بازدید 7445

استیضاح وزیر صنعت کلید خورد

نماینده مردم سرپل ذهاب، قصرشیرین و گیلان غرب بیان داشت: استیضاح وزیر حتمی است و نمایندگان مجلس به هیچ عنوان از این مسئله عقب نخواهند نشست.
کد خبر: ۲۵۹۸۰۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۶:۴۴ 22 July 2012
نماینده مردم سرپل ذهاب، قصرشیرین و گیلان غرب گفت: به دلیل ناتوانی وزارت صنعت، معدن و تجارت در کنترل بازار و تنظیم قیمت ها، امروز استیضاح غضنفری را در مجلس کلید زدم که پس از امضاء نمایندگان روز سه شنبه به هیئت رئیسه مجلس تقدیم می شود.

فتح الله حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: به دلیل ناتوانی وزیر صنعت، معدن و تجارت در کنترل بازار امروز تصمیم به استیضاح وزیر بازرگانی گرفتیم.

وی گفت: ارتباط دادن گرانی ها به مسئله تحریم اقتصادی ایران یک بهانه است چون این موضوع مربوط به امروز و دیروز نیست و 33 سال است که تحریم علیه نظام اسلامی وجود دارد.

حسینی اضافه کرد: ما اکنون به عنوان نمایندگان مردم وظیفه داریم که به این مسئله مهم رسیدگی کنیم چون فشار گرانی و عدم ثبات در بازار برای مردم پذیرفتنی نیست.

نماینده مردم سرپل ذهاب، قصرشیرین و گیلان غرب بیان داشت: استیضاح وزیر حتمی است و نمایندگان مجلس به هیچ عنوان از این مسئله عقب نخواهند نشست.

وی تصریح کرده کرد: امروز که مسئله استیضاح را مطرح کردم با استقبال نمایندگان مواجه شد و اعلام می کنم که از استیضاح وزیر کوتاه نخواهم آمد.

حسینی گفت: عقب نشستن از استیضاح وزیر تنها با برگشتن بازار به حالت اولیه امکان پذیر است.

وی در پایان تأکید کرد: جمع آوری امضا از نمایندگان شروع شده و استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت، سه شنبه به هیئت رئیسه مجلس تقدیم می شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# نمایشگاه کتاب # خداداد افشاریان # سد قیز قلعه سی # جلفا # ورزقان
وب گردی