بازدید 2151
جعفرپور با اشاره به زلزله شمال غرب کشور:

جامعه هنری نقش کمرنگی با زلزله‌زدگان ایفا کرد

کد خبر: ۲۶۶۴۸۷
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۹ 20 August 2012
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس افزود: حضور هنرمندان در واقعه زلزله شمال غرب کشور کافی نیست و نیاز است تا این عزیزان گام بلندتری در جهت ابراز همدردی با زلزله زدگان شمال غرب کشور بردارند.

جمشید جعفرپور در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به حضور کمرنگ جامعه هنری در ابراز همدردی با زلزله زدگان شمال غرب کشور گفت: ملت ایران از جامعه هنری انتظاری بیش از این ها را داشتند .قشر هنر مند نتوانست به این انتظارات پاسخی مثبت دهد ، در حالی که نیاز بود تا  واکنش در خور شایسته را از آنها مشاهده می کردیم.

نماینده مردم لارستان، خنج،گراش در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این چند روز که از زلزله شمالغرب کشور می گذرد ،هنرمندان در تلاش بودند که بتوانند با فعالیت های مختلفی همدردی خود را به زلزله زدگان کشور ابراز دارند ،ولی با  وجود این می توان گفت که این اقدامات کمتر از آن چیزی بود که مردم از جامعه هنری انتظار داشتند.

این نماینده مردم در مجلس نهم با ابراز خرسندی از اقدامات ورزشکاران کشور افزود: خوشبختانه حضورپررنگ ورزشکاران در این راستا باعث مباهات جامعه ورزشی بود که بدون شک این امر به دیدگاه مثبت ملت ایران به جامعه ورزشی کشور کمک می کند.

وی تصریح کرد: برخی از  خالقان آثار هنری می توانند با فروش اثر هنری خود،  درآمد آن را به زلزله زدگان هدیه کنند و بدین ترتیب می توانند ماندگارترین اقدام را در کارنامه هنری خود به ثبت برسانند.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت:هنرمندان هنرهای نمایشی نیز می توانند با اجرای نمایش های مختلف، ابراز همدردی و حس انسان دوستی را در مخاطبین خود ایجاد کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری