بازدید 3201

تبریک اهالی ورزش به اصغر فرهادی

دریافت جایزه ارزشمند اسکار توسط اصغر فرهادی برای فیلم جدایی نادر از سیمین، باعث شد ورزشکاران کشورمان برای این موفقیت به فرهادی تبریک بگویند.
کد خبر: ۲۳۰۱۲۴
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۲:۳۳ 29 February 2012
مهدي مهدوي‌كيا بازیکن با اخلاق فوتبال ایران در خصوص دریافت این جایزه گفت : قبل از هر چيز مي‌خواهم از شور و شعفم بابت اسكار اصغر فرهادي بگويم.

به نوشته دنیای اقتصاد ، من در شرايطي نبودم كه بتوانم اين مراسم را به طور مستقيم تماشا كنم، اما مي‌دانم ايراني‌هاي زيادي مراسم اسكار را مستقيم تماشا كردند يا صبح كه از خواب بيدار شدند اولين كارشان چك كردن خبر مربوط به اين مراسم و برنده شدن آقاي فرهادي بود من هم همين‌ كار را كردم و صبح به محض بيدار شدن خبر را گرفتم و واقعا خوشحال شدم.»
كاپيتان سابق تيم ملي ايران مي‌گويد: «كسب اين جايزه را به آقاي فرهادي تبريك مي‌گويم؛ چرا كه همه مردم ايران خوشحال هستند. اين جايزه باارزش و بزرگي است و ما به مرور اهميتش را بيشتر درك خواهيم كرد. من دوست داشتم از آقاي فرهادي بابت حس خوبي كه به ما داد تشكر كنم.»

یکشنبه شب جواد نكونام هم گل خود مقابل گرانادا را به فرهادي تقديم كرده بود همچنين خانواده ناصر حجازي نيز با انتشار اطلاعيه‌اي اين توفيق جهاني را به فرهادي تبريك گفته‌اند.
سايت مرحوم ناصر حجازي هم در خصوص اين موضوع مطلبي را منتشر كرده و آتيلاحجازي فرزند مرحوم حجازي در مورد اسكار گرفتن فرهادي صحبت كرده است. آتيلا گفته كه اگر پدرش زنده بود مطمئنا به فرهادي زنگ مي‌زد و به او تبريك مي‌گفت.آتیلا در مورد اسكار گرفتن فرهادي مي‌گويد: «او نام ايران را در تمام دنيا زنده كرد و جايزه با ارزشي را دريافت كرد. وقتي نام ايران در دنيا بر سر زبان‌ها مي‌افتد، اين يك افتخار بزرگ است و فرقي ندارد كه در زمينه ورزش باشد يا زمينه‌هاي ديگر مثل هنر، مسائل علمي، مسائل هنري و خيلي چيزهاي ديگر.»

حجازي تاكيد مي‌كند: «گرفتن اسكار توسط آقاي فرهادي باعث افتخار و غرور ايراني‌ها است، ولي مطمئنم بعضي‌ها از اينكه او اسكار گرفته ناراحت هستند و حسودي مي‌كنند. آنهايي كه چنين رفتاري دارند واقعا تاسف‌آور است، ولي من به عنوان يك ايراني واقعا خوشحالم كه او چنين جايزه بزرگي دريافت كرد.»
علی کریمی، ستاره فوتبال ایران و کاپیتان پرسپولیس کسب جایزه اسکار را به اصغر فرهادی، کارگردان فیلم «یک جدایی» تبریک گفت. کریمی پیش‌تر به فرهادی به خاطر بردن جایزه گلدن گلوب تبریک گفته بود. علی دایی، اسطوره فوتبال ایران و سرمربی باشگاه راه آهن نیز به خاطر جایزه اسکار که برای بهترین فیلم خارجی به اصغر فرهادی داده شد به او تبریک گفت.همچنین باشگاه استقلال به اصغر فرهادی به خاطر بردن جایزه بهترین فیلم خارجی اسکار تبریک گفت. در این تبریک آمده: اصغر فرهادی، کارگردان موفق و کاربلد سینمای کشورمان موفق به کسب عنوان ارزشمند بهترین فیلم خارجی جشنواره سینمایی اسکار شد. در همین رابطه باشگاه استقلال با تبریک این مقام به اصغر فرهادی عزیز و همچنین اعضای جامعه سینمایی کشور و مردم ایران، برای این کارگردان و سایر عوامل این فیلم آرزوی موفقیت می‌کند و این موفقیت بسیار بزرگ و خیره‌کننده را گرامی می‌دارد. 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# نمایشگاه کتاب # خداداد افشاریان # سد قیز قلعه سی # جلفا # ورزقان
وب گردی