بازدید 12167
دیدار نهایی رده سنی امیدهای تور جهانی آلمان / عالمیان در رده دوم رنکینگ تورهای جهانی

عالمیان قهرمان تور جهانی پینگ پنگ آلمان شد

نوشاد عالمیان، نفر نخست پینگ‌پنگ ایران در دیدار نهایی رده سنی امیدهای تور جهانی آلمان موفق شد، حریف مصری خود را شکست داده و به عنوان قهرمانی دست یابد. عالمیان هفت بار با حریف مصری خود بازی کرده است که سهم نماینده کشورمان از این تعداد پنج پیروزی و دو شکست بوده است.
کد خبر: ۲۸۲۶۴۰
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۱ - ۰۲:۱۴ 04 November 2012
«نوشاد عالمیان»، نفر نخست پینگ پنگ ایران در دیدار نهایی رده سنی امیدهای تور جهانی آلمان موفق شد، حریف مصری خود را شکست داده و به عنوان قهرمانی دست یابد.

به گزارش «تابناک»، نوشاد عالمیان از ایران و عمر عصار از مصر در دیدار نهایی رده سنی امید تور جهانی پینگ پنگ آلمان امشب برابر هم به میدان رفتند که در این مصاف، نماینده کشورمان موفق شد با نتیجه چهار بر دو، حریف خود را شکست داده و عنوان قهرمانی را از آن خود کند؛ این دومین قهرمانی نوشاد عالمیان در رده سنی امید‌ها در تورهای جهانی سال ۲۰۱۲ است.

بنا بر این گزارش، عالمیان هفت بار با حریف مصری خود بازی کرده و سهم نماینده کشورمان از این تعداد پنج پیروزی و دو شکست بوده است.
نماینده ایران در این رقابت‌ها، روز شنبه پس از پیروزی بر حریف ژاپنی در نیمه نهایی مسابقات به فینال زیر ۲۱ ساله‌ها راه یافت.
 
عالمیان در مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها با نتیجه چهار بر دو، مقابل آسوکا ماچی از ژاپن پیروز و راهی فینال شد.
 
این پینگ پنگ باز آینده‌دار کشورمان در این مسابقه گیم‌های نخست (۱۱ – ۷) و پنجم (۱۱- ۹) را به حریف خود واگذار کرد، ولی در گیم‌های دوم (۱۱ – ۸)، سوم (۱۱ – ۹)، چهارم (۱۱– ۸) وششم (۱۱ - ۵) به پیروزی دست یافت.

گفتنی است، نماینده کشورمان پس از این مسابقات از هفدهم آبان در تور جهانی لهستان به مصاف حریفان خود می‌رود.

مسابقات تور جهانی آلمان از روز چهارشنبه گذشته به مدت چهار روز درشهر برمن آغاز شده است.

عالمیان در رده دوم رنکینگ تورهای جهانی

نوشاد عالمیان با قهرمانی در مسابقات زیر ۲۱سال تور جهانی آلمان به رتبه دوم رده‌بندی تورهای جهانی رسید.

نوشاد عالمیان با ۱۷۵۰ امتیاز از مسابقات کویت و کره جنوبی و قرار داشتن در رده نهم رتبه‌بندی تورهای جهانی به رقابت‌های آلمان رفت و با پیروزی بر رقیبان خود قهرمان این رقابت‌ها شد.

چن آن از چین تایپه، سیمون گایوزی از فرانسه، پاتریک فرانزیسکی از آلمان، فنگ چن از سنگاپور، کریستیان کارلسون از سوئد و یوتو موراماتسو از ژاپن شش بازیکنی هستند که پیش از برگزاری رقابت‌های آلمان در جدول رده‌بندی زیر ۲۱ سال امیدهای جهان از نوشاد عالمیان جلو‌تر بودند؛ اما شب گذشته عالمیان با قهرمانی در آلمان صاحب ۱۶۸۰ امتیاز شد و جمع امتیازات خود را به ۳۴۳۰ رساند.

پس از احتساب امتیاز مسابقات آلمان، چن آن از تایپه نفر نخست این رده بندی با توجه به حذف در مرحله یک هشتم نهایی و دریافت تنها ۵۳ امتیاز همچنان با ۴۴۱۸ امتیاز در صدر جدول قرار دارد، نوشاد عالمیان با ۳۴۳۰ امتیاز از رده نهم به رتبه دوم صعود کرده است. سیمون گایوزی از فرانسه که در رده دوم قرار داشت، تنها موفق به کسب ۵۳ امتیاز از مسابقات آلمان شد و با امتیاز ۳۲۴۱ به مکان سوم سقوط کرد. پاتریک فرانزیسکی از آلمان با ۲۹۸۱ امتیاز، یونگ سیک جونگ از کره جنوبی با ۲۹۱۸ امتیاز، فنگ چن از سنگاپور با ۲۸۳۳ امتیاز، کریستیان کارلسون از سوئد با ۲۲۶۸ امتیاز، یوتو موراماتسو و یودا جین هر دو از ژاپن به ترتیب با ۲۲۰۵ و ۲۰۴۰ امتیاز مکان‌های چهارم تا نهم جدول رده بندی را در اختیار دارند.

جدول نهایی بازیکنان راه یافته به فینال تورهای جهانی پس از مسابقات تورجهانی لهستان که از هفدهم تا ۲۱ آبان ماه در شهر پوزنان برگزار می‌شود منتشر خواهد شد.

مسابقات فینال تورهای جهانی سال ۲۰۱۲ روزهای شانزدهم تا نوزدهم آذر ماه در شهر هانگ ژویو چین برگزار می‌شود و هفت بازیکن بر‌تر زیر ۲۱ سال جهان به همراه یک بازیکن از میزبان و شانزده بازیکن بر‌تر بزرگسالان در فینال تورهای جهانی شرکت می‌کنند.

فینال تورهای جهانی دارای رنکینگ جهانی و یک میلیون و شانزده هزار دلار جایزه نقدی است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۱۲
افرین به این پیروز مرد ایرانی
درود بر شير مرد مازندراني .پاينده باد بابلي ريكا.
آفرین دلاور
درود بر نوشاد عالميان
قهرمان نوشاد، دمت گرم و سرت خوش باد
زنده باد
جایزه این قهرمان چقدر است ؟
بیست میلیون بهش می دهند! یا چون فوتبالی نیست و انگیزه لازم نداره به یک تقدیر نامه سر و ته مساله را هم می آورند!!!!!!!!
باور نکردنیه...تبریک
ببينيم حالا كسي پيدا ميشه تحويلش بگيره‏،يا انگيزه ي اين يكي رو هم مي خشكونند!
زنده باد
مرسی نوشاد عالمیان
به جامعه ورزشکاری مازندران تبریک می گم
آفرين و دست پدر و مادرش هم درد نكنه كه مسلماً براش زحمت زيادي كشده ان. فراموش نكنيم كه اينها تك استعدادهايي هستند كه به همت خانواده هاشون بارور مي شن و هيچ ربطي به برنامه ريزي و صرف بودجه ي دولتي ندارن.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر
آخرین اخبار
وب گردی