بازدید 4787
۴

تصادف مینی بوس معلمان 30 کشته و زخمی داشت

کد خبر: ۲۹۰۶۸۲
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۱ - ۱۰:۵۰ 11 December 2012
 مدیرکل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری در خصوص تصادف صبح امروز مینی‌بوس حامل فرهنگیان گفت: این سرویس را معلمان شخصی اجاره کرده و بودند و با آموزش و پرورش قراداد ندارد.

علیرضا کریمیان، مدیرکل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: صبح امروز بر اثر تصادف مینی‌بوس حامل فرهنگیان که برای حضور در محل کار از شهرکرد به لردگان می‌رفتند، تصادف کردند که در این سانحه متأسفانه دو معلم و راننده جان خود را از دست دادند.
 
وی ضمن تسلیت به خانواده فرهنگیان، ادامه داد: از همان زمان وقوع حادثه، تیم‌هایی از آموزش و پرورش به محل حادثه اعزام شده و به کمک نیروهای امدادی پرداختند.
 
کریمیان افزود: تعدادی از این فرهنگیان دچار مصدومیت جدی نشدند و به زودی از بیمارستان مرخص خواهند شد.
 
وی درباره مینی‌بوس موردنظر نیز گفت: این مینی‌بوس قرارداد آموزش و پرورش نبوده است، بلکه فرهنگیان هم‌مسیر هرساله با توافق یکدیگر، سرویس رفت و آمد حود را هماهنگ می‌کنند.
 
به گزارس فارس، ساعت 6 و 45 دقیقه صبح امروز یک دستگاه مینی بوس حامل معلمان در محور شهرکرد ـ لردگان تصادف کرد که 2 معلم فوت کرده و مابقی مصدوم هستند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۵
انتشار یافته: ۴
چه خبره؟؟؟؟؟ مدام تصادف مدام آتش سوزی.... خدایا خودت رحم کن.
یه جوری میگه با ما قرارداد نداره انگار بقیه جاها برا معلمها سرویس میگیرند! اصلا تو آموزش پرورش سرویس رفت و آمد که اکثرشون هم مسیرشون روستاهای خارج شهره وجود خارجی داره؟
هر چی سنگه مال پای لنگه .
این معلمان همگی متاهل بودند و آنها را ملزم کرده بودند که حداقل 4 روز در هفته این مسیر خطرناک را طی کنند انگار با آنها لجبازی میکردند ..... وااسفا....
برچسب منتخب
# نمایشگاه کتاب # خداداد افشاریان # سد قیز قلعه سی # جلفا # ورزقان
وب گردی