بازدید 2603

بازداشت 3 نفر در ارتباط با حادثه مسجد

کد خبر: ۲۳۹۹۶۸
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۳ 22 April 2012
دادستان تهران از بازداشت سه تن در پرونده‌ي ريزش مسجد حضرت رقيه(س) در منطقه فلاح تهران خبر داد.

به گزارش ايسنا، عباس جعفري‌دولت‌آبادي در حاشيه برگزاري هفتمين جلسه دادگاه فساد عظيم مالي در جمع خبرنگاران با اشاره به ريزش سقف و ديواره‌هاي مسجد حضرت رقيه(س) گفت: دو تن از مالكان و يكي از مشاوران مرتبط با حادثه مسجد حضرت رقيه(س) بازداشت شده‌اند.

بر اثر گودبرداري غيراصولي ساختمان مجاور مسجد حضرت رقيه (س)، اين مسجد در منطقه فلاح تهران فرو ريخت و منجر به كشته شدن 6 نفر و زخمي شدن 2 نفر ديگر شد.

خبرنگار ديگري در خصوص برگزاري جلسه امروز دادگاه كه به اتهامات چهار متهم زن رسيدگي مي‌كرد، سوال كرد كه وي در پاسخ گفت: ما در قانون دادگاه زنان و مردانه نداريم اما در قوانين برخي ارفاقات قانوني وجود دارد. بايد توجه داشت كه دادگاه تابع دلايل است و در فرهنگ اسلامي ما انسان‌ها از لحاظ كرامت يكسان هستند.

دادستان تهران يادآور شد: ما همواره بر محاكمه عادلانه تاكيد كرده‌ايم، امروز نيز از يكي از متهمان كه اصرار بر حضور وكيل داشت با اجازه رييس دادگاه آخرين دفاع اخذ نشد تا وي با حضور وكيل از خود دفاع كند.

وي در خصوص جلسه بعدي رسيدگي به اين پرونده نيز اظهار اميدواري كرد كه هفته بعد جلسه بعدي دادگاه برگزار شود و گفت: مردم منتظر صدور حكم در اين پرونده هستند به همين دليل برنامه ما اين است كه در صورت جلسات دادگاه هفته‌اي دو روز يا در دو نوبت صبح و بعدازظهر برگزار شود.

دولت‌آبادي گفت: تاكيد ما بر اين است كه پرونده اول كه با صدور كيفرخواست براي 32 متهم به دادگاه ارسال شده، زودتر به صدور حكم منتهي شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست