بازدید 18143
امام جمعه تبریز:

رژه همجنس بازان در باکو لغو شد

کد خبر: ۲۴۷۲۱۸
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۷:۵۴ 25 May 2012
نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز از لغو رژه همجنس بازان به واسطه اعتراض و راهپیمایی های مردم تبریز خبر داد.

به گزارش خبرنگارمهر،آیت الله محسن مجتهد شبستری امروز ظهر در خطبه های نماز جمعه تبریز گفت: رژه همجنس بازان که همزمان با مسابقات یوروویژن در کشور میزبان مسابقات برگزار می شود با اعتراض ها و راهپیمایی های مردم تبریز و سایراستان ها با تذکرات دولت جمهوری اسلامی ایران در باکو لغو شد.

آیت الله مجتهد شبستری افزود:با تذکرات مراجع بزرگوارتقلید ایران طبق اعلام رسمی حسن اف معاون نخست وزیر آذربایجان و براساس اعلام وزیر امور خارجه دولت جمهوری آذربایجان این رژه به کلی لغو شد.

نماینده ولی فقیه در تبریز ضمن اشاره به موکول شدن ادامه مذاکرات هسته ای ایران با گروه 1+5 به دور سوم گفت: دور دوم مذاکرات گروه 1+5 متوازن با موضع گیری های قبلی غرب نبود.

آیت الله شبستری تصریح کرد:مذاکرات دور دوم در بغداد با ارائه بسته پیشنهادی جامع ، شامل 5 محور با ذکر شرایط متنوع بود ولی غربی ها نمی خواهند مسئله هسته ای ایران به این زودی حل وفصل شود و زیر بار پیشنهاد ایران مبنی بر لغو تحریم ها نرفتند.

وی اظهار داشت:آمریکا و اسرائیل بدانند با این وقت کشی ها ، تناقض گویی ها و تعلل ها دشمنان ملت ایران به هدف خود نخواهند رسید.

امام جمعه تبریز به فرمایشات مقام معظم رهبری در سالروز فتح خرمشهراشاره کرد و گفت:"عزت و اقتدار روز افزون ملت ایران نتیجه پایداری و ایستادگی است و در مسیر بیعت الهی در دهه پیشرفت و عدالت حرکت خود را ادامه خواهند داد و زور و زورگویی رو به اضمحلال است". 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل
آخرین اخبار