بازدید 2584
موسوی اصل تاکید کرد:

جلوگیری‌از خسارت‌زلزله‌در‌گرو ترمیم‌بافت‌های فرسوده

کد خبر: ۲۶۶۷۶۱
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۳:۵۸ 21 August 2012
نماینده مردم گرمی در مجلس، بیان کرد: جلوگیری از خسارت ناشی از زلزله در گرو ترمیم بافت‌های فرسوده کلان شهرهایی همچون اردبیل و شهرستان های اطراف آن و روسناها تمامی نقاط کشور است و این در حالی که زلزله از جمله بلایای طبیعی است که امکان رخ دادن آنها در کشور و استان ما وجود دارد و به همین علت دولت باید با برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و درازمدت به فکر کاهش خسارات ناشی از آنها بود.

میرقسمت موسوی اصل در گفت‌وگو با خانه ملت، افزود: برای جلوگیری از خسارت زلزله، باید یک برنامه‌ریزی استراتژیک و راهبردی داشته باشیم تا بتوانیم تمامی کاستی‌های ایمنی ساختمان‌ها را برطرف کنیم.

نماینده مردم گرمی درمجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: با سرمایه گذاری اقتصادی و عمرانی در مناطق محروم می‌توان بسیاری از مشکلات اشتغال این مناطق را رفع و از رشد بافت فرسوده  در کلان شهری همچون شهراردبیل جلو گیری کرد.

وی ادامه داد: بلایای طبیعی اجتناب ناپذیرند، چون از حوزه اختیار و اراده بشر خارج هستند، اما می‌توان با یک مدیریت کارآمد و برنامه‌ریزی آثار و تبعات این بلایای طبیعی را کاهش داد.

موسوی اصل افزود: بافت فرسوده شهری، نبوده تجهیزات دوعاملی هستند که باید در تهران به سرعت ترمیم شوند زیرا این دوعامل محوراصلی خدمات رسانی در زمان زلزله به شمار می آیند.

عضوکمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس یاد آورشد:‌ برای جلوگیری از خسارت زلزله، باید یک برنامه‌ریزی جامع داشته باشیم تا بتوانیم تمامی کاستی‌های ایمنی ساختمان‌ها را برطرف کنیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # حج
وب گردی