بازدید 18212
۸

النخیل: قطر لاغری پالتو پوش است

پایگاه مذکور بیان کرد: در واقع قطر شبیه شخص لاغری است که سعی دارد با پوشاندن یک پالتوی بزرگ خود را عریض و بزرگ نشان دهد.
کد خبر: ۲۲۵۴۸۵
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۲:۰۳ 08 February 2012
یک پایگاه عرب زبان با اشاره به تلاش قطر برای دخالت در همه موضوعات جهانی و منطقه ای تشبیه جالبی برای آن به کار برده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، پایگاه النخیل با اشاره به تلاشهای قطر برای بزرگ جلوه دادن خود در عرصه بین المللی آورده است: قطر یکی از کشورهای حوزه خلیج فارس است که حدود یک میلیون نفر جمعیت دارد که چند سالی است تلاش می کند خود را کشوری بزرگ جلوه دهد.

پایگاه مذکور بیان کرد: در واقع قطر شبیه شخص لاغری است که سعی دارد با پوشاندن یک پالتوی بزرگ خود را عریض و بزرگ نشان دهد.

این پایگاه می افزاید: قطری که قصد دارد بزرگ شود مقادیر زیادی گاز طبیعی در اختیار دارد که با پول آن هر چیزی را از ورزشکاران گرفته تا روزنامه نگاران، کارشناسان، دانشگاهیان می خرد و به برکت گاز خود میزبانی جام جهانی فوتبال را بدست آورده است.

پایگاه فوق بیان کرد: اما ماموریتهایی که بر عهده شبکه الجزیره قطر قرار داده شده است عبارتند از جبهه گیری و تسویه حساب با دیگران و تحریف واقعیتها که با خواست تصمیم گیرندگان انجام می شود.

این پایگاه می افزاید: قطر میزبان پایگاه نظامی السیلیه آمریکاست که از طریق آن به هر کشوری که تصمیم بگیرد حمله می کند، اما عاملی برای حمایت از رژیم قطر و اطمینان بخشی و آرامش آنهاست.

پایگاه فوق نوشت: پس می توان گفت که قطر بر سه اصل گاز، شبکه الجزیره و پایگاه نظامی آمریکا استوار است که با این سه فاکتور می خواهد که کشوری بزرگ باشد.

این پایگاه می افزاید: دوحه به برکت گاز طبیعی خود از گروههای تروریستی درعراق حمایت می کند اما در عین حال به عراقی ها توصیه می کند که اجازه دخالت دیگران را در امور داخلی خود ندهند و همدل باشند!

پایگاه فوق ذکر کرد: قطر در حالی دم از مخالفت با توطئه می زند که امیر این کشور علیه پدرش توطئه کرد و در حالی که پدرش در خارج کشور به سر می برد وی را از قدرت ساقط کرد و خود جای وی را گرفت.

این پایگاه افزود: قطر دم از دمکراسی و حقوق بشر می زند اما رفتاری که سوریه دارد کاملا متفاوت با سیاست این کشور در قبال بحرین است.

پایگاه مذکور در پایان می افزاید: قطر مساوی گاز، شبکه الجزیره و پایگاههای نظامی آمریکاست. به نظر می رسد که معادله سه گانه محکمی باشد اما با نگاهی دقیق و موشکافانه می توان به شکننده بودن آن پی برد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
قطر منو ياد چند سال پيش ها ميندازه كه تو ايران مد شده بود كساي كه لاغر بودن و پوستو استخون ميرفتن كله شون رو مينداختن رو هيكل يك بادبيلدينگي بعد عكسشو ميزدن به ديوارشون جو برشون ميداشت ميرفتن با بزرگتر و قوي تر از خودشون دعوا ميكردن
نفت و گاز ما که بیشتر از قطر هست چرا پالتو تنمون نمی کنیم ؟؟؟؟!!!
یا اینکه پالتو تن کردن به چاقی و لاغری ربطی نداره ؟!!!
ما شانس آوردیم که این قطر این همه لاغر هست اگر واقعا چاق بود اجازه می داد ما از پارس جنوبی گاز برداشت کنیم ؟
حتی تو صحنه ورزش هم سعی می کند با اجیر کردن ورزشکاران خارجی برای خودشون افتخار کسب کنند!!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر
وب گردی