بازدید 10373

آخرین شگرد تخریبی جریان افراطی در شب انتخابات

جریان افراطی در جدیدترین بی اخلاقی انتخاباتی ، امروز پنجشنبه از طرق مختلف از جمله ارسال انبوه پیامک، شایعه کرد که علی لاریجانی از شرکت در انتخابات انصراف داده است.
کد خبر: ۲۳۰۴۸۹
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۰ - ۲۲:۳۱ 01 March 2012
آخرین شگرد تخریبی جریان افراطی که در روزهای گذشته اقدام به پخش شب نامه، جزوه‌های بدون نام و نشان متعدد و سی‌دی‌های محتوی توهین و نسبت های ناروا نسبت به رئیس مجلس شورای اسلامی در سطح وسیع در شهر قم کرده بودند ، در شب انتخابات رونمایی شد.

به گزارش تابناک، این جریان افراطی در جدیدترین بی اخلاقی انتخاباتی ، امروز پنجشنبه از طرق مختلف از جمله ارسال انبوه پیامک، شایعه کرد که علی لاریجانی از شرکت در انتخابات انصراف داده است.

یک منبع آگاه و نزدیک به علی لاریجانی در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تکذیب شدید این شایعه تاکید کرد : تخریب های کودکانه دیدگاه های مردم با بصیرت قم را تغییر نمی دهد و مردم فردا و در روز انتخابات پاسخ بی اخلاقی های این جریان افراطی را خواهند داد.

لازم به ذکر است پس از آنکه دکترعلی لاریجانی با دعوت مراجع عظام تقلید و جامعه مدرسین حوزه علمیه و اصناف و اقشار مختلف متدین قم بار دیگر از شهر مقدس قم کاندیدای حضور در انتخابات شد، گروهی از افراطیون اقدام به تخریب گسترده وی به انحای مختلف کرده اند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
آخرین اخبار
وب گردی