بازدید 2654

تشکیل کمیته‌ بررسی آتش‌سوزی دبستان پیرانشهر

کد خبر: ۲۹۰۴۰۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۰ 10 December 2012
عضو هیات رئیسه مجلس از ماموریت ۳ تن از نمایندگان با حکم رئیس مجلس برای رسیدگی به وضعیت درمانی دانش‌آموزان حادثه دیده سانحه آتش‌سوزی دبستان پیرانشهر خبر داد.

جواد جهانگیرزاده در گفت‌ وگو با خانه ملت، افزود: دکتر علی لاریجانی طی حکمی به ۳ تن از نمایندگان مجلس ماموریت داد تا به بررسی وضعیت درمانی دانش‌آموزان حادثه دیده دبستان پیرانشهر بپردازند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: کمیته‌ای متشکل از رسول خضری نماینده پیرانشهر، عابد فتاحی نماینده ارومیه به سرپرستی شاهین محمدصادقی عضو هیات رئیسه مجلس و فوق تخصص جراحی پلاستیک، با حکم رئیس مجلس شورای اسلامی ماموریت یافتند برای بررسی وضعیت درمانی دانش‌آموزان حادثه دیده، روز سه‌شنبه هفته جاری ( ۲۱ آذر) به شهرهای تبریز و ارومیه سفر کنند.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه نمایندگان اعزامی از سوی رئیس مجلس شورای اسلامی، قرار است با خانواده های دانش‌آموزان آسیب دیده ملاقات و از حادثه‌دیدگان عیادت کنند، یادآور شد: این نمانیدگان همچنین قرار است با مسئولان محلی دیدار و گفت وگو داشته و گزارشی از علل این سانحه و آخرین وضعیت درمانی دانش‌آموزان آسیب دیده تهیه و در اسرع وقت به هیات رئیسه و صحن علنی مجلس ارائه کنند.     

گفتنی است روز گذشته وزیر آموزش و پرورش با حضور در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، گزارشی از تعداد مجروحان حادثه دیده در آتش‌سوزی مدرسه پیرانشهر اعلام کرد و افزود: ۱۵ نفر از حادثه دیدگان در تبریز و ۱۳ نفر در ارومیه بستری هستند.

عباس مقتدایی سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، هم روز گذشته با اعلام اینکه حال ۴ نفر از دانش‌آموزان وخیم گزارش شده است، گفت: متاسفانه یک نفر از دانش آموزان جان خود را از دست داد.

همچنین، در جلسه دیروز کمیسیون آموزش وتحقیقات مجلس، قرار شد  به دعوت این کمیسیون، جمعی از پزشکان متخصص جراحی زیبایی پلاستیک با همکاری وزارت آموزش وپرورش ترمیم و جراحی چهره دانش‌آموزان را به طور رایگان انجام دهند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی