بازدید 2134

بیكاری در لرستان كاهش یافت

کد خبر: ۲۳۳۳۶۴
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۰ - ۰۹:۵۱ 16 March 2012
مدیركل اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: میزان بیكاری در این استان بر اساس آمارهای رسمی مركز ملی آمار ایران حدود دو درصد كاهش یافته است.

به گزارش ایرنا 'حامد ویس كرمی' در نشست شورای استانی برنامه ریزی و توسعه افزود: میزان بیكاری در لرستان تابستان سال 90 از سوی مركز آمار ایران 4/15 درصد اعلام شد كه نشان دهنده كاهش دو درصدی بیكاری در این استان نسبت به بهار همین سال و همچنین سال 89 است است.

وی اظهار داشت: میزان بیكاری در استان لرستان در سال 89 از سوی مركز ملی آمار ایران 3/17 اعلام شده بود.

او گفت: تنها مرجع رسمی اعلام میزان بیكاری در كشور مركز ملی آمار ایران است و استانها هیچ نقشی در تعیین، اعلام و كاهش و یا افزایش میزان بیكاری نداشته و ندارند.

مدیركل اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعی لرستان افزود: مركز ملی آمار ایران بهار امسال نیز میزان بیكاری در لرستان را 3/17 درصد اعلام كرد كه كاهش این میزان به 4/15 درصد در یك دوره تقریبا شش ماهه نشاندهنده برنامه ریزی، تلاش و كار علمی و كارشناسی انجام شده در راستای اشتغالزایی و رفع معضل بیكاری در استان است.

وی افزود: میزان بیكاری در لرستان در سال 88 نیز از سوی مركز ملی آمار ایران 1/19 درصد اعلام شد لذا طی دو سال گذشته شاهد كاهش چهار درصدی بیكاری در این استان به واسطه تلاشهای ویژه مدیران اجرایی و همچنین عنایت دولت به لرستان هستیم.

او با اشاره به موفقیت چشمگیر لرستان در زمینه انجام تعهد سهمیه تعیین شده برای ایجاد شغل در سال جاری گفت: در سایه اقدامات علمی، كارشناسی شده و نظارت و پیگیریهای جدی استاندار لرستان، میزان اشتغالزایی در این استان امسال با حدود 116 درصد فراتر از تعهد و سهمیه تعیین شده بوده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر
وب گردی