بازدید 6296

دیگر نمی خندیم آقای کفاشیان

کد خبر: ۲۵۲۶۱۵
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۱ - ۲۱:۴۹ 20 June 2012
باید در روزهای یورو 2012 از خود سئوال کنیم ایا رئیس فوتبال ما از تماشای یک بازی اروپایی لذتی می برد؟ آیا او اصلا دل در گروی تیمی یا بازیکنی دارد؟
به گزارش گل - آنچه که خواهید خواند قسمتی از مصاحبه رئیس فدراسیون فوتبال است که با ایسنا انجام شده است. حرفهایی که آینه فدراسیونی است باید اتاق فکر فوتبال ایران باشد... که  البته ابدا نیست.

علی کفاشیان که انتخابش با شرایط تحمیلی وزارت ورزش با استقبال شدید جامعه فوتبال توام شد همچنان همانی است که بود ؛ سطحی ، فاقذ استراتژی مدیریتی و البته همچنان بذله گو. اما کاش یک بار این خنده ها از پس موفقیتی روی لب ما نقش ببندد نه از سر تفنن رئیسی که کاش انگیزه  واقعی اش از ریاست فدراسیون فوتبال را بدانیم.

بخوانید. شایدشما هم با ما هم عقیده باشید: 

 
واقعا بي‌ ام و مي‌دهند؟ به ما هم بدهند سوار مي‌شويم!

 
 رييس فدراسيون فوتبال در پاسخ به اين سوال كه آيا دادن خودروهاي گرانقيمت به بازيكنان علاوه بر مبلغ قراردادهاي ثبت شده تخلف به حساب نمي‌آيد؟ تصريح كرد: ما هم اين اخبار را در رسانه‌ها شنيده‌ايم. واقعا BMW و از اين جور ماشين ها مي‌دهند؟! به ما بدهند خوبه، سوار مي‌شويم! (با خنده).

 
تيم ملي بخواهد اين گونه بازي كند به مشكل مي‌خوريم

 
كفاشيان درباره عملكرد تيم ملي فوتبال در بازي با قطر و اينكه آيا گزارشي را در اين رابطه از كارلوس كي‌روش خواسته‌ايد؟ اظهار كرد: به نظرم اگر تيم ملي ما بخواهد به جام جهاني صعود كند بايد بهتر و قوي‌تر از اين‌ها عمل كند و اگر بخواهد اينجوري بازي كند در ادامه راه با مشكل مواجه خواهيم شد. قطعا كي‌روش بايد درباره عملكرد تيم ملي مقابل قطر به كميته فني و توسعه ما كه در يكي دو روز آينده رييس جديدش را معرفي مي‌كنيم گزارش دهد.

 
فقط بازي تداركاتي با سوريه و كره شمالي قطعي است

 
رييس فدراسيون درباره مساله سرپرستي تيم ملي و بازي تداركاتي احتمالي با يك تيم بزرگ در تابستان،  گفت: امور تيم ملي فعلا طبق آن چيزي كه برنامه‌ريزي شده پيش‌ مي‌رود و اگر مشكلي در كار باشد قطعا شخصي را با عنوان سرپرست تيم بكار مي‌گيريم. درباره بازي‌هاي تداركاتي هم كه فعلا بازي با سوريه و كره شمالي قطعي شده و رايزني‌هاي مختلف براي ديدارهاي تداركاتي بيشتر در حال انجام است. هنوز بازي تداركاتي با تيمهاي بزرگ مشخص نيست.

 
هيچ پيشنهاد جدي براي اسپانسر نداريم

 
كفاشيان درباره وضعيت اسپانسرينگ تيم ملي خاطرنشان كرد: اين موضوع در كميته بازاريابي فدراسيون مشغول بررسي است اما متاسفانه هنوز هيچ پيشنهاد جدي دريافت نكرديم و فعلا اسپانسر مشخصي نداريم.

 
و اما نتیجه گیری:

 
1- اسپانسر نداریم. کسی پا پیش نمی گذارد !(رئیس فدراسیون اعلام کند که چه کسانی در کمیته بازاریابی فدراسیون به چه فعالیتی مشغولتد)

 
2-ما با سوریه و کره شمالی ، قطعی (!) بازی می کنیم . برویم بمیرم از خوشی؟

 
3- رئیس کمیته فنی و توسعه معرفی می شود ( رئیس قبلی که بود؟ چرا آمد ؟ اگر کار مهمی داشت چرا به استقلال رفت؟ حالااین عنوان عریض و طویل مال کدام رفیق خواهد بود؟آیا مسببین حذف تیم المپیک به کار بازخواهند گشت؟ا)

 
4- هر هر ... ماشین می دهند ... به ما هم بدهند... هرهر... !

 
کفاشیان رئیس فدراسیون این فوتبال است . اگر بنویسیم این فوتبال و رئیسش به هم می آیند ظلم است به همه استعدادهایی که سالها مدیریت امثال کفاشیان آنها را به بیراهه برده و خواهند بر. نه ، اگر شباهتی باشد نه به ذات فوتبال که به وضعی است که نابلدهای حاضر در ساختمان فدراسیون فوتبال برای فوتبال  پیش آوردند . آنهایی که سرجمع توان مدیریتی شان را خوب به چشم می بینیم ...آنها که کفاشیان رهبری شان می کند  و لابد به ایجاد روابط نزدیک فوتبالی با سوریه و کره شمالی افتخار می کنند!

 
و سخن آخر:

 فوتبال را همیشه اندیشه ها پیش برده اند؛ آدمهایی عاشق که به امید پیشرفت به این ورزش هیبتی مهیب و جهانگیر بخشیدند. باید در روزهای یورو 2012 از خود سئوال کنیم ایا رئیس فوتبال ما از تماشای یک بازی اروپایی لذتی می برد؟ آیا او اصلا دل در گروی تیمی یا بازیکنی دارد؟ آیا اصلا فوتبال را دوست دارد؟

 
از حرفها ، مصاحبه و این خنده های اعصاب خردکن چنین برنمی آید.شاید آنچه که امروز در فوتبال ایران می بینیم جلوه هایی ازهمین بی علاقگی است!
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست