بازدید 12292
جام جهانی فوتسال - تایلند

حاشیه بازی ایران و اسپانیا

کد خبر: ۲۸۲۴۶۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۱ - ۲۱:۰۸ 02 November 2012
 دیدار تیم ملی فوتسال ایران برابر تایلند در شرایطی برگزار شد که رئیس کمیته فوتسال ایران خواستار تبریک فیفا به اسپانیای ها شد.
 
به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم های ملی فوتسال ایران و اسپانیا در هفتمین دوره جام جهانی در شرایطی با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید که ملی پوشان ایران نیمه اول را 2 بر صفر به حریف واگذار کرده بودند.
 
حواشی دیدار تیم‌های ملی فوتسال ایران و اسپانیا به شرح زیر است:
* ملی پوشان فوتسال ایران برای دیدار با اسپانیا ساعت 18 روز جمعه (به وقت محلی) هتل هیلتون شهر بانکوک را به مقصد ورزشگاه هومارک ترک کردند و ساعت 19 و 20 دقیقه به ورزشگاه رسیدند.
 
* بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران زودتر از اسپانیایی ها به سالن هومارک رسیدند.
 
* علی صانعی، سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان، "خسوس کاندلاس" و کمال سیف زودتر از تیم به سالن هومارک رفته و بازی تیمهای مراکش و پاناما را به تماشا نشستند. این دو تیم که همگروه تیم ملی فوتسال کشورمان هستند در روزهای آینده با شاگردان صانعی روبه رو می شوند.
 
* بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران دقایقی از بازی تیمهای فوتسال مراکش و پاناما را تماشا کردند.
 
* علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال و شهرزاد مظفر از تماشاگران ویژه دیدارهای گروه دوم مسابقات فوتسال جام جهانی 2012 بودند.
 
* پیش از آغاز بازی از اسکوربورد تصاویری از جام‌های جهانی قبلی پخش شد.
 
* بازیکنان تیم ایران پیش از آغاز بازی حلقه اتحاد تشکیل داده و با فریاد یا امام رضا (ع) به زمین رفتند.
 
* کادر فنی و مربیان تیم ملی فوتسال اوکراین از تماشاگران ویژه این بازی بودند.
 
* ایرانیان حاضر در سالن که در جمع آنها تماشاگران تایلندی نیز دیده می شد در جریان بازی به شدت تیم کشورمان را تشویق کردند. در جریان بازی آنها به گونه ای تیم ایران را تشویق می کردند که انگار شاگردان صانعی میزبان هستند.
 
* علی کفاشیان در پایان این دیدار از بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران تشکر کرد.
 
* یکی از مسئولان فدراسیون بین اللملی فوتبال – فیفا – در پایان دیدار ایران و اسپانیا نزد عباس ترابیان آمد تا به وی به خاطر تساوی برابر اسپانیا تبریک بگوید. ترابیان ضمن تشکر از این مسئول فیفا به وی گفت که باید به اسپانیایی ها تبریک بگویید نه ایران!

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# انتخابات # تایید صلاحیت # مسعود پزشکیان # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # محمدباقر قالیباف # انتخابات ریاست جمهوری