این اعتماد به نفس تبدیل به غرور کاذب شود در آنصورت ممکن است سرخپوشان تهرانی در قم گرفتار تیم صبا شوند.

صبا مربی کارکشته و با تجربه ای مثل صمد مرفاوی دارد. مربی که با استقلال هم مقابل پرسپولیس قرار گرفته بنابراین به خوبی می داند مقابل تیم بزرگ و پرطرفداری چون پرسپولیس چگونه بازی کند. اما نباید فراموش کرد صبا تیم سابق یحیی گل محمدی است تیمی که گل محمدی ابتدای فصل خودش آن را بست و به خوبی به توانایی ها و نقاط ضعفش اشراف کامل دارد.

تقابل صبا و پرسپولیس یک دیدار دیدنی و مهیج است. هرچند صبا نمی تواند خیلی بر روی امتیاز میزبانی اش حساب کند و پرسپولیس در قم احساس غریبگی نخواهد کرد. سرخپوشان تهرانی به دنبال رسیدن به رتبه هفتمی هستند و صبای قم هم نمیخواهد رتبه هفتمی خود را از دست بدهد و میخواهد همچنان جز تیم های مدعی بالای جدول باقی بماند.

 

نفت تهران- نفت آبادان؛ دربی نفتی

دربی نفتی لیگ شاید برای آبادانی ها مهم تر از تهرانی ها باشد زیرا نفت تهران در بازی ها خانگی خود فقط 50 تماشاگر دارد اما آبادانی ها عاشق فوتبال هستند. ولی برای بقا در لیگ برتر عشق کافی نیست و باید تیم نتیجه هم بگیرد.

نفت آبادان که در رده هفدهم جدول است اگر پیروز هم شود در جدول صعود نمی کند اما می تواند به روزهای آینده امیدوار شود و نفت تهران هم که شکست سنگین 4 بر یک برابر پرسپولیس را در جام حذفی متحمل شد برای اعاده حیثیت به میدان می آید.

 

فولاد خوزستان - آلومینیوم هرمزگان؛ فولاد در اندیشه قهرمانی

فولاد که در رده سوم جدول است می خواهد با شکست آلومینیوم همچنان در کورس قهرمانی باقی بماند. شاگردان فرکی با 33 گل زده به همراه تراکتورسازی خطرناک ترین خط حمله لیگ را دارند و در آن سوی میدان آلومینوم رده چهاردهمی است که اگر در این بازی پیروز شود حداکثر می تواند به رده سیزدهم صعود کند.

شاید گرفتن یک امتیاز هم در اهواز برای آلومینیوم پیروزی محسوب شود. تیم فولاد در این فصل در اندیشه قهرمانی است. فولاد با فرکی به روزهای خوب گذشته اش بازگشته است.

 

تراکتورسازی - راه آهن؛ تراکتور با راه آهن به صدر می رسد؟

تراکتورسازی در صورت پیروزی برابر راه آهن می تواند به لطف تفاضل گل بهتر به صدر جدول برسد. هرچند شاید این صدرنشینی یک روزه باشد و استقلال در روز دوشنبه صدر را از تراکتور دوباره پس بگیرد با این حال تراکتورسازی با هواداران پرشور خود می خواهد در خانه جشن صدرنشینی بگیرد.

حریف آنها نیز تیم علی دایی است که راحت تسلیم نمی شود. راه آهن نیز هفته گذشته به دلیل آلودگی هوا نتوانست در تهران از سپاهان میزبانی کند و حالا با یک بازی کمتر در رده ششم است. راه آهنی هم نمی خواهند از جمع مدعیان بالانشین در جدول جدا شوند.

 

داماش گیلان - سایپا؛ رشتی های خسته مقابل کرجی های دلشکسته!

داماش بعد از یک بازی سخت و 120 دقیقه ای برابر فجر توانست در ضربات پنالتی به نیمه نهایی جام حذفی برسد با این حال اکنون شاید بزرگترین مشکل حمید درخشان خستگی بازیکنان از سفر به شیراز و بازی سنگین مقابل فجر باشد.

سایپا که در چند هفته اخیر مدام از داوری ها گلایه دارد هم در رشت کار راحتی ندارد. این تیم باید روی زمین چمن مصنوعی ورزشگاه عضدی بازی کند چمنی که شاید اولین حریف نارنجی پوشان کرجی باشد.

مجتبی تقوی هم مدعی است که داوران در 3 بازی 5 امتیاز از حریف گرفته اند و دل بازیکنان جوان آنها را شکسته اند!

 

فجرسپاسی - ملوان؛ سرهنگ ملوان را شکست می دهد؟

فجرسپاسی که در نیم فصل چند مهره تاثیرگذار و کارآمدش را به تیم های دیگر فروخت اکنون در شرایط سختی قرار گرفته است و شاگردان سرهنگ یاوری نمی خواهند از رده دوازدهم پایین تر بیایند و آنها می خواهند ملوان را در خانه شکست بدهند؛ ملوانی که به تازگی اسپانسر پیدا کرده و شاید مشکلات و دغدغه ذهنی بازیکنانش کمتر شده است.

اگر ملوان در شیراز پیروز شود همچنان می تواند در جمع تیم های بالانشین جدول باقی بماند. جدال شاگردان سرهنگ با ملوان دیدنی است.

 

سپاهان - ذوب آهن؛ دربی اصفهانی

دربی نصف جهان دیگر مثل دوره های گذشته نیست که هر دو تیم از قدرت یکسانی برخوردار بودند. ذوب آهن در این فصل برای بقا می جنگد و سپاهان اما همچنان همان تیم قدرتمند سابق است.

مساوی برای هر دو تیم باخت محسوب می شود زیرا رقبایشان در صدر و انتهای جدول خوشحال می شوند. بنابراین در نبرد اصفهانی ها هر دو تیم سه امتیاز را می خواهند. باید دید کدام تیم دست و دلبازی می کند و سه امتیاز به حریفش می دهد؟

 

به گزارش فارس، برنامه و اسامی داوران هفته بیست و یکم لیگ برتر به شرح زیر است؛

 

یکشنبه - 91/10/24

* نفت تهران - صنعت نفت آبادان، ساعت 15:30، ورزشگاه شهید دستگردی تهران

داور: حسن اکرمی، کمک‌ها: رسول فروغی و جهانبخش آرمان، داور چهارم: سیدمهدی سیدعلی

ناظر داوری: حسین عسکری

 

* فولاد خوزستان - آلومینیوم هرمزگان، ساعت 15:30، ورزشگاه تختی اهواز

داور: سیدحسین زرگر، کمک‌ها: سعید علی نژادیان و محمدرضا امینی، داور چهارم: موعود بنیادی‌فر

ناظر داوری: عبداله باعزم

 

* داماش گیلان - سایپای البرز، ساعت 15:30، ورزشگاه شهیدعضدی رشت

داور: رضا کرمانشاهی، کمک‌ها: علیرضا ایلدروم و مهدی عالیقدر، داور چهارم: محمدحسین اسدی

ناظر داوری: سیدرضا غیاثی

 

* تراکتورسازی تبریز - راه آهن، ساعت 15:30، ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز

داور: سعید مظفری‌زاده، کمک‌ها: آرمان اسعدی و سخاوت سلیمان‌نژاد، داور چهارم: فرشید افشار

ناظر داوری: مسعود فلاح

 

* گهر دورود - پیکان تهران، ساعت 14:15، ورزشگاه تختی دورود

داور: قاسم واحدی، کمک‌ها: بهرام کیانی و مهدی سبحانی، داور چهارم: پیمان فرخی‌مهر

ناظر داوری: زاهد بحرینی

 

* فجرشهیدسپاسی شیراز - ملوان بندرانزلی، ساعت 15:30، ورزشگاه دستغیب شیراز

داور: تورج حق‌وردی، کمک‌ها: محمدرضا منصوری و علی اکبر عظیم‌پور، داور چهارم: محمدرضا فغانی

ناظر داوری: علیرضا رجبلو

 

* سپاهان اصفهان - ذوب آهن اصفهان، ساعت 15:30، ورزشگاه ذوب آهن فولادشهر

داور: محسن قهرمانی، کمک‌ها: حسن کامرانی‌فر و بهرام نقوی، داور چهارم: امید سعیدفر

ناظر داوری: اسماعیل صفیری

 

* صبای قم - پرسپولیس، ساعت 15:15، ورزشگاه یادگار امام (ره) قم

داور: علیرضا فغانی، کمک‌ها: رضا سخندان و مهدی الوندی، داورچهارم: محمدرضا اکبریان

ناظر داوری: هدایت ممبینی

 

دوشنبه - 91/10/25

* استقلال - مس کرمان، ساعت 15، ورزشگاه آزادی تهران

داور: محسن ترکی، کمک‌ها: بابک داوری و سجاد طوری، داور چهارم: پیروز سیف اله پور

ناظر داوری: غلامرضا بهروان
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی