بازدید 5853

عامل قتل دکه دار! مراقصاص کنيد

کد خبر: ۲۷۴۶۱۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۱ - ۰۸:۲۵ 25 September 2012
جواني که به خاطر خوردن يک سيلي متصدي يک دکه روزنامه فروشي را با ضربات چاقو از پا درآورده بود صبح ديروز محاکمه شد و از قضات دادگاه کيفري خواست حکم قصاص او را صادر کنند.
 
به گزارش خراسان، چندي قبل پسر جواني به کلانتري آزادي رفت ومدعي شد شب گذشته روزنامه فروش محله شان در خيابان کارون را با ضربات چاقو کشته است. اين جوان به نام امين گفت شب گذشته مرد روزنامه فروش به نام ميرفياض به او سيلي محکمي زده و باعث عصبانيت اش شده و او هم با ۵ ضربه چاقو جانش را گرفته است.به اين ترتيب پرونده اتهامي وي با صدور قرار مجرميت و کيفرخواست به شعبه ۷۴ دادگاه کيفري استان ارجاع شد و صبح ديروز امين پاي ميز محاکمه ايستاد.در ابتداي جلسه نماينده دادستان و اولياي دم خواستار قصاص امين شدند.

سپس امين در دفاع از خود گفت: من با ميرفياض اختلافي نداشتم و دليلي نداشت که بخواهم او را بکشم. چند روز قبل از حادثه يکي از دوستانم چند کارت شارژ از دکه مقتول سرقت کرد و او مي خواست از دوستم شکايت کند اما من پادرمياني کردم تا از دوستم شکايت نکند. چند روز بعد در حالي که قرص ترامادول و ديازپام خورده و گيج بودم از مقابل دکه روزنامه فروشي عبور مي کردم که ميرفياض به طرفم آمد و ناگهان سيلي محکمي به صورتم زد. من هم که حال خوشي نداشتم با چاقويي که در جيبم بود ۵ ضربه به گردنش زدم و فرار کردم. فرداي آن روز وقتي فهميدم مرد روزنامه فروش مرده است به کلانتري رفتم و خودم را تسليم کردم.

امين ادامه داد: مي دانم که مستحق قصاص هستم و از قضات مي خواهم حکم قصاصم را صادر کنند.در پايان اين جلسه ۵ قاضي شعبه ۷۴ وارد شور شدند و به زودي نظر خود را در اين باره اعلام مي کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی