بازدید 2194

نتايج کامل هفته يازدهم بوندس ليگا آلمان

کد خبر: ۲۸۴۵۹۹
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۱ - ۰۷:۳۰ 12 November 2012
هفته يازدهم بوندس ليگا با برگزاري ديدارهاي يک شنبه شب به پايان رسيد.

به گزارش افکارنیوز: هفته يازدهم بوندس ليگا با ديدار هاي يک شنبه شب به پايان رسيد و در اين هفته مدعيان اصلي اين فصل به برتري دست يافتند.

نتايج ديدارهاي هفته يازدهم:

ماينتس ۲ - ۱ نورنبرگ

در نخستين ديدار اين هفته ماينتس موفق شد در ادامه نتايج خوب خود از سد نورنبرگ عبور کند و با ۱۷ امتياز رتبه ۷ام جدول را از آن خود کرد.

شالکه ۲ - ۱ وردربرمن

شالکه موفق شد در ديداري دشوار و در حاليکه با يک گل از ميهمان عقب افتاده بود به برتري ۲ بر ۱ برسد گلزن کيرشني ها با اين برتري توانستند فاصله ي امتيازي با بايرن را حفظ کنند.

آوگسبورگ ۱ - ۳ بوروسيا دورتموند

بوروسيا دورتموند در هفته يازدهم بوندس ليگا ميهمان اوگسبورگ قعرنشين شاگردان يورگن کلوپ با برتري در اين ديدار و گلزني هاي لواندوفسکي موفق شدند با ۱۹ امتياز به مکان چهارم صعود کنند و در يک قدمي آينتراخت قرار گيرند

دوسلدورف ۱- ۱ هوفنهايم

فرايبورگ ۰ - ۰ هامبورگ

بايرن مونيخ ۲ - ۰ فرانکفورت

در مهمترين ديدار شنبه شب بايرن مونيخ ميزبان آينتراخت فرانکفورت بود باوارياييي ها در اين بازي به نظر خسته مي رسيدند با اين وجود توانستند در ديداري دشوار به برتري ۲ بر صفر مقابل فرانکفورت دست يابند تا با دهمين پيروزي خود در يازدهمين هفته ۳۰ امتيازي شده و به صدرنشيني خود ادامه دهد.

اشتوتگارت ۲ - ۴ هانوفر

جدال يک شنبه شب اشتوتگارت مقابل هانوفر يکي از نزديک ترين بازي هاي اين هفته بود دو تيم تنها با يک امتياز اختلاف رده هاي ۶ام و ۱۱ام جدول را در اختيار داشتند اشتوتگارت در خانه نتايج خوبي بدست آورده بود اما در عين ناباوري مقابل شاگردان اسلومکا شکست سنگيني پذيرفت تا با دو پله سقوط در مکان ۱۳ام جدول جاي گيرند.

گروترفورث ۲- ۴ مونشن گلادباخ

وولفسبورگ ۳ - ۱ بايرلورکوزن

وولفسبورگ پس از اخراج ماگات روندي صعودي را طي کرده است و در آنسوي ميدان بايرلورکوزن نيز شرايط خوبي را هفته هاي گذشته تجربه کرد آنها موفق شده بودند با برتري مقابل بايرن و ماينتس به رده چهارم صعود کنند اما اين ديدار شگفتي همگان را برانگيخت و وولفسبورگ در يا بازي برتر موفق شد سامي هوپيا و شاگردانش را با شکست بدرقه کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # حج # رفح