بازدید 25691

دفاتر ازدواج آسان راه‌اندازی می‌شوند

کد خبر: ۲۹۳۳۰۶
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۱ - ۱۹:۰۲ 23 December 2012
مدیرکل دفتر برنامه ریزی ازدواج و تعالی خانواده بر انجام کار فرهنگی با هدف انگیزه بخشی در امر مهم ازدواج تا کید کرد و گفت: باید مسوولیت تمامی سازمانها دراین خصوص مشخص شود.

به گزارش ایسنا، مسعود امینی در همایش مدیران کل استانها از راه‌اندازی مرکز مشاوره الکترونیک توسط وزارت ورزش و جوانان خبر داد و گفت: این اقدام براساس آیین نامه ماده 43 برنامه پنجم توسعه صورت گرفته و مقررشده و متقاضیان ظرف 6 ماه آینده فرصت اخذ مجوز از وزارت ورزش و جوانان را دارند.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان افزود: متقاضیان مراکز مشاوره ازدواج به منظور ثبت نام می‌توانند از دهه فجر به سایت وزارت ورزش و جوانان مراجعه کنند.

وی پیشنهاد صدور قطعی مجوز مراکز مشاوره به استانها را مطرح کرد و با مهم خواندن این موضوع گفت: باید تلاش کنیم این مراکز در بهترین شرایط و با بیشترین تاثیر گذاری راه اندازی شوند.

امینی در ادامه با بیان اینکه پایه واساس یک خانواده با ازدواج آغاز می شود، با مهم خواندن این موضوع بر تشکیل خانواده‌های پایدار و مستحکم تاکید کرد.

وی درادامه از برگزاری 16 ساعت آموزش اجباری برای جوانان خبرداد و افزود :جلسه نخست این دوره آموزشی را وزارت ورزش و جوانان برگزار خواهد کرد و جلسه دوم آنرا وزارت بهداشت اجرایی خواهد کرد.

امینی همچنین با بیان اینکه راه اندازی دفاتر ازدواج آسان یکی دیگر از برنامه‌های ما در این حوزه است، افزود: فاز نخست راه اندازی این دفاتر توسط وزارت علوم انجام خواهد شد.

وی مشوق‌های اقتصادی رامورد توجه قرار داد و با تاکید برانجام کار فرهنگی به منظور ایجاد انگیزه و ترغیب جوانان به امر ازدواج، اظهارداشت: برای دستیابی به این مهم باید آموزش‌های اساسی در بخشهای مختلف از جمله آماده سازی جوانان برای اداره یک زندگی مشترک مورد توجه قرار گیرد.

مدیر کل دفتر برنامه ریزی ازوداج و تعالی خانواده درادامه به سند تسهیل ازدواج اشاره کرد و با مهم خواندن آن اظهار داشت: دراین راستا باید برای هریک از دستگاه‌های مسوول وظایف تعریف شود تا هریک با آگاهی از مسوولیتهایشان دراین راستا برنامه ریزی کنند.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان با تاکید بر ضرورت برنامه ریزی در جهت توسعه ازدواج با هدف تحکیم بنیان خانواده به تدوین مشوقهای مختلف فرهنگی واقتصادی در سند تسهیل ازدواج اشاره کرد.

وی اشتغال پایدار، اهداء مسکن مهر ارزان قیمت به زوج‌های جوان و تسهیلات بانکی مناسب را بخشی از مواردی عنوان کرد که در سند تسهیل ازدواج پیش بینی شده است.

امینی دیگر برنامه‌های دفتر برنامه ریزی ازدواج وزارت ورزش و جوانان را تجلیل از برترین خادمان، خیران و فعالان ازدواج نام برد و گفت: 16 بهمن ماه مقارن با روز انقلاب اسلامی و سبک زندگی ، تجلیل از برترین خادمان و خیران ازدواج در ساختمان شماره یک وزارت ورزش و جوانان برگزار خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲۰
انتشار یافته: ۱۷
ترو خدا ما رو بزارین اول صف
حتی یک مورد از این مشوق ها در کشور ما وجود ندارد چطور این مطالب رو میفرمایند مسئولین؟
شرط اول ازدواج استقلال مالي واقتصادي يك جوان است كه اين امرمتاسفانه هرروز بدترميشود وشرط اصلي واوليه ازدواج بابدترشدن وضع اقتصادي مرم ازبين ميرود.آنهايي كه قبلا ازدواج كرده اند توش موندن كه با اين گرانيها چطورچرخ اقتصادي خانواده خودشان را بچرخانند چه برسد به جواني كه بيكاراست وپول توجيبي خودراهم پيدانميكند وازپدرش ميگيرد.تا زماني كه اوضاع به این شکل است با كاهش شديدجمعيت روبرو خواهيم شد.با حرف زدن هم نميشود مسله ازدواج را حل كرد
آیا شما تو ایران زندگی می کنید از وضعیت اشتغال اطلاع دارید؟ آیا کسی که کار نداره می تونه ازدواج کنه؟
سلام خواستم عرض کنم گردو دونه ای 250 تومنه انوقت ازدواج اسون چه جوریه ما که 26 سال پیش ازدواج کردیم موندیم
برای دریافت وام ازدواج از طریق سایت سامانه تسهیلات قرض الحسنه به یکی از شعب معرفی شدم، اما در کمال ناباوری با این جمله رئیس بانک مواجه شدم که در حال حاضر بودجه نداریم و اگر میخواهی باید چندین ماه در نوبت بمانی
دفاتر ازدواج آسان راه اندازی می شوند یا
دفاتر ازدواج، آسان راه اندازی می شوند!
یک وام ازدواج را 8 ماه طول می دهند طوری که طرف از گرفتنش پشیمان می شود آنوقت دم از ازدواج اسان می زنید.واقعا خنده دار است.از طلا گشتن پشیمان گشته ایم مرحمت فرموده مارا مس کنید.
با این اوضاع اقتصادی بد کنونی، 99 درصد ازدواجها به طلاق خواهد انجامید.
به سلامتی! مبارک باشه!
فقط مسئولین یادشون نره که دفاتر طلاق آسان را نیز راه اندازی نمایند!!
ازدواج موقت هم سنت رسول خداست,آنرا هم آسان کنید,به خدا قسم خدا و رسولش از تمام روانشناسها و ... بیشتر میفهمند,بفهمید.از این همه زنا که توی جامعه بیدلد میکند,ولله وبه لله بهتر است.حکم رسول خدا را حرام نکنید.
قرار بود برای یکی از دوستان 500 هزار تومان آب بخوره عروسیش اما دو میلیون دراومد اون هم با کمترین کیفیت. خیلی چیزها رو خودشون گذاشتن تا آبروشون بیشتر نره . چون کانون ازدواج اسان خیلی با کیفیت کم خدمات میداد . با خرجای دیگشون نزدیک شش میلیون یه شب عروسی آب خورد براشون!
با دفتر و کتاب مشکل حل نمیشه .
به سلامتي با تشكيل دفتر ازدواج آسان بالاخره مشكل ازدواج جوانان هم حل و فصل شد به افتخار عروس و دوماد....
عاقد : عروس خانم حاضرید با آقا داماد که ماهی 400 تومان می گیره ازدواج کنید.
عروس خانم : رفته تورم چک کنه
عاقد: عروس خانم برای بار دوم آیا حاضرید با آقا داماد که ماهی 400 تومان می گیره ازدواج کنید.
عروس خانم : رفته خط فقر رو چک کنه عاقد: عروس خانم برای بار سوم آیا حاضرید با آقا داماد که ماهی 400 تومان می گیره ازدواج کنید.
عروس خانم : با اجازه بزرگتره ، نه خیر
عروس خانم به عاقد: مگه دیونه شدم خودم و داماد را بیچاره کنم
شما اول بياين وام ازدواجتون رو درست كنيد يك ماهه علافيم هنوز خبري نيست!!!
من کارشناس نیستم و عادت هم ندارم مثل بعضی ها در مورد هر چه که پیش آید نظر بدهم صرفا به نظرم می رسد ازدواج آسان مثل درس خواندن شب امتحان است، مثل SCREEN SAVER است، با واقعیت های زندگی خیلی فاصله دارد.چون واقعیت این است که زندگی واقعا دشوار است و آدم باید آمادگیشو داشته باشه.بعدش میشه بچه دار شدن آسان و سرآخر هم می شه زندگی از هر جهت نابسامان.اونهایی که این طرح را می دهند فقط رو یک چیز متمرکزاند.... راهش این نیست.
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # ارتحال امام خمینی
وب گردی