بازدید 15400
پرویز شیخ‌طادی در گفت‌و‌گو با فارس عنوان کرد

جواب «300» را با 350 باید داد

کد خبر: ۲۶۱۴۸۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۵ 29 July 2012
کارگردان فیلم سینمایی «روزهای زندگی» گفت: جواب فیلم «300» را باید با 350 داد‌، جواب این فیلم را نمی‌توان با کاری مانند «لاله» داد.

«پرویز شیخ‌طادی» کارگردان در گفت‌و‌گو با فارس درباره تولید فیلم سینمایی «لاله» و در تقابل با فیلم‌های ضد ایرانی از جمله «300» گفت: جواب فیلم «300» را باید با 350 داد‌. جواب این فیلم را نمی‌توان با کاری مانند «لاله» داد. این فیلم عدد کوچکی برای تقابل با فیلم «300» است. «300» اصلا بحث فرهنگی دیگری است. این فیلم ریشه‌های ایرانی پیش از اسلام را هم می‌زند و فیلم به گونه‌ای ایران را هدف قرار داده است که این قوم از بدو به وجود آمدن این تمدن ایرانی را مورد هدف قرار داده است.

کارگردان «شکارچی شنبه» در ادامه توضیح داد: فیلم «300» ایران بدون اسلام و ایران یکتا رست را هم متهم به خشونت، ترور و تجاوز می‌کند، به دور از اصول و اسلوب انسانی. به همین دلیل جواب چنین آثاری که قسمت بعدی‌ آن هم شنیده می‌شود که در حال ساخت است را نمی‌توان با فیلم «لاله» داد.

وی در ادامه گفت: موضوع فیلم «لاله» متفاوت است و نمی‌تواند پاسخگوی جنگ نرم باشد. تولید فیلم‌هایی مانند «300» یک نبرد است و این اثر دیگری است که برای مقابله با این جنگ طراحی نشده و اصلا ربطی به یکدیگر ندارد.

به گزارش فارس، فیلم سینمایی «لاله» به کارگردانی اسدالله نیک‌نژاد قرار است با حمایت سازمان سینمایی با بودجه 7 ملیارد تومانی درباره «لاله صدیق» ساخته شود.

لاله صدیق قهرمان زن اتومبیلرانی است که به جرم دوپینگ یک سال محرومیت در پرونده کاری دارد.

اسدالله نیک‌نژاد کارگردان ایرانی است که سال‌ها در هالیوود به سر می‌برده، با حضور در ایران قرار است این پروژه جنجالی را بسازد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار