بازدید 1901
یوسفیان ملا :

برگزاري اجلاس عدم تعهد خنثي كننده توطئه‌هاست

کد خبر: ۲۶۸۹۵۴
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۲:۳۳ 30 August 2012
نماينده مردم آمل در مجلس شوراي اسلامي گفت: برگزاري اجلاس جنبش عدم تعهد در تهران مقابله‌اي است در برابر تلاش دشمنان براي به انزوا كشيدن جمهوري اسلامي و تحريم‌هاي يك جانبه عليه كشورمان.
 
به گزارش ایسنا، عزت الله يوسفيان ملا، نماينده مردم آمل در مجلس شوراي اسلامي اظهار داشت: اصل برگزاري اجلاس عدم تعهد بستر مناسبي است جهت تجديد روابط متقابل و ميثاق‌هاي بين المللي و خنثي كننده توطئه‌ها و كارشكني‌هاي مستكبران خواهد بود.
 
وي برگزاري اين اجلاس مهم در كشورمان را نقطه عطفي در تاريخ مناسبات ديپلماتيك ايران دانست و گفت: مسئله مهم ديگري كه در حاشيه برگزاري اجلاس قابل توجه خواهد بود مذاكرات رودررو و سازنده با عالي ترين مقامات و شخصيت‌هاي برجسته جهان است.
 
يوسفيان افزود: انجام چنين مذاكراتي كه در مناسبات بين المللي و تحكيم روابط بين كشورها بسيار تاثيرگذار است ، كم اتفاق مي‌افتد و از اين منظر فرصت مغتنمي براي جمهوري اسلامي ايران محسوب مي‌شود.
 
نماينده مردم آمل اظهار داشت: بي ترديد برگزاري اجلاس جنبش عدم تعهد در كشورمان خنثي كننده بسياري از توطئه‌ها خواهد بود و ما آن را به فال نيك مي‌گيريم.
 
وي خاطرنشان کرد: اميدواريم مسوولين با برداشت مناسب از اين رويداد تاريخي، بهره گيري لازم را در جهت منافع نظام و مردم انجام دهند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی