بازدید 32631

آخرین تحولات لیست‌های انتخاباتی

در نخستین روز تبلیغات انتخابات مجلس نهم، تغییراتی در لیست‌ها پدید آمده است و این لیست‌ها در تهران و شهرستان‌ها دچار تغییراتی شده‌اند!
کد خبر: ۲۲۸۸۱۴
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۷:۳۳ 23 February 2012
با آغاز رسمی تبلیغات انتخاباتی نامزدهای انتخاباتی، «صدای ملت» و امیدوار رضایی خبرسازترین‌های انتخاباتی بوده‌اند.

به گزارش خبرنگار «تابناک»، امیدوار رضایی ترجیح داده است تا به حوزه انتخابیه زادگاهش مسجد سلیمان برگردد؛ اما  در عین حال، با وجود جابجایی در لیست صدای ملت ، شمار افراد این لیست  به شانزده نفر رسیده است.

چرا که حجت‌الاسلام نواب، از نمایندگان مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری و از افراد نزدیک به لیست «جبهه ایستادگی»، به افراد حاضر در لیست «صدای ملت» افزوده شده است و بدین ترتیب، این تشکل که لیست پانزده نفره خود را پیش از این اعلام کرده بود، با سرلیستی علی مطهری شانزده نفر را برای حضور در انتخابات تهران معرفی کرده است.

این گزارش همچنین حاکی است، امیدوار رضایی از افراد شاخص «جبهه ایستادگی» و عضو هیأت رئیسه مجلس به اصرار مردم مسجد سلیمان در آستانه آغاز رسمی تبلیغات مجلس، تصمیم به رقابت در شهرستان مسجد سلیمان گرفت.

در همین حال لیست جبهه ایستادگی هم شاهد حذف یکی از کاندیداهای خود بود. رئوفیان رئیس ستاد انتخابات جبهه ایستادگی در پاسخ به این که دلیل حذف افرادی چون وهاب عزیزی از لیست جبهه ایستادگی چه بوده است، گفت: آقای عزیزی در پی درخواست‌های پیاپی و فرستادن رزومه خود به کمیته ارزیابی و توصیه برخی دوستان در لیست اولیه و قابل تجدید نظر جبهه ایستادگی قرار گرفت.

بنده و دیگر دوستان جبهه ایستادگی، بارها اعلام کردیم که در انتخاب لیست جبهه ایستادگی تعصب کورکورانه حتی نسبت به اعضای جبهه ایستادگی نخواهیم داشت و هرگاه افراد شایسته‌تر درخواست دهند و صلاحیت آنها در ویژگی های شخصیتی، اعتقادی و علمی محرز شود، جایگزین افراد دیگر می‌شوند و این رویه در لیست جبهه ایستادگی از آغاز تا کنون که این لیست قطعی شده، ادامه داشت است.

رئوفیان در ادامه افزود: ما در مرحله تجدید نظر به این نتیجه رسیدیم که افراد شایسته‌تر باید جایگزین شوند که در این مرحله، آقای عزیزی با اکثریت آرای شورای عالی حذف و فرد دیگری جانشین ایشان شد.

رئوفیان با تأکید بر حضور با متانت، دقت و بدون تعصب جبهه ایستادگی در انتخابات تصریح کرد: برخی افراد به زودی از اظهارنظرها و رفتارهای بی منطق و دروغ خود پشیمان می‌شوند و این نوع رویه‌ها یک اقدام تخریبی علیه خودشان خواهد بود.

ابولقاسم رئوفیان در پاسخ به این پرسش که تعامل خانم الهام امین زاده با جبهه ایستادگی چگونه بوده است، گفت: خانم امین زاده در تماس با بنده، گفت‌وگوی خود با خبرگزاری دانشجو را که از قول ایشان عدم موافقتشان را در قرار گرفتن در لیست جبهه ایستادگی منتشر کرده، تکذیب و اعلام داشت که بنده برای حضور در لیست جبهه ایستادگی اظهار تمایل و آمادگی نمودم و همواره برای جبهه ایستادگی جایگاه ویژه‌ای قایل بوده‌ام.

رئوفیان در پایان همه افراد و تشکل‌ها و جریان‌های کشور را به رعایت تقوا اعتدال و انصاف در رفتار و گفتار خود دعوت کرد.

با تأکید بر حضور با متانت، دقت و بدون تعصب جبهه ایستادگی در انتخابات تصریح کرد: برخی افراد به زودی از اظهارنظرها و رفتارهای بی منطق و دروغ خود پشیمان می شوند و این نوع رویه‌ها، یک اقدام تخریبی علیه خودشان خواهد بود.

ابولقاسم رئوفیان در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع رسانی جبهه ایستادگی گفت: توصیه من به کاندیداها و فعالان سیاسی این است که به جای تخریب دیگران که برخاسته از به هم ریختگی و عدم تعادل است، به اعتدال و میانه‌روی و رعایت انصاف روی آورده و بدانند که اظهار نظرهای دروغین آنها درباره دیگران نوعی فرار به جلوست و باعث می‌شود در افکار عمومی بیشتر مورد سؤال قرار گیرند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
آخرین اخبار
وب گردی