بازدید 8723

پيام صالحي به سیدحسن نصرالله

وزير امور خارجه كشورمان در اين پيام ضمن تبريك پيروزي بزرگ مقاومت اسلامي لبنان بر اشغالگران صهيونيست در جنگ 33 روزه كه به شكست خفت بار غاصبان صهيونيست انجاميد، اظهار كرد: بي‌شك اين پيروزي فتح الفتوح مقاومت و مايه عزت و سربلندي جهان اسلام است و نقطه عطفي در تاريخ مبارزات مسلمانان بر ضد دشمن غاصب به شمار مي‌رود.
کد خبر: ۲۵۹۰۳۶
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۱ - ۱۸:۰۴ 18 July 2012
غضنفر ركن‌آبادي، سفير ايران در لبنان در ملاقات با سيد حسن نصرالله دبيركل حزب الله، پيام كتبي دكتر علي اكبر صالحي، وزير امور خارجه كشورمان به مناسبت سالروز پيروزي مقاومت در جنگ 33 روزه را تقديم وي كرد.

به گزارش ايسنا، وزير امور خارجه كشورمان در اين پيام ضمن تبريك پيروزي بزرگ مقاومت اسلامي لبنان بر اشغالگران صهيونيست در جنگ 33 روزه كه به شكست خفت بار غاصبان صهيونيست انجاميد، اظهار كرد: بي‌شك اين پيروزي فتح الفتوح مقاومت و مايه عزت و سربلندي جهان اسلام است و نقطه عطفي در تاريخ مبارزات مسلمانان بر ضد دشمن غاصب به شمار مي‌رود.

وزير امور خارجه كشورمان با اشاره به كور شدن چشم فتنه در جريان جنگ 33 روزه گفت: يقينا اين پيروزي ميراث ارزشمند امام خميني (ره) و مرهون رهبري داهيانه مقام معظم رهبري و فداكاري رهبري و جوانان عزيز حزب الله و مقاومت اسلامي لبنان و خون‌هاي پاك شهيدان و صبوري خانواده‌هاي معزز و معظم آن‌هاست.

سيد حسن نصرالله، دبيركل حزب الله لبنان نيز با تبريك متقابل به ملت عزيز ايران افزود: بدون شك ايستادگي رهبري و ملت عزيز و غيور جمهوري اسلامي ايران در كنار ملت لبنان، نقش به‌سزايي در اين پيروزي داشته و رهنمودهاي حكيمانه مقام معظم رهبري، راهگشاي بسياري از مشكلات بوده است.

متن كامل پيام بدين شرح است:

« حضرت حجت الاسلام و المسلمين جناب آقاي سيد حسن نصرالله

دبيركل محترم حزب‌الله لبنان

سلام عليكم،

تبريكات اينجانب را به‌مناسبت فرا رسيدن سالگرد پيروزي بزرگ مقاومت اسلامي لبنان بر اشغالگران صهيونيست در جنگ 33 روزه كه به شكست خفت‌بار غاصبان صهيونيست انجاميد، پذيرا باشيد.

بي‌شك اين پيروزي فتح الفتوح مقاومت و مايه عزت و سربلندي جهان اسلام است و نقطه‌عطف تاريخ مبارزات مسلمانان بر ضد دشمن غاصب به‌شمار مي‌رود.

يقيناً اين پيروزي ميراث ارزشمند امام خميني(ره) و مرهون رهبري‌هاي داهيانه حضرت آيت الله العظمي امام خامنه‌اي (حفظه الله)، فداكاري‌هاي رهبري و جوانان حزب‌الله و مقاومت اسلامي لبنان، خون‌هاي پاك شهيدان عزيز مقاومت و صبوري خانواده‌هاي معزز و معظم ايشان است.

مقاومت و مردم لبنان در جريان جنگ 33 روزه چشم فتنه را كور كردند و درس عبرتي فراموش‌نشدني به دشمنان داده و آنان را از دستيازي به لبنان بازداشتند.

بي‌ترديد اين پيروزي ان‌شاء‌الله مقدمه پيروزي‌هاي ديگر مقاومت در آينده خواهد بود.

با اغتنام فرصت، از خداوند متعال عزت و سربلندي مردم عزيز لبنان و مقاومت اسلامي را مسألت مي‌كنم.

علي‌اكبر صالحي

وزير امور خارجه جمهوري اسلامي ايران»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار