بازدید 2112

این چینی ۳۵ساله در پی طلای چهارم المپیک

چین ۳۲ مدال از ۳۷ مدال طلا و ۶۰ مدال از مجموع ۱۵۵ مدال را از زمان معرفی این ورزش به بازی های المپیک تابستانی در سال ۱۹۸۸ به دست آورده و قدرت بی رقیب در تنیس روی‌میز محسوب می شود.
کد خبر: ۱۲۳۷۴۲۷
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۳ 15 May 2024

این چینی ۳۵ساله در پی طلای چهارم المپیک

اسطوره تاریخ تنیس روی میز، یک شانس دیگر برای کسب طلای المپیک خواهد داشت. مالانگ از سال 2011 بین سه نفر اول رنکینگ جهانی قرار دارد و حالا در آستانه چهارم المپیک است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ حضور ما لانگ در تیم تنیس روی میز چین برای المپیک پاریس قطعی شد. این بازیکن ۳۵ ساله حالا شانس دارد در چهارمین المپیک متوالی خود طلا کسب کند و بی رقیب‌تر از هر زمان دیگری شود.

به نوشته الجزیره، ما لانگ چینی که از او به عنوان اسطوره تنیس روی میز یاد می‌شود، با وجود اینکه از شانس کسب سومین عنوان متوالی انفرادی خود محروم شد، شانس کسب مدال طلای المپیک پاریس را (در بخش تیمی) در ماه آگوست خواهد داشت.

قهرمان چهارده دوره جهان، در هر سه بازی دوره قبلی خود در المپیک و مسابقات تیمی قهرمان شده است تا موفق‌ترین بازیکن تنیس روی میز تمام دوران شناخته شود. 

وانگ چو کین و فن ژن دونگ که در فینال توکیو به ما لانگ باخت، نماینده‌های چین برای مسابقات انفرادی معرفی شدند. انجمن تنیس روی میز چین (CTTA)  نیز ترکیب تیمی این کشور را برای المپیک اعلام کرد که نام ما لانگ در آن به چشم می خورد.

چین ۳۲ مدال از ۳۷ مدال طلا و ۶۰ مدال از مجموع ۱۵۵ مدال را از زمان معرفی این ورزش به بازی های المپیک تابستانی در سال ۱۹۸۸ به دست آورده است و قدرت بی رقیب در تنیس روی‌میز محسوب می شود. 

مسابقات تنیس روی میز المپیک ۲۰۲۴ از ۲۷ جولای تا ۱۰ آگوست در سالن پاریس پورت دو برگزار می‌شودو نوشاد عالمیان از ایران نیز امیدوار به کسب سهمیه و شرکت در این رقابت مهم است. 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # حج # رفح
وب گردی