بازدید 1703
گزارش رييس مجلس شوراي اسلامي پس از بازديد روز گذشته

مشاهدات لاريجاني از مناطق زلزله‌زده

رييس مجلس شوراي اسلامي، به كميسيون بهداشت مجلس مأموريت داد كه بر عملكرد وزارت بهداشت درباره خدمات‌رساني به مردم زلزله‌زده نظارت داشته باشد.
کد خبر: ۲۶۵۶۰۴
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۰:۳۲ 15 August 2012

رييس مجلس شوراي اسلامي در نشست غيرعلني از بازديد خود از مناطق زلزله‌زده استان آذربايجان شرقي به نمايندگان گزارش داد.

به گزارش «تابناک»، علی لاریجانی پیش از آغاز نشست علنی امروز مجلس، در جلسه‌ای غیرعلنی به نمایندگان توضیحاتی درباره بازدید از مناطق زلزله‌زده در استان‌های شمال غرب کشور داد.

بنا بر این گزارش، روز گذشته، لاریجانی به همراه ده نماینده استان آذربایجان شرقی، از مناطق زلزله‌زده بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند کمک‌رسانی و بازسازی این مناطق قرار گرفت.

در این باره، رییس مجلس شورای اسلامی، به کمیسیون بهداشت مجلس مأموریت داد که بر عملکرد وزارت بهداشت درباره خدمات‌رسانی به مردم زلزله‌زده نظارت داشته باشد.

این گزارش همچنین آورده است، صبح امروز،  علی لاریجانی در نشست علنی مجلس با ارائه گزارشی از بازدید روز گذشته خود از مناطق زلزله‌زده در آذربایجان شرقی، گفت: روز گذشته  به نیابت از نمایندگان و به همراه برخی از همکاران، از مناطق زلزله‌زده در استان آذربایجان شرقی بازدید و از نزدیک وضع هموطنان را بررسی کردیم.

وی تصریح کرد: خوشبختانه تلاش‌های اولیه نجات مصدومین و اسکان مردم از سوی ستاد مدیریت بحران، سازمان هلال‌احمر و دیگر دستگاه‌ها نسبتا به خوبی انجام شده که البته نقایص کمی در مورد کمبود چادر و امکانات سرویس بهداشتی و حمام دیده می‌شد.

رییس مجلس شورای اسلامی همچنین خاطرنشان کرد: مسأله مهمتر، روشن کردن وضعیت مردم منطقه از نظر اسکان با توجه به فصل سرماست که یکی از دغدغه‌های مهم است و باید ساماندهی مراکز روستاییان با تقسیم کار مناسب انجام گیرد.

لاریجانی افزود: این موضوع در ستاد مدیریت بحران نیز بحث و بررسی شده و دولت نیز تدابیر لازم را اندیشیده است که امیدواریم هر چه زودتر گزارش کمیسیون عمران در این زمینه تهیه شده و پیگیری‌های لازم انجام شود.

وی همچنین به کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی مأموریت داد که بر عملکرد وزارت بهداشت در خصوص ارائه خدمات مستمر نظارت داشته باشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
آخرین اخبار
وب گردی