بازدید 5809
۲

فوت یک مصدوم دیگر از تصادف سرویس معلمان

کد خبر: ۲۹۲۳۹۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۱ - ۰۸:۵۰ 19 December 2012
مدیر بیمارستان آیت‌الله کاشانی شهرکرد گفت: یکی از مصدومین تصادف هفته گذشته سرویس معلمان در محور بروجن - لردگان درگذشت.

هدایت الله گانی در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: خانم معصومه حیدری به دلیل مصدومیت شدید در ناحیه قفسه سینه و لگن در سانحه تصادف محور بروجن به لردگان در بخش ICU تحت مراقبت‌های ویژه قرار گرفت که متاسفانه دوشنبه درگذشت.

وي ادامه داد: بیمار پس از ۴ بار ایست قلبی و تنفسی به دلیل شکستگی‌های متعدد و مشکلات حاد ریوی جان باخت.

هدايت‌الله گاني در خصوص وضعیت سایر بیماران بستری در این بیمارستان افزود: دو تن دیگر از این مصدومین در بخش ICU تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارند که به دلیل جراحات شدید به ناحیه سر وضعیتشان غیرقابل پیش‌بینی است. همچنین دو بیمار بستری در بخش ارتوپدی نیز به دلیل شکستگی‌های متعدد تحت درمان هستند.

در اين تصادف كه هفته گذشته رخ داد، 2 دستگاه ميني‌بوس حامل معلمان با يك تانكر برخورد كرد كه در اين حادثه يك معلم زن و راننده ميني‌بوس درجا كشته شدند و نفرسوم نيز در بيمارستان درگذشت. 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۸
انتشار یافته: ۲
استفاده از معلمان بومی برای هر محل بسیاری از مشکلات موجود آموزش و پرورش را حل نموده و شاهد حوادث این چنینی نیز نخواهیم شد.
خانم بنده علی رغم اینکه شهر تبریز به رشته مورد تدریس وی نیاز فراوان دارد مجبور نمودند در محلی دور افتاده که حدود 3 ساعت از تبریز فاصله دارد تدریس نماید در حالیکه کودک شیرخواره خود را بغل نموده باید هر روز در برف و کولاک منطقه به آن محل رفت و آمد نماید.
لا اقل میتونستند بیارنشون توی بیمارستانهای مجهز تهران .
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # حج # رفح
وب گردی