بازدید 6655

پرچم صهيونيستها در آزادي به آتش كشيده شد

در اين مراسم همچنين دانشجويان در حالي كه پرچم فلسطين و تصاوير دو تن از اسراي فلسطيني را در دست داشتند، پرچم رژيم صهيونيستي را به آتش كشيدند.
کد خبر: ۲۴۵۱۵۱
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۲۲:۵۱ 15 May 2012
همزمان با شصت و چهارمين سالروز تاسيس رژيم جعلي صهيونيستي، پرچم اين رژيم غاصب طي تجمعي در ميدان آزادي تهران به آتش كشيده شد.

به گزارش ايسنا، در اين تجمع كه به همت اتحاديه بين‌المللي امت واحده برگزار شد، جوانان شعار «مرگ بر اسراييل» سر دادند و انزجار خود را نسبت به سياست‌هاي اشغالگرانه رژيم صهيونيستي در سرزمين فلسطين فرياد زدند.

در اين مراسم همچنين دانشجويان در حالي كه پرچم فلسطين و تصاوير دو تن از اسراي فلسطيني را در دست داشتند، پرچم رژيم صهيونيستي را به آتش كشيدند.

مسئول كميته جهان اسلام بسيج دانشجويي دانشگاه امام صادق (ع) طي سخناني در اين مراسم تصريح كرد: هم‌اكنون شصت و چهارمين سال تشكيل رژيم جعلي صهيونيستي را پشت سر مي‌گذاريم. در 30 سال اول تاسيس اين رژيم، اعتراض‌ها و مقاومت‌هايي صورت مي‌گرفت اما با ظهور انقلاب اسلامي، جريان مقاومت با شدت و شتاب بيشتري به مسير خود ادامه داد.

وي با بيان اينكه ما هم‌اكنون صداي شكستن استخوان‌هاي رژيم صهيونيستي را مي‌شنويم، افزود: جنبش دانشجويي اعلام مي‌كند كه تلاش خواهد كرد تا يوم‌النكبه را همچون روز قدس در ايران و پس از آن در سراسر جهان فراگير سازد و ما اين روز را روز پرچم‌سوزان اسراييل مي‌ناميم و به برخي كشورهاي عربي در به رسميت شناختن اين رژيم جعلي هشدار مي‌دهيم كه از سرنوشت ديكتاتورهاي منطقه عبرت بگيرند.

به گزارش ايسنا، در حاشيه‌ اين مراسم در اعتراض به اقدامات رژيم صهيونيستي در فلسطين، تصاوير اعتراض‌آميز توسط برخي از افراد حاضر در اين مراسم نقاشي شد و قطعنامه پاياني اين تجمع مبني بر اعلام انزجار نسبت به رژيم صهيونيستي قرائت شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
آخرین اخبار
وب گردی