بازدید 17436
۹
اتحادیه اروپا خطاب به مقامات رژیم اسرائیل

حزب‌الله گروهی تروریستی نیست

ماجرا از آنجا آغاز شد که وزیر خارجه رژیم اسرائیل، در نامه‌ای به وزرای خارجه کشور‌های اروپایی نوشت: دیگر هنگام آن رسیده است که نام حزب‌الله لبنان در فهرست گروه‌های تروریستی قرار بگیرد.
کد خبر: ۲۶۰۴۲۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۶ 25 July 2012
اتحادیه اروپا درخواست رژیم اسرائیل، مبنی بر قرار گرفتن نام حزب‌الله در فهرست گروه‌های تروریستی این اتحادیه را رد کرد. به گفته وزیر خارجه قبرس ـ که کشورش رئیس دوره‌ای اتحادیه اروپاست ـ کشورهای اروپایی چنین مسأله‌ای را نپذیرفته‌اند.
 
به گزارش «تابناک»، خبرگزاری فرانسه روز سه‌شنبه به نقل از اتحادیه اروپا اعلام کرد، درخواست [رژیم] اسرائیل مبنی بر قرار گرفتن نام گروه حزب‌الله لبنان در فهرست گروه‌های تروریستی این اتحادیه را رد کرده است.
 
بنا بر این گزارش، این درخواست از سوی «آویگدور لیبرمن»، وزیر خارجه رژیم اسرائیل به اتحادیه اروپا فرستاده شده بود.

وزیر خارجه رژیم اسرائیل، روز سه‌شنبه در دیدار سالانه خود با وزیران خارجه برخی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا اعلام کرد: هنگام آن رسیده است که نام حزب‌الله لبنان در فهرست گروه‌های تروریستی این اتحادیه قرار گیرد.
 
در همین حال، روز سه شنبه (۲۴ ژوئیه) «ایراتو کوزاکو مارکولیس»، وزیر خارجه قبرس که کشورش ریاست دوره‌ای اتحادیه اروپا را بر عهده دارد، در ارتباط با رد این درخواست در بروکسل گفت: «اجماعی برای قرار گرفتن نام گروه حزب‌الله لبنان در فهرست گروه‌های تروریستی اتحادیه اروپا وجود ندارد».
 
مارکولیس تأکید کرد: این گروه به عنوان حزبی فعال در سیاست‌های لبنان نقش‌آفرینی می‌کند.
 
از سوی دیگر، سخنگوی وزارت خارجه رژیم اسرائیل نیز اعلام کرده است، اسرائیل سال‌هاست که اطلاعات لازم مبنی بر دست‌ داشتن حزب‌الله لبنان در عملیات تروریستی را در اختیار اتحادیه اروپا گذاشته، ولی به ظاهر این اطلاعات، اطلاعاتی پذیرفته شدنی نبوده است.
 
سخنگوی وزارت خارجه رژیم اسرائیل همچنین درباره دلایل مخالفت برخی از اعضای اتحادیه اروپا با قرار گرفتن نام حزب‌الله در فهرست گروه‌های تروریستی این اتحادیه افزود: «هرچند برخی از کشورهای عضو در اتحادیه اروپا، مستندات ما را می‌پذیرند، با این حال بنا به دلایل سیاسی، موافق گنجاندن نام حزب‌الله در فهرست گروه‌های تروریستی نیستند».
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۸
انتشار یافته: ۹
نیرویی که ازتمامیت ارضی کشورخودش دفاع می کنه تروریست نیست تروریست انهایی هستند که توروزروشن جوانان دانشمندروبه جرم علمشان وخدمت به کشورشان به شهادت می رسانند.
تروريست خود اسراييل است
ایناواقعا کار دیگه ای ندارن صبح تا شب نشستن فقط کشورهای دیگه رو به این چیز واون چیزمتهم میکنن؟؟؟؟؟!!!!!
تروريست تويي! اشغالگر
تو را به خدا اينقدر اسم اين دولت جعلي رو تو اين گزارشات نيارين آدم حالش بهم ميخوره بابا از اين اسرائيل جنايت كار
سلام و درود فراوان بر سید بزرگوار سید حسن نصرالله
حزب الله پیروز است، خدا پیروزی سربازانش را تضمین کرده، سربازان خدا در هر حال پیروزند.
بسیار بدی کردید و دیدید ثمرش را خوبی چه بدی داشت که یک بار نکردید. حزب الله حافظ منافع تمام انسانهای خدا ترس روی کره زمین است و حتی برای دشمنان نیز دعای خیر و هدایت خواستار است.
اتحادیه اروپا هم اگرچه به نوعی تحت نفوذ اشغالگران قدس شریف است، اما بدش نمی آید که نیروی بازدارنده ای در مقابل تمامیت خواهی های اشغالگران صهیونیست وجود داشته باشد.
عجب رویی دارن!!
خودشون ترور می کنند آشکارا هم میگن
اونوقت به بقیه می گن تروریست
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست