بازدید 2825

محدودیتهای ترافیکی آخر هفته اعلام شد

کد خبر: ۲۴۶۷۱۷
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۱ - ۲۳:۱۱ 22 May 2012
پلیس راه ناجا با صدور اطلاعیه ای محدودیتهای ترافیکی جاده‌های کشور در روزهای پایانی هفته را اعلام کرد.

به گزارش مهر،پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه، ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های کشور در روزهای پنج شنبه و جمعه 4 و 5 خرداد را اعلام کرد.

- تردد موتورسیکلت از ساعت 12 ظهر روز پنج شنبه 4 خرداد ماه الی ساعت 24 روز جمعه 5 خردادماه از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

محور کرج - چالوس

 تردد انواع تریلر و کامیون از محور کرج - چالوس کماکان ممنوع است.

 تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 24 روز جمعه 5 خرداد  از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 تا 24 از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یکطرفه خواهد بود.

 محور هراز

تردد تمامی تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع است.

ترددکامیون ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز پنج شنبه 4 خرداد و ساعت 6 تاساعت 24 روز جمعه 5 خرداد از محور هراز ممنوع خواهد بود.

 محور دماوند

تردد تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 تا 24 روز جمعه 5 خرداد از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

 محور زاهدان- زابل

تردد  تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 14 تا20 روز های پنجشنبه و جمعه 4 و 5 خرداد از محور زاهدان - زابل و بالعکس ممنوع خواهد بود. 

ضمناً مرکز کنترل ترافیک پلیس راه نیروی انتطامی با شماره تلفن 88255555 به صورت شبانه روزی پاسخگوی پرسش‌های هموطنان درباره وضع راه‌های کشور از نظر جوی و ترافیکی، یا امدادرسانی است.


 


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
آخرین اخبار
وب گردی